49. BÖLÜM

2.1K 160 139
                                    

Selamlarr

Nasılsınız efenim

Beni sorarsanız koşturup gdiiyoruz işte

Gec kaldığım için özür dilerim :(

İyi okumalarr

●●●

(HANDE'DEN)

"Gerçekten o kadar sabırsızımki seninle aynı takımda oynamak için. Keşke hemen sezon başlasa."

Martyna'nın heyecanlı konuşması küçük bir kahkaha atmama neden oldu.

"Daha milli takım sezonu yeni başladı. Biraz sabertmen gerekiyor."

Dudaklarını büzüp üzgünce baktığında daha çok güldüm. Bu kız cidden benim hayranımdı sanırım ya.

"Hande?" Martyna ismimi söyleyince merakla baktım ona.

"Efendim?"

"Şey." Yüzü aniden kırmızılaşınca kaşlarım havalandı. Gözlerini kaçırdı benden. "Şey soracaktım. Sevgilin var mı?"

Sorusuna şaşırdığımı gizlemeden baktım ona. Sonra gülümsedim hafifçe.

Bak yine Zehra'nın gözleri canlanmıştı zihnimde. Onu düşünmediğim tek bir an bile yoktu gerçekten.

"Var." dedim gülümsemeye devam ederken.

Martyna'nın yüzünün düşmesine anlam vermeye çalışırken Zehra'nın seside kulaklarımda çınlamaya başladı.

"Hande Baladın."

Sesi bile kulaklarıma kazınmıştı resmen. Her şeyiyle çıkmıyordu aklımdan.

Omzumun üzerinde bir el hissetmemle kafamı kaldırıp elin sahibine döndüm.

Zehra?

Sinirli bir Zehra.

"Zehra?" dedim onu görünce yüzümde olan gülümseme büyürken.

Bana sinirle bakmaya devam ediyordu. Beni Martyna'dan kıskandığını biliyordum. Ama bu kıskançlığa gerek yoktu.

"Otursana Güzelim. Niye öyle dikiliyorsun?"

Zehra'nın kaşları gevşedi ve yüz ifadesi yumuşadı. Dudaklarında oluşan küçük tebessümle yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu.

"Selam." dedi Martyna'ya bakarak.

Martyna'da "Selam." diyerek karşılık verdi ona.

"Geçen maçtan sonra konuşamadık. Tekrar özür dilerim. İyisin değil mi?"

Martyna gülümsedi hafifçe. "Sorun değil, iyiyim."

Kafamı çevirip Zehra'nın yan profilini izlemeye başladım.

Çok güzel.

Sever O Beni (Girl×Girl) [Hanzeh]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin