20

20 11 0
                                    

20


"Siktir ,siktir ,siktir El hangi cehennemdeydin." Dedi Tuğba ayakta odanın içinde volta atarken. Selma teyze kenarıda şaşkınlıkla beni izliyordu, geldiğimden beri tek kelime etmemiş olsa da Tuğba onun yerine ardı arkası kesilmeyecek sorular sormuştu, cevap vermeme izin vermeden bir yeni soruya geçiyor sorduğu soruları unutup baştan tekrar soruyordu.

"Sakin ol."

"Annenin peşinden bile gitmiş olabileceğini düşündüm aradım her yerde seni bulamadım, bana haber vermeden gitmezdin El neredeydin." Dedi sonunda dayanamayarak bana döndüğünde ellerini tutup yanına oturmasını sağladığımda gözlerim Selma teyzeye döndü. Anlamış gibi sesizce odadan çıkıp kapıyı arkasından kapatığında derin bir nefes alıp Tuğba'ya döndüm.

"Sana nasıl anlatacağımı bilmiyorum Tu sadece şunu bil bilmemen senin için daha iyi, bir şeyler oldu ve ben önüne geçemedim  bilmen gereken tek şey bu iyiyim ben. Endişelenme."  Dedim açıklayıcı bir şey olmamıştı biliyordum ama elimden gelen fazlası yoktu, onun iyiliği içindi her şey bilmemesi en doğrusuydu.

"Bana haber vermeden kaybolmazdın sen."

"Emin ol isteyerek gitmedim."

" birisi sana zorla bir şey mi yaptırdı El söyle bana, üstündeki kıyafetler nereden çıktı siyah araba kimin. Tanrı aşkına delirdim meraktan kaç aydır tahmin edebiliyor musun ." Dedi çıldırmış bir sesle. Baş parmağımla yanağındaki yaşları sildim, boğazımı temizleyip derin bir nefes aldım.

" kimseye tek kelime etmeyeceğini benim üzerime yemin et Tuğba." Dedim  en sonunda, gözleri şaşkınlıkla açıldığında hayal kırıklığına uğramış gibiydi.

" ne zaman birisine bir şey söyledim El, sen bana güvenmiyor musun."

" hiç kimseye güvenmediğim kadar güveniyorum sana saçmalama, sadece bu söz benim için endişeleniyorum bir yerlere gitmemen için." Polise gitmemenin için şart Tuğba özür dilerim.

" söz veriyorum."  Dediğinde Dudaklarımı yalayıp nereden başlayacağımı seçmeye çalıştım,  bir kaç dakika sesizce  durduktan sonra boğazımı temizleyip bir yerlerden başlamaya çalıştım.

" bana hep herkesin aslında dünyada Bir ikizi odlupunu söylemiştin hatırlıyor musun, hem hep bir kız kardeşim ya da erkek kardeşim olmasını istediğini."  Dediğimde kaşları çatıldı anlamayarak bana baktığında kafası iyiden iyiye karışmıştı.

"  ben kaybolduğum gün bara gelen adamı hatırlıyor musun?"

" yani yüzünü hatırlamıyorum sadece söylediklerini hatırlıyorum da neden adam sana bir şey mi yaptı."

" hayır, yani evet.  Senden çıktığım gün önümü bir araba kesti , beni ikizim sanıp kaçırdılar."  Dediğimde birden beni böldü " senin ikizin mi var?" Dedi şaşkınlıkla.

El sanırım Tuğba'nın beynini çorba ettik.

" Evet ben bunu bilmiyordum orada öğrendim beni o sanıp kaçırdılar bir kaç hafta Afra sandıkları için beni konuşturmayın çalıştılar sonunda Afra olmadığımı inandıklarını onu bulmam için  beni Afra'nın yerine geçirdiler." Dedim hızlıca kelimeleri ardı arkasına sıralarken zamanımız azdı ve hemen anlaması gerekiyordu.

" ne ne , sen ikizinin yerini bulmak için onun yerine mi geçtin."Dedi Tuğba

Sanırım biraz da olsa anlamıştı.

"  Evet böyle söyleyince  insan delirdiğimi düşünüyor ama değil, onu bulmam için tehtid ettiler onun yerine geçip bir davete gittiğimde 7 masanın sahibi kim olduğumu anlayıp bana davet gönderdi davete Afra'yı bulmayı planlıyoruz ." Tamam Sanrı üstü kapalı geçiştir Dediğinde kesinlikle bundan bahsetmiyordu ama bunları anlatmak için uzun bir süre beklemiştim ,biraz daha içimde tutacak kendi içimde kafayı yiyecek kadar gücüm kalmamıştı.

ikizlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin