19
Tuğba için her zaman bir şeylere kapılmak çok güzeldi, sonunda üzüleceğini bilse bile kapılıp o duyguyu yaşamak isterdi. Bazen onu bütün duyguları yaşamak istediğini ben bile kabul edemiyordum, ben ise her zaman duygulardan korkup kabulenmek istemeyen bir tarafım. Mutlu olmak bile istemezdim.
Hiç bir mutluluk uzun sürmezdi ama her acı ölene kadar sizin yakanızdan kavrar boğazınıza sıkmak için beklerdi. En çokta bundan korkardım bu yüzden kimseyi sevmek istememiştim, kimseye bağlanmak istememiştim, öyle ki mutlu olmak bile istememiştim bazı zamanlar. Her mutluluğun sonu sadece acıydı bunu en iyi yoldan tatmıştım. Zamanında sizi mutlu eden şeyler acıdan öldürebilirdi de.
Hangisindeydim ben arafmıydı burası?
Bir birine karışmış kirpiklerim zorlukla açıldığında ilk karşılaştığım şey odamın beyaz tavanı, bu odayı bile hangi ara sahiplenmiştim? Yorgunlukla bir kaç kez kırptım gözlerimi, en sonunda odanın içerisinde gezdirdiğim gözlerim ilk İpek'e ardından Sanrı'ya değmişti. İkisi de uyandığımız farkında bile değildi Sanrı bir eliyle burun kemerini tutmuş sıkarken gözleri kapalıydı, İpek'se ona ters ters bakıyordu. Kolumdaki serumu daha yeni fark ediyordum.
" odasına kamera koyarken ne planlıyordun çok merak ediyorum." Dedi İpek sinirle, odadaki kamerayı bilmediğini öğrendiğimde rahatladığımı hissetim.
" başım ağrıyır İpek sonra." Dedi Sanrı elini burun kemerinden çekerken gözlerimi hızla geri kapatım.
"Sence umurumda mı?"Dedi ipek sorar bir bicimde Sanrı'nın derin bir nefes alıp geri verdiğini duydum.
" Elena'nın burada olduğunu bildiğin halde neden Ateş buradaydı peki?!" Dedi İpek. Çakmak sesi geldiğinde İpek tekrar konuştu. "Aklını mı kaçırdın sen Sanrı?!"Dedi sinirle tekrar. Bir kez daha çakmak sesi geldiğinde bu sefer Sanrı'dan geldiğini anlamıştım.
" kendisi geldi içeriye almasaydım şüphelenecekti İrem'in burada olduğundan." Dedi Sanrı düşünceli bir sesle.
"İrem için Elena'yı harcadın yani?"Dedi ipek, içimde bir şeylerin yıkıldığını hissetim İrem kimdi bilmiyordum ama Sanrı için önemli olduğunu bu cümleden anlamam yetti.
" Elena'nın uyuduğunu sanıyordum en fazla 15 dakika sonra gider sandım." Dedi Sanrı dürüst bir şekilde.
" hayret odasına taktığın kameradan bakmamışsın şaşırdım." Dedi kinayeyle İpek, ne derse desin siniri geçmiyor gibiydi.
"Yeter İpek."
"Yetmez! Kendi salaklığın yüzünden kıza neden bağırıp canını acıtıyorsun, kendine olan öfkeni ondan neden çıkartın." Dedi bu sefer. Kolarımdaki dokunduğu yerler karıncalandı.
" isteyerek yapmadım sinirliydim."
"Siktir git duvara yumruk at amına koyayım sinir strest duvarı mı bu kız, buraya geldiğinden beri senin yüzünden hak etmediği bir sürü muameleye göz yumdu senin yüzünden ikizini ölüme yoluyor." İpek'in söylediği sözler boğazımın düğümlenmesine yetmişti.
" nereye soktuğunu bilmediğim duygularını çıkar artık biraz empati yap kızın hayatın alt üst ettin senin yüzünden artık eski normal yaşımına da dönemez ne sikim yapmayı planlıyorsun, sen ikizini öldürdükten sonra kendini suçlamayacak mı." Artık sesi yükselmişti.
" sesiz ol uyandıracaksın." Dedi Sanrı, İpek'i uyararak. İpek sinir bozukluğuyla güldü.
" senin yüzünden bu hale geldikten sonra mı düşünmeye başladın onu?" Dedi İmalı bir sesle, Sanrı sözlerinden sonra sesizliğe gömüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ikizler
Teen FictionElena Yıllar sonra varlığından haberi dahi olmadığı tek yumurta ikizi sanılıp kaçırılır, onun yerine zorla geçirilir. ☆ "Boğulmana izin vermem Elena." " beni boğan sen olursan" "Ölmekten korkuyor musun." " herkes korkar." "Sen korkmuyorsun am...