Haberi görür görmez gazete elimden düştü. Ne yapacağımı bilmiyordum. Kara kara düşünürken kapının çalmasıyla irkildim. Hızlıca kapıya yöneldim ve kapıyı açtım.
H: Selam çilli
F: Sen ne alaka ya
H: Haberi okudun galiba. Özellikle güzel fotoğraflarını koydurdum çilli. 😉
F: SEN Mİ YAPTIRDIN?
H: Evet. Sen benim çiçeklerime zarar verirken iyi de ben seni haber yapınca mı kötü oldu?
Hyunjin haklıydı. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Bir anlık hırsıma yenik düşüp aptalca bir şey yapmıştım. Yanağımı ısırırken hyunjin konuştu.
H: Bana bak çilli. Tek bir şartla düzeltirim bu durumu.
F: Ne istiyosun?
H: Bütün çiçeklerini bana vereceksin. Artık naparsın bilemem ama.
F: Of hyunjin of
Hyunjin gülmeye başlamıştı. Gözlerimi dikip ona baktım. O ise bana yaklaştı, elini omzuma koydu, yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve konuştu.
H: Hiçbir şey istemiyorum çilli. Sadece seni denedim. Ne demiştim ben hatırlıyor musun? Bana muhtaç olursun demiştim. Artık beni hafife alma istersen. Hadi üstünü değiştir dükkanına git. Bende haberi sildireyim😉
F: Senden nefret ediyorum.
Kapıyı suratına kapattım.
H: Bende! Hadi bekliyorum çabuk gel!
Kapının arkasına oturdum ve ağlamaya başladım. Hyunjin çok uzaklaşmış olamazdı kesin sesimi duyacaktı ama umrumda değildi. Sadece hıçkırarak ağlıyordum.
Hyunjin anlatım: (bundan sonra hep felixin ağzından anlatacağım. Şuan daha iyi anlamanız için hyunjinin ağzından bu kısım)
Bir ağlama sesi duydum. Kafamı arkaya çevirdim ve felixin evinden geldiğini duydum. Felixin evine yöneldim ve yürüdüm. Kapıya elime koydum ve eğildim.
H: Felix kapıyı açar mısın
(Buradan sonrası felix anlatım)
Bu hyunjin'in sesiydi. Hemen göz yaşlarımı sildim ve kapıyı açtım.
F: Noldu?
H: Bu kadar üzüleceğini düşünmemiştim. Özür dilerim.
Bir anda yere çöktüm ve oturdum. Ağlamaya başlamıştım. Hyunjin ise bana elini uzattı.
H: Elimi tut ve ayağa kalk.Kafamı kaldırıp hyunjin'e baktım. Oldukça sinirliydim. Bu halimden oldukça memnun gözüküyordu.
F: Çek ellerini be! Oldukça mutlusun bu halimden!
Hyunjin elini çekti.
H: Bana bak bırak artık zırlamayı! Tamam düzelticez dedik işte! Bebek gibi davranıp durma.
Ayağa kalktım ve Hyunjin'e tokat attım. Hala ağlıyordum.
H: O elini kırarım çilli. Delirtme beni
F: Ne yapabilirsin ha?!
H: Neler yapabileceğimi biliyorsundur bence artık! Artislenip durma!
Hyunjin cevap vermemi beklemeden arkasını dönüp uzaklaştı.
Kapıyı kapattım ve içeri girdim. Üstümü değiştirdim ve dükkana adımladım.
(Dün şehir dışında olduğum için bölüm atamadım. Ama artık döndüm ve her gün yblere devam🫶)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çiçekçinin Oğlu | Hyunlix ✓
Fanfiction" Birbirine düşman 2 çiçekçi, ileride birbirlerine aşık olacaklarını nereden bilebilirlerdi? " " Hoşuna gidiyor değil mi benden üstün olduğunu düşünmek " " Düşünmüyorum direk öyle zaten çilli " Not: Kitapta cinsellik ve küfür bulunur. #hyunjin #fel...