#bekarlıkciddilisultanlıktır

32 7 4
                                    

Ben tümden unuttum bir kitabım olduğunu aq birisi kütüphanesine eklemiş ordan gördüm KDHZEBJZHEKZS okuyan bir kaç kişiden özür dilerimm







"Kalk kız yeni gelinden dönmüş damaat"  diye seslenen cırtlak sesli kadın yüzünden, öğle uykumdan kalkmamla, iğrenç gün kaldığı yerden devam etmeye başladı. Bana başarılar dileyin kurban. Ayrıca gelinden dönmüş damat nedir it?

"Pardon ama siz kimsiniz ve benden ne istiyorsunuz?" Diye çok modern bir soru sormuştum. Çook modern.

"İnsan yengesini tanımaz mi ayol?" Fok balığı gibi konuşup, maymun gibi gülmüştü daha yeni fark ettiğim diğer kadınlar ile birlikte. Tanrım sabır ver.

"Kız Nermin dur ayol dün bir bugün iki ha ha ha" diye cırtlak sesle gülen diğer kadınlar ile ahraz olmayı diledim. Yarabbi affet.

"Kuzum dün bir bugün iki doğru da, biz de geçtik bu yollardan. Ben hatırlarım da zamanın da, kayınbabamızın yanında değil konuşmak, yüzüne bakamıyorduk" diyen diğer biraz daha yaşı büyük duran tahminen yenge hanım konuştu

"Doğru edep vardı o zamanlar,  ah ah edep sen ne güzel şeysin" bunu diyen de Nermin denilen cadı karıydı.

Ah ah kara bahtım daha bir ay önce nasıl hayatım vardı neler düşünürdüm şimdi ne yaşıyorum ne düşünüyorum.

"Pardon ama neden bahsettiğinizi asla anlamıyorum ve hicbirinizi de tanımıyorum yangından mal kaçırır gibi bir olay olduğu için ayrıca ablacım ne güzel konuştun öyle benim zamanım falan falan o kadar yaşlı mıydın sen hiç belli olmuyor kız çok güzelsin" konuşmamı bitirmemle sanki başta hiç başka şey demedim gibi,

"Ay güzelim tabi ayol" dedi. Ulan kırmızı balık bile yemezdi, bu yemi.

"Tabi tabi çok ne demezsin neyse nerde gerdirdin bari söyle yaşlanınca bende giderim." Dedim masum bir sırıtışla. Tabi üçü de anlamaz bakış gönderdi şaşırdık mi hayatım? Sonra anladığım kadarıyla ilk ayıkan Nermin bıyık altından güldü gerçekten güldü yakaladım.

"Ne ima ediyorsun be sen! Yaşlı imaları ne demek!? Yaşlı mıyım ben!? Nermin, Ayşe bakın hele bana yaşlı mıyım ayol ben!? Daha yeni 35 oldum tamam mı ben!" Ağlayacaktı sanırım.

Nermin ve Ayşe'nin konuşmasına izin vermeden yataktan kalkıp tam karşılarına dikildim. Öyle üstten bakmaları hiç hoş değil bee.

"Ağlayacaksan oynamayalım" diyip bir tane daha yan bir sırıtış gönderdim.

"Ay Dilara abla sen buna ne bakıyorsun çok güzelsin ve yaşlı göstermiyorsun asla." Dedi Ayşe bunu yaparken de omzunu sıvazlıyordu, şaka mı yaa.

"Tabi dilara kız seni sinir etmek amacı ne umursuyorsun?" Dedi Nermin. Alttan alttan gülerek bu kız hiç az değil çok belli de yanındakiler aptal.

"Ne sinir etmek istmesi, asıl siz benim umrumda değilsiniz. Gelip başımda saçma sapan konuşup, edepsiz diye imalar da bulunan sizlersiniz. Ay öleceğim edepliymişte, konuşmazmışta, oldu olacak birde Toktik videosu çek edepliyiz kayınbabamızın yanında bebek bakmayız diye" ilk anlamaz gözlerle bakıp sonrasında Dilara denilen kadın bana el kaldırdı bana. Bana. Bana. Dilara denilen kadın bana el kaldırdı?

El kaldırmıştı ama sadece kaldırmak ile kalmıştı. Hiç öyle kitaplardaki aptal başroller gibi ezilmeye sessiz kalamam.

"Sen kimsin? Sen hangi cüretle bana el kaldırırsın he? İstediğini diyeceksin, vuracaksın, sonra da ben sessizce duracağım ve edepli olacağım ha çok beklersiniz. Kıssasa kısas haddinizi bilin. Hiç öyle gururlu tiplemelerine girmem ben yerimi her defasında hatırlatırım. Ben Özgür'üm sizin deyimizle Özgür ağa!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Berdel bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin