Uyandım ama tabiki de flimlerdeki gibi uyanmamis gibi yaptım gerdek merdek bilmem ayrıca yani yapamamda.
"Bunu diyende önüne gelenle yatan şahsiyet." Diyen iç sesimi susturup dikkat cekmemeye çalışarak gözümün birini çok hafifçe açıp ne yaptığına bakmıştım.
Geniş omuzları ve kol kaslarının verdiği görsel şölenle bir an gözlerimi full açtığımı saymazsak şuanlık bir sorun yoktu.
Şunu da demeliyim ki bu adam gelse 'seni sikicem' dese şuracıkta domalırım yalan yok bu endam boy pos ne paşam yaktın ya. Neyse özgürcüm sen daha iyilerini gördün bu ne ki ya.
Pijamalarını giyip arkasını dönünce gözlerimi hemen kapatmıştım izlendiğimi hissediyordum 1 dakika 58 saniye boyunca öylece durduğunu hemen ardından odada adımlarının sesi duyuldu.
Gözlerimi açıp tekrardan ne yaptığına baktım tabiki de hemen çaktırmadan ve elinde yorgan, battaniye ve yastıkla ile gelip karşıdaki büyük L koltuğuna öncelikle yorganı serip ışıkları kapattı gece lambasını da yakıp görebildiğim kadarıyla yarım yattı elini basının arkasına koyup gözlerinden belli olan bir şekilde dertli dertli karşıdaki duvara baktı ve bunu sabahın ilk ışıklarına kadar yaptı gözlerinden binlerce geçtiğine şahit olabilirim tabiki de onu merak edip uyumamazlık yapmadım uykum gelmedi.
Sabahın ilk ışıkları ile de ben uyuyakalmıştım.
Şimdi ise asonun bir çok mesajı ile uyanmış korka korka mesajlara üstten bakmıştım ve evet Mahir yoktu.
Gönderen: Asomm💞🤘🏻
Hayatımm
Askimm
Cevap versene lan
Ayy yorucu geçmiştir tabi uyuyorsun dim
Ama ben çok merak ettim kizz
Nasıl geçti ilk gecen
Ay itos bunun heyecani baska olsun lütfen
Ben verdim ama bence ilk gecem de heyecandan ölürümm
Ya olm ne kadar yorgun olsanda bakman gerek
Off off
Hem senin vereceğin hesaplar var bana pezevenk
Hani tek gecelik insandin sen hani evlenmezdin hani aşk adami değildin noolldu
KDNSHENSBEBHSEVBZVEBSHE
+99 MESAJmesaj kutusuna girmek gibi bir hataya iyiki düşmemişim bu nedir ya artı doksandokuz ne yav kitap okur gibi mesaj mi okuyacağım siktir ordan üzgünüm aselyam.
Kapının alacaklı gibi açılmasıyla bugün herkesin erkenci olduğunu anlamış idim.
Aaa aa kimi göreyim sayın kayınvalidem yani Züleyha hanım.
"Sen kalk bakayım sen ne bu odanın hâli!" Diye bağırması ile ayağı kalmıştım.
"Züleyha hanım odanın neyi varmış acaba?" Diye sormuştum çünkü odada hiçbir şey yoktu sadece koltuktaki battaniye falan hariç lan tabi sorun da orda yav sene olmuş kaç ne ile uğraşıyorum.
"Bu Yorgan battaniye ne birde sen yatıyorsun yatakta kocaman ağa oğlumu koltukta yatırdım de de parçalayım seni!" Diye beni itip yataktaki bembeyaz çarşafı almış iğrenç bir şeymiş gibi bakıp elindeki çarşaf ile hemen odadan çıkıp gitmişti.
Bende hemen arkasından gittiğimde avluya gidip bakmıştım ne yaptığına ve Oscarlık performans harbi amına koyim bağırıp herkesi ortaya toplamıştı yengeler falan korkup pijamaları ile hemen Züleyha hanımın yanına gitmişlerdi.
Mahir tabiki de ortalıkta yok bunlarla da ben uğraşacağım ya diye düşünürken baran bey hemen karısının yanına gitmiş ne olduğunu sormuştu.
Tabi Züleyha hanım susar mı? Çarşafta leke olmamasını, oğluna saygısızlık yaptığımı, oğullarına gelin değil çürük bir "varlık" aldıklarını söylemiş herkesin bana kınayan bir şekilde bakmasını sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel bxb
Teen FictionÖzgür, ismi gibi özgür ruhlu bir çocuktu ama Mahir ağa için kesinlikle tam tersiydi. Peki bu iki zıt kutup, berdel yüzünden evlenmek zorunda kalsaydı işler nasıl ilerlerdi?