40. BÖLÜM

2.4K 182 102
                                    

Eveeet bir kahvenin kırk yıl hatrı var demişler

O zaman bizimde artık 40 bölümlük hatrımız var

Harbi şaka maka 40. bölümdeyiz ne ara oldu bu kadar bee

Şöyle bir maç günü bölümü yayınlayalım bakalımm

İyi okumalarr

●●●

Kahvaltıdan sonra Hande gitmişti, gitmesini hiç istemesemde.

O gider gitmez sıkıntıyla salona geçmiş ve Hande'nin gece uyuduğu koltuğa uzanarak Ebrar'ı görüntülü aramıştım direkt.

Umarım uyumuyorsundur Ebrar.

Tefefon açıldı ve beni yatakta bir Ebrar karşıladı.

Neden şaşırmadım acaba?

"Hâlâ uyuyor musun sen?"

"Artık uymuyorum senin sayende Zehra. Ne var ne arıyorsun? Tatilde bari rahat bırak kızım."

Dediklerini umursamadan dudağımı ısırdım. "Önemli bir konu." dedim gergince.

Anında gözlerini açmış ve yatakta doğrulup oturur pozisyona gelmişti. Yatak başlığına sırtını yaslarken yüzü ciddi bir ifadeye büründü. "Ne oldu? Sorun ne?" diye sordu endişeyle.

Kıyamam, endişelnmişti hemen.

Ona nasıl sormam gerektiğini bilmeyerek durdum. "Ebrar. Sen kızlardan hoşlandığını nasıl anlamıştın?" diye dolandırmadan sordum.

Ebrar'ın yüzündeki ciddi ifade tekrar dağıldı ve sırıtmaya başladı. "Niye soruyorsun?"

Yanaklarımı şişirerek ofladım. "Ben yani bilmiyorum. Bazı şeylerden şüphelenmeye başladım."

"Hmm. Bu bazı şeyler Hande'yi sevmen gibi şeyler mi?"

Yutkundum. Belki haklıydı ama kabullenmek zordu işte. "Ebrar ben bu zamana kadar hep erkeklerden hoşlandım. Hem Hande benim hep arkadaşımdı."

"Hande senin hiçbir zaman arkadaşın olmadı Zehra. Sen en başından beri seviyordun onu. Sadece hislerini fark edemeyecek kadar dışarıya odaklanmıştın."

Bakışlarımı ondan kaçırdım. Söylediklerindeki haklılık payı gerdi beni.

"Zehra, bana bak Bir Tanem." Ebrar'ın yumuşak sesini duyunca tekrar ekrana döndüm. Ebrar şefkatle gülümsedi. "Sorun yok." dedi. "Bir kızı sevemnde sorun yok. Hande'yi sevmen yanlış değil. Bak sonunda fark etmişsin hislerini, lütfen inkar etme. Cesurca söyle onu sevdiğini."

"Ebrar peki ya insanlar ne diyecek bu duruma? Ya da ailem?"

Ebrar kollarını iki yana açtı. "Bak bana. Herkes yönelimimi biliyor. Başlarda çok karşı çıkmışlardı ama alıştılar. Milyonlarca insan bana destek oldu. Sanada olacaklar, alışacaklar. Hem ailenin LGBT destekçisi olduğunu biliyorsun. Seni asla yargılamayacaklar Zehra."

Yutkundum ve parmaklarımla oynamaya başladım. "Hande ve beni yakıştıran bir sürü insan var."

Ebrar güldü. "Evet, senden önce onlar fark etti zaten aranızdakileri."

Sever O Beni (Girl×Girl) [Hanzeh]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin