20.06.2009

273 30 4
                                    

Tom yatağından sorgulayıcı bir şekilde kalktı. Son bir ay ne demek? Bir ayın sonunda bir daha görüşemezler miydi? Yoksa bu Aytana'nın sonu muydu? Neler saklıyordu bu kız? Onu nasıl hayatta tutabilirdi Tom? Onu nasıl hayata bağlayabilirdi Aytana ağzını bıçak açmıyorken?
"Tom kalk hadi kahvaltıyı hazırladım ben."
Tom'un kardeşi Bill her sabah güzelce kahvaltı hazırlardı. Annelerinin yaptığı gibi.
Aileleri başka yerde yaşıyordu. Tom ve Bill buraya erken yaşta hayallerini gerçekleştirmek için gelmişlerdi. Tanınan bir müzik grupları vardı. Tokio Hotel. 4 kişilik bir gruptu.
"Bu arada şu bir ay içinde kurtarman gereken kız kim?"
"Nasıl biliyorsun?"
"Salonda buldum kağıdı."
"Belki Gustav'ındır?"
"Tom yazıyordu, üstünde."
"Peki. Yeni tanıştığım kız. Pek iyi görünmüyor ve yüksek ihtimalle bir ay içinde onu kendime bağlayamazsam, ona yaşamaya dair bir umut veremezsem intihar edicek."
"Ne? Üstünde büyük bir yük var. Eğer istersen sana yardımcı olabiliriz."
"Teşekkür ederim, Bill. Hayatımda tanıdığım en iyi kardeşsin."
"Başka kardeşin var sanki."
"Bir şeyide bok etme."
"Tamam."
Tom kahvaltı yaparken saate baktı. Artık o sokağa gitmesi gerekiyordu.
"Ben çıkıyorum."
Bill'in ne dediğini umursamadan kapıdan çıktı. Siyah Volvo XC60'ına binip hızla sokağın yakınlarına doğru sürmeye başladı.
Sokağın uzağına arabayı bıraktıktan sonra banka doğru yürümeye doğru başladı.
Yalnız başına oturan bir kadın gördü. Daha doğrusu Aytana'yı gördü.
"Selam."
Aytana kafasını bile kaldırmadı. Dünden daha kötü görünüyordu. Sanki göz altları daha morarmıştı. Saçları daha dağınıktı. Hafif sigara kokuyordu. Alice ise yerdeki çamurda yuvarlanıyordu. Tom umursamadan Aytana'nın yanına oturdu.
"Yemin ederim ki bir ayın sonunda seni dünyanın en mutlu insanı yapıcam, Aytana Brown."
"Eğer yapamazsan başka şansın kalmaz, Kaulitz."
Aytana bu gün ilk ve son kez konuştu. Bir daha ağzını sadece sigara için açtı. Yaklaşık 4 sigara içti. Tom buna elinden geldiğince engel oldu. Bu gün 7 değil 4 sigara içmişti. Bu da bir ilerleme değil miydi?
"Saat 19.26 oldu hala bir şey demedin, Tana."
Aytana gözlerini Tom'a dikti. Tana mı? Ona kimse öyle seslenmemişti daha önce. Kulağada hoş gelmişti. Tana. Güzel.
Bir saat sonra Tom konuşmak isterken Aytana aniden ayağa kalktı ve elindeki kağıdı Tom'a verdi. Tom'un gözlerine bakıp Alice ile ordan uzaklaştı.
"Son 29 gün, Tom. Beni hayata bağlaman için sadece 29 gün. Kurtar beni, lütfen."

A Month With U -Tom KaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin