8. Bölüm - Minik Vücut

539 64 84
                                    

Hyunjinin babası bir kadınla öpüşüyordu! Yani annesini aldatıyordu. O an sadece bağırmak istedim ama yapamadım.

Bunu en iyisi Hyunjine söylemekti ama daha zamanı vardı.

Şimdilik sessiz kalacaktım.

☂️

1 hafta sonra seule gidecekleri gün.

Alarmın çalması ile yataktan fırladım. Saat 04.00'tü. Ayılmak için elimi yüzümü yıkadım. Daha sonra üstümü değiştirdim. Dişlerimi fırçalarken telefonumdan gelen bildirim sesiyle irkildim.

Wp konuşması

Sam
Uyandın mı çilli?

Hyunjinin bacağı tamamen iyileşmişti. Üstüne basabiliyor, rahat hareket edebiliyordu.

Lixie
Uyandım kırmızı kafa.

Sam
Hayret kalkamazsın diye düşünmüştüm👀

Lixie
Ama kalktım. Ağla😔

Sam
😭😭😭

Lixie
👏🏻👏🏻👌🏻

Sam
Hadi çilli boş yapmada kapıya çık. Evin önündeyim.

Lixie
Boş yapan anandır. Geliyorum.

Çevrimdışı.
Çevrimdışı.

Çantamı aldım ve evden çıktım. Dışarıya baktığımda Hyunjin kırmızı arabasıyla beni bekliyordu.

H: İyi geceler çilli. Ya da günaydın hangisini istersen.

F: Senin enerjin çok yerinde maşallah.(Felix ile imana doğru 👳🏻‍♀️🤲🏻)

H: Uykumu iyi aldımda ondan.

F: İyi iyi.

☂️

Havaalanına varmıştık. Hyunjin sözde kaybolmayayım diye elimi bırakmıyordu.

(Tam bi fotoğraf bulamadim bunu var sayın)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Tam bi fotoğraf bulamadim bunu var sayın)

Seul'den gelen görevli adamlar bizi karşılamıştı. Bavullarımızı aldılar ve bizi uçağa yönlendirdiler.

Hyunjin ise hala elimi tutuyordu. Artık insanların yanlış anlamaması için elimi elinden çektim.

F: Yanlış anlayacaklar.

H: Ah doğru kusura bakma. O kadar küçüksün ki seni göremem diye elini tutuyordum.

Bu şimdi iltifat mıydı yoksa dalga geçme miydi? İçimdeki bir his iltifat olduğunu söylüyordu. Ve ben o sese inanmak istiyordum.

F: İltifat mı bu şimdi?

H: Sence?

Hyunjin yüzünü bana döndürdü ve güldü. Ardından göz kırptı ve önüne döndü.

Yoksa... Hayır Felix saçmalama. Siz arkadaşsınız sadece. Başka duygular yok. Yani sanırım?

☂️

Sonunda uçağa yerleştik. Ben tam cam kenarına oturacakken Hyunjin beni çekti.

H: Ben oturucam oraya

F: Sebep

H: Keyfim öyle istedi

F: Banane senin keyfinden. Ben oturucam.

H: Başlatma şimdi inadına. Ben oturucam dedim.

F: Ben bi kere daha güçlüyüm.

H: o yüzden ukesin demi

F: Efendim? Ne dedin

H: Öf tamam otur.

Hyunjin'e dil çıkardım ve keyifle koltuğa yerleştim. Hyunjin ise dudaklarını büzdü ve kollarını birleştirerek oturdu.

Sonunda uçak kalktı ve yolculuk başladı.

☂️

Gözlerimi açtığımda uyuya kaldığımı fark ettim. Olduğum yere baktığımda Hyunjinin omzunda yatıyordum. O ise kolunu benim omzuma atmış ağzı açık uyuyordu. Böyle hem çok sevimli hem çok komik görünüyordu.

Onu uyandırmak için yüzüne doğru üfledim ve hemen irkildi. O kadar tatlıydı ki gülmeden edemedim.

H: Ay noluyor?

Kolunun benim omzumda olduğunu fark ettiğinde hemen kendini topladı ve kolunu çekti.

H: Ay uyumuş muyum ben.

F: Uyumuşuz.

H: Şey fark etmedim kusura bakma.

F: Sorun değil.

Hostes(böyle yazılıyordur umarım): Efendim size kötü bir haberim var!

Hyunjin ile birbirimize baktık ve dona kaldık.

Çiçekçinin Oğlu | Hyunlix ✓  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin