47. BÖLÜM

2.4K 168 90
                                    

Merhabaaaa

Nasılsınız bakalım

Fırından yeni çıkmış taptaze bir bölumle karşınızdayım

E öyleyse iyi okumalarr

●●●

(HANDE'DEN)

Aşk karmaşıktır. Ortası yoktur aşkın. Ya acıdır ya tatlı. Ya siyahtır ya da beyaz. Bazen ise sadece yeşil.

Bana sorarsa birisi 'aşk akıl işi değil' derim. Aşk kalp işidir. Kalple yapılır. Beynin ne derse desin, eninde sonunda kalbin dediği olur.

Beynim kalbimi kandırmaya çalıştı Zehra'dan nefret ettiğime dair. Ama Zehra gözlerime bakıp bir gülümsedi, beynim yüzyılın en büyük mağlubiyetini tattı. İyi ki nefret edemedim ondan. İmkansızdı zaten bu.

Eskiden sadece bir şarkı sözünde kalan 'sever o beni' sözü şimdi gerçekti. Seviyordu o beni.

"Ya Simge sen Zehra'yla yer değiştirsen olmaz mı?"

Simge yüksek sesle ofladı. "Bunu onuncu soruşun Handan. Olmaz diyorum kızım işte olmaz! Aşna fişneye değil maçlara odaklanmalısınız."

"Ya ben sadece onunla uyumak istiyorum! Sen ne fesat bir kadın oldun be."

"Hande saat gecenin bir oldu ve ben senin yüzünden bir türlü uyuyamıyorum. Artık kapat şu çenenide uyuyayım bir."

Yaşlı tabii, uykusuzluğa gelemiyor. Uyuyamayınca geriliyor hemen. Sevgilisi de uzakta ya şimdi benim sevgilim oldu diye kıskanıyor.

Oha! Biz Zehra'yla ciddili sevgiliyiz ya lan artık.

Elimi kalbime koydum ve düzensiz ve hızlı ritmini hissettim onun.

Bizim için artık mutluluk yolu göründü gibi, değil mi kalbim?

Ya ama ben bu heyecanla uyuyamam ki.

Şimdi yine Simge'ye seslenirsem kesin beni üstüne örttüğü pikeyle boğardı. Aşık olduğum kadına yeni kavuşmuşken ölmek istemiyordum.

Gözlerimi yumdum sıkıca. Uyu Hande, hadi yapabilirsin.

Uyu ki bir an önce sabah olsun, Güneş'ine kavuş.

***

"Hande, kahvaltıya iniyoruz alttarafı ne bu özen?"

Parlatıcımı kapatıp çantama koydum. "Kendime bakasın gelmiş olamaz mı?"

"Normal de bırakmasam pijamalarla indiğin kahvaltılara bir anda böyle süslene püslene hazırlanma nedenin kesinlikle çiçeği burnunda sevgilin değil kendine bakma perielrinin gelmiş olmasıdır aynen."

Güldüm. "Emin olmak için soruyorum. Şimdi Zehra benim sevgilim değil mi? Ben şizofren falan değilim."

Simge kıkırdadı ve koluma girerek çıkarttı beni odadan. "Merak etme Handan, her şey gerçek."

Sever O Beni (Girl×Girl) [Hanzeh]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin