H: ŞUNA BAK!
Hyunjin elindeki telefonu bana döndürdü. Yazan şeyleri okumaya başladım.
" Lee Felix ve Hwang Hyunjin Sevgili Mi? "
" İki Düşman Çiçekçi Yoksa Sevgili Mi Oldular?! "
" Düşmanlıktan Aşka! "
" Yoksa Gayler Mi? Şok Şok Şok!!! "
Gördüğüm şeyle şoka uğradım. Telefonu ittirdim ve konuşmaya başladım.
F: Bune ya böyle
H: Aptal herifler göstericem hepsine
Hyunjin bir anda bacağını tuttu. Canı acımış gibiydi.
F: Canın mı acıyor?
H: Of evet. Hemşire çağırır mısın?
F: Peki
Odadan çıktım ve etrafa bakındım. Sağ taraftaki kadın hemşireye seslendim ve buraya gelmesini işaret ettim. Kadın ise koşarak yanıma geldi.
Hemşire: Buyrun efendim. Sorun nedir?
F: İçerdeki adam bacağından vuruldu. Şimdi ise bacağının ağrıdığını söylüyor. Ne yapmalıyız?
Hemşire: Bu tür vakalarda normaldir. Bacağına hafifçe masaj yapalım. 10-15 dakikaya geçecektir.
F: Siz zahmet etmeyin ben hallederim.
Hemşire: Nasıl isterseniz.
Hemşireye gülümsedim. Oda bana karşılık verdi ve uzaklaştı.
Tekrar içeri döndüm ve yatağa oturdum.
H: Hemşire nerde hani? Ahhh
F: Masaj yapmamız yeterliymiş. Masaj yapacağım sana.
H: Hemşire yapsın sen niye yapıyormuşsun?
F: Hyunjin sızlanma istersen. Bırakta masaj yapayım.
H: Of tamam yap.
Bana muhtaçtı. Daha fazla dayanacak gücü yoktu. Ve bana teslim oldu.
Üstündeki pikeyi kenara çekti ve bacağını bana uzattı.
Bacağına yavaşça masaj yapmaya başladım. Bir yandan canı acıdığı için inliyordu. Aynı zamanda yataktaki örtüyü sıkıyordu.
Masaj yapmaya devam ettim. Biraz rahatlamışa benziyordu. Kafasını geriye yatırdı ve nefesini verdi.
F: İyi misin biraz daha?
H: Evet teşekkür ederim.
Gülümsedim ve sandalyeye oturmak için ilerdim. Hyunjin beni çekti ve yanına oturdum.
H: Sana böyle davrandığım için özür dilerim. Sen gerçekten iyi bir insanmışsın. Kusura bakma. Eğer beni affedersen seninle arkadaş olabilir miyiz?
Hyunjinden bu sözleri duymak garipti. İlk başta ne kadar inanmak istemesemde yüz ifadesi yalan söylemediğini belli ediyordu.
O da iyi bir insandı. Sadece benle uğraşıyordu. Ve eminim bunu beni sevdiği için yapıyordu. Onunla arkadaş olmak güzel olabilirdi.
Hyunjin'in elini tuttum ve gülümsedim.
F: Neden olmasın? Sadece bana gıcık olduğun için böyle davranıyordun. Ve insanların birine gıcık olması, onunla uğraşması normal.
Hyunjin gülümsedi. Bu sözlerim onu mutlu etmişti.
Bana sarıldı. Bende ona karşılık verdim.
Biz artık yeni bir sayfaya geçmiştik. Tertemiz, pürüzsüz bir sayfa. Umarım bu sayfayı kirletmeden ilişkimize devam edebilirdik.
Hyunjin ile güzel bir ikili olacaktık. Güzel arkadaş. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çiçekçinin Oğlu | Hyunlix ✓
Fanfiction" Birbirine düşman 2 çiçekçi, ileride birbirlerine aşık olacaklarını nereden bilebilirlerdi? " " Hoşuna gidiyor değil mi benden üstün olduğunu düşünmek " " Düşünmüyorum direk öyle zaten çilli " Not: Kitapta cinsellik ve küfür bulunur. #hyunjin #fel...