4. Bölüm - Pişmanlık

582 81 14
                                    

Dükkana girdim ve sandalyeme oturdum.

Hyunjin'e tokat attığım için kendime çok kızıyordum. Bir anlık sinirle çok kötü davranmıştım. Özür dilemek istiyordum ama aynı zamanda da çok utanıyordum. En iyisi mesaj atmaktı.

Ona mesaj atmak için wpye girdim.

Lixie
Hyunjin selam

Sam
Ne istiyorsun? Yoksa özür mü dileyeceksin? Bence hiç dileme.

Lixie
Hyunjin bir anlık sinirle oldu çok özür dilerim gerçekten. O tokatı asla hak etmedin. Aksine sana sarılmam gerekirdi bu gazate haberi için.

Sam
Onu öğrenmeye çalışıyorsan söyliyeyim. Halletim onu. Bütün gazetelerden çıkartılacak.

Ayrıca bana sarılmazsan sevinirim.

Lixie
Gerçekten çok teşekkür ederim ve özür dilerim. Kendimi affettirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Sam
Hiçbir şey istemiyorum Felix. Sana çok kırıldım ve canımı acıttın. Kolay kolay affetmeyeceğim seni.

Lixie
Hyunjin yapma böyle gerçekten özür dilerim.

Görüldü

Lixie
Görüldü atma lütfen Hyunjin.


Görüldü
Çevrimdışı

Biz yine kavga etmiştik ve ben yine pişman olmuştum. Gerçekten bu aptallıklarımdan çok sıkılmıştım. Hyunjinin gönlünü nasıl alacağımı düşünürken bir gürültü koptu. Bu ses Hyunjinlerin dükkanından gelmişti.

Hemen oturduğum sandalyeden kalktım ve dükkana doğru koştum.

Vardığımda gördüğüm manzara ile şoka uğradım. Hyunjin yerde kanlar içinde yatıyordu.

Başında babası diğer yanına elinde tabanca olan adam vardı. Babası ağlıyordu. Adam ise silahı elinden bıraktı ve kaçmaya çalışırken beni görmedi.

F: Nereye gittiğini sanıyorsun sen?!

Hyunjinin gözleri açıktı zorda olsa konuşabiliyordu.

H: f-felix

Adam: Bırak!

Adamı tuttuğum gibi duvara yapıştırdım ve yumruk attım. Adamın burnu kanamaya başlamıştı.

Adam yere düşmüştü. Tekrar kaldırdım ve bir kez daha vurdum.

H: Y-yapma

F: Siz ambulansı ve polisi arayın ben bunun icabına bakacağım.

Hyunjinin babası hemen yerde olan telefonunu eline aldi ve ilk önce ambulansı sonra polisi aradı.

Bir kaç dakika içinde ikiside burda olmuştu.

☂️

Hastanedeydik. Hyunjini ameliyata almışlardı. Kurşun çok tehlikeli bir yere gelmişti. Doktor ameliyatın 2 saate yakın sürebileceğini söylemişti. Ben ise yine ağlıyor ve kendimi suçluyordum.

Polisler benide karakola götürmelerinin gerektiğini söyledi. Bunun sebebi ise adamı dövmüş olmamdı.

Her ne kadar laf anlatmaya çalışsamda polisler ikna olamamıştı. Beni her türlü karakola götürmeleri gerekiyordu.

Hyunjin ameliyattan çıkınca gelebileceğimi söylemiştim. Onlar ise bunu kabul etmişlerdi.

☂️

Ameliyathanenin önünde hyunjinin babası ile birlikte oturuyorduk. Babası oldukça perişan haldeydi bir an önce oğluna kavuşmak istediği her halinden belliydi.

Bir kaç dakika sonra doktor ameliyathaneden çıktı ve bize döndü.

F: O nasıl?

Çiçekçinin Oğlu | Hyunlix ✓  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin