10. Bölüm - Dalgaların Dansı

500 60 22
                                    

Hyunjin de üstündekilerden kurtulduktan sonra dudaklarımdan ayrıldı.

Beni kendine bastırdı ve içime girdi. Ağzımdan büyük bir inilti çıktı. O ise erkeksi sesiyle bu anın tadını çıkarıyordu.

H: Acıyor mu küçüğüm?

F: B- biraz

H: Merak etme birazdan zevkten delireceğiz küçüğüm. Kendini ve o güzel yıldızlarınk bana bırak. Vücudunda dans edeceğim.

Düne kadar düşman olduğum adamla
şuan sevişiyordum. Gerçekten kararlılık seviyeme hayrandım.

Hyunjin ileri geri yapmaya devam etti. Artık zevk almaya başlamıştık. O erkeksi sesiyle inliyordu. Ben ise kafamı arkaya yaslayıp zevkten deliriyordum.

En sonunda bacaklarım titredi ve boşalacağımı hissettim. O ise son darbesini vurdu ve boşaldım.

F: Ahh çok iyiydi.

H: Hoşuna gittiyse güzel.

F: Çok yoruldum ama sana söylemem gereken bir şey var.

H: O konuyu diyorsan boşver güzel-

F: Hayır o değil. Başka bir şey bu.

H: Havuzdan çıkalım anlat.

F: Tamam

Hyunjin beni tutarak hareket etti. Merdivenlere geldiğimizde ilk önce beni çıkardı. Arkamdan ise o geldi.

F: Üşüdüm.

H: Banyoya girelim ısınırsın. Hem her yerimiz klorlu oldu. Şu havluyla kurulanalım ve içeri girelim.

F: Kıyafetler nolucak?

H: Banyodan sonra toplarız aşkım.

F: Aşkım mı?

Hyunjin ıslak ellerini belime sardı. Alnını alnıma yasladı.

H: Artık sevgilim değil misin? Aşkım diyemez miyim?

F: Ah. Tabii ki diyebilirsin.

F: Aşkım.

Birbirimizden ayrıldık ve banyoya geçtik.

Hyunjin benden uzun olduğu için duş başlığını o aldı. Suyu açtı ve sıcak olacak şekilde ayarladı.

H: Nasıl iyi mi? Sıcak mı çok?

F: Hayır iyi böyle.

H: Tamamdır.

Küvet kare şeklinde ve oldukça büyüktü. Köşelerde oturmak için çıkıntılar vardı. Ben sağdaki çıkıntıya oturdum. Hyunjin ise küvetin zemininde yatmayı tercih etti.

H: Seni dinliyorum.

Bunu ona nasıl söyleyebilirdim bilmiyordum. Babasının annesini aldatması gerçekten iğrençti. Sol yanağımı ısırdım ve ayaklarımın uçlarını birbirine değdirdim.

Hyunjin yattığı yerden kalktı. Bana yaklaştı ve dirseğini bacağıma koydu.

H: Kötü bir şey sanırım. Hadi. Sakince anlat.

F: Şey... Baban...

H: Nolmuş babama?

F: Imm. Baban

H: Hadi felix geveleme ağzında.

F: Bunu sana söylemek ne kadar doğru bilmiyorum ama...

H: Sen söylemeye karar verdiğine göre eminim söylemen doğru olacaktır.

F: Hyunjin. Öncelikle sakin olmalısın.

H: Sevgilim hadi artık söyle.

F: Baban anneni aldatıyor.

Hyunjin dona kalmıştı. O an ikimizinde kalbinin durduğunu hissettim.

F: Hyunjin iyi misin?!

H: N-ne dedin sen

Hyunjine sarıldım. Oda bana sarıldı ve ağlamaya başladı.

F: Keşke söylemeseydim ya. Ağlama lütfen. Of her şey benim yüzümden.

Hyunjin konuşacak halde değildi. Sadece deli gibi ağlıyordu. Ben onu teselli ederken kapı çaldı.

Çiçekçinin Oğlu | Hyunlix ✓  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin