2.

420 29 0
                                    

Salona geçtikten yarım saat sonra kahvaltı yapmıştık. Şimdi de bahçede boş boş oturuyorduk.

"Özgür'üm" diyen Emirle, ona dönmeden cevap verdim "he söyle şerefsiz"

"Uçak biletini aldın mı?" Diye çok basit ve saçma soru sormuştu gideceğime göre ve dalgın birisi olmadığıma göre.

"Sence kanka?" Diyip gözdevirdim o da sadece heee diye mırıldanıp telefonundaki saçma araba oyununa dönmüştü.

"Lan onu bunu siktir ette bu gün sadece ikimiz bir piyasa yapalım 6-7 ay gelemeyeceğim, gitmeden şanslı bir kişiyi kendimle ödüllendireyim"  dedim ve o sırada oturduğum sandalyeden kalmıştım.

"Heee lan yapalım yapa- nereye gidiyorsun lan"

"Salak mısın Cemile amaaan emir gidip yatacağım bilirsin dünden de yorgundum, zaten gece de uyku yok. Biraz uykumu alayım geceye kadar. Zaten uyandıktan sonra çıkarız" diye piç gibi sırıtarak cevap verip, benim burada kalacağım günler için olan odama gidip hemen üstümdekileri çıkarıp yatağa geçmiştim çıplak yatmayı sevdiğim için.

Tahmini bir saat önce;
"Kanka lan öldün mü? Kaç saattir yatıyorsun, davar kalksana lan" derken çin seddini yıkmaya çalışırmış gibi vuran emirle saat akşam 10'a kadar olan güzel uykumdan kalkmış bulunuyordum. Şuan çüş dediğinizi duyar gibiyim napayım amık uyku benim ikinci yaşam felsefem.

Evet uykumdan kalkar kalkmaz hemen üstümü başımı giyip çıkmak için hazırlanmıştım napayım amık birinci yaşam felsefem de seks ve kim bilir şuan nasıl babacıklar,bebecikler gelip gidiyordu hemen gidip nasibimizden yararlanmak gerekti.

"Özgür lan bari al şunu ye" diye elime bir çikolata sıkıştırıp konuşmaya devam etti emir "sabahki kahvaltıyla duruyorsun lan nasıl sabaha kadar seks yapıyo- tamam lan bakma öyle he biliyoruz seks senin yaşam felsefen. Lan yürü düdük bakma tiptip'de arabaya geç benim bebeğimle gidelim" diyip evden çıktı bende arkasından çıkıp son model arabasının ön koltuğuna geçip abime mesaj gönderdim.

Cansız can:

Aldım biletimi eveeet sen sormadan söyleyeyim tek gidiş ve yine sen sormadan söyleyeyim niye gideceğimi bir tek Emire anlattım asla ondan söz çıkmaz ve soru bile sormadı rahatsız olursun fln diye yani demem o ki ben gelene kadar beni rahatsız etme arayıp fln!!

Uzunca bir mesaj atıp, telefonu da full kapatmıştım. Tabi o sırada gelmiştik hem emir'imin arabayı hızlı kullanışından hem mekanın yakın olmasından gelmemiz 5 dakikamızı almıştı.

Bardan içeriye geçip her zamanki yerimize geçmeden hemen barmen'in Karşısına geçtim hiç alkol falan kullanmayacaktım bu gün tam olarak kafam ayık bir şekilde seks yapmak istiyorum.

Derken birsini gördüm sarışın bomba tam benlik hem ben sarışın hem o sarışın ikimiz iyi giderdik hee.

Bakışları hemen beni bulmuştu onunda ve tabikide cazibeme de bileğimdeki rengarenk bilekliği de görüp yavşak yavsak sırıtarak geldiğine göre o da gay idi ve ben işi uzatmak istemiyorum hemen seks yapmak istiyordum.

Gelen bomba da çok iyiydi üstelik 1,85 boylarında çok fazla diyemem ama biraz iri, herkesi kendine baktıracak bir tipti ama bir gören bir daha arkasını dönüp bakacak kadar da değildi. Aslında daha iyileri de gelebilirdi ama bu sarı bomba yanıma gelmiş bulunmakta ve ben dayanacacağımı sanmıyorum libidom şuan acayip yüksekti hemen birisyle yatağa geçmem gerekti.

"Merhaba yavrum tanışalım mı? Berk ben" elini uzattı bu ne resmilik amık ikimizde altı üstü yatmak istiyoruz.

"Memnun oldum Berk" uzattığı elini tuttum ve devam ettim " bende Özgür uzatmaya gerek yok buranın daimi müşterisi olduğum için yukarı da odam var yürü gidelim ve tokalaşmak yerine ten uyumu yapalım ha" ilk gözleri açıldı şaşırmış gibi oldu ama geri hemen toparlayıp gevşekçe sırıtmaya devam etti.

"Hemen güzelim bende iki saat saçma bir şekilde konuşma muhabbetini sevmiyorum" demesiyle benimde sırıtmam büyüdü ardından yukarı odama götürmek için elini bırakmadan hızlıca odama çıktık gitmeden önce de haber etmiştim Emir'e ama o da avını avlayan avcı gibi etrafta dişine göre birisini aradığından siklememişti aman neyse amına goyim bana ne.

"Hemen başlayalım yavrum o zaman" diyen Berk saç diplerimden hızlıca tutarak beni kendine çekip dudaklarımı öpmeye daha doğrusu yemeye başladı.

Öbür tek eli kalçama getirip sertçe sıkıp tokat atmıştı ve o tokatla birlikte alt dudağımı da kanatıp vampir gibi de sömürmesiyle büyük bir inlememi kazanmıştı.

Bende bu sırada beyaz gömleğinin düğmelerini tek tek açıp son iki düğmede takılınca hızlıca çekip düğmeleri koparmış gömleği yırtar gibi üstünden çıkarmıştım boşta kalan elimle de aynı onun gibi saç tutanlarını bir güzel çekiştirmeye devam ediyordum.

Ayakta birbirmizi bir süre daha yedikten sonra beni fırlatır gibi yatağa atıp üstüme çıkmış pantolonunu çıkarıyordu. Bende bu sırada kendi kıyafetlerimi çıkarıp odanın her bir köşesine fırlatmıştım. Hızlı bir şekilde devam ediyorduk.

Sabaha kadar kaç tur yaptığımızı bilmiyorum. Saymayı bırakmıştım bir süre sonra zaten. Bildiğim tek şey çatır çutur sikmişti götümü cidden ve Berk ile seks yapmanın en güzel yanı, o da bende doyumsuzduk ve her pozisyonda bir kaç tur yapmıştık ve en sonunda sabahın ilk ışıklarıyla durulup uyuya kalmıştım.

Berk de bir daha görüşmek gibi saçma şeylere de girmemiş "çok güzel bir gece oldu ama ikimizde tek gecelik insanlarız bir daha karşılaşmayız umarım" Diyip ve dudaklarıma son kez öpücük kondurup çıkıp gitmişti ve böylelikle daha rahat uyumuştum .


Hiç düzenlemeden atıyorum kaç ay önce yazdığım için tam olarak aklımdaki neydi çözemiyorum onun için olduğu gibi atıyorum

Berdel bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin