Eh bir bölüm daha atalım bakalım
Sanırım bu yazdığım en uzun bölümdü
İyi okumalarr
●●●
Arabayı evinin önünde durdurduğumda Simge yanağımdan makas aldı. "Görüşürüz Handan'ım dikkat et kendine."
Ona gülümsedim. "Görüşürüz Singe'm. Sende dikkat et."
"Yarın seni bugünkü gibi gergin görmek istemiyorum ona göre."
Aklıma Eren geldiğinde göz devirdim. "O şahsiyeti görmezsem gergin olmam zaten. Yüzü günümü mahvetmeye yetiyor."
"Sen ve şu Eren nefretin." diye söylendi kendi kendine. "Banada anlatmayacaksın değil mi?" Cevabını zaten bildiği bir soru soruyordu.
"Bazen bazı şeyleri anlatmamak daha iyidir Simge'cim." dedim ve uzanıp yanağından öptüm kocaman.
Ciddiyetini bozup güldü. "Bu şebekliklerle kapatmaya devam et bakalım sen bu konuyu Handan." deyip indi arabadan. Bana el sallayıp apartmanının içine girdi. Bende arabayı direkt evime sürdüm.
Çok gergin ve yorucu bir gündü. Ve ben hemen eve gidip akşama kadar uyumak istiyordum.
***
Aniden gelen yüksek sesle yerimden sıçradım.
Ne oluyor lan!
Etrafıma baktım şaşkınca. Sonra ışığı yanan telefonumu fark ettim.
Ben niye bunun sesini geri açtım ki ya?
Aynı kişinin olmamasını umarak aldım telefonu.
Eda ablanın aradığını görünce rahatladım ve aramayı onayladım. "Efendim abla?"
"Hande, rahatsız etmedim değil mi?"
Saçımı kaşıyarak kalktım yataktan. "Yok yok, ne rahatsızlığı?" dedim esneyerek. "Hayırdır? Bir şey mi oldu?"
"Sayılır. Sana haber vermek istedim."
"Ne hakkında?"
Eda ablanın nefes alış verişleri duyuldu bir süre telefonda. "Annen." dedi sonra.
O kelimeyi duyunca aldığım bütün nefesin çekildiğini ve bir anlığına dünyamın karardığını hissettim.
Ben yutkunamazken Eda abla konuşmaya devam etti. "İstanbul'a gelmiş. Sana ulaşamamış sanırım sonra fedarasyonla iletişime geçmiş. Bana haber verdiler. Merak etme ben şimdi onu havaalanından aldım. Sen evdesin değil mi?"
Bir anda yüklenen kelimelerin ağırlığıyla oturduğum yerden düşecekmiş gibi hissettim kendimi.
İstanbul'a gelmişti.
Şu an Eda ablanın yanındaydı ve onunla birlikte buraya geliyordu.
Annem buraya geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sever O Beni (Girl×Girl) [Hanzeh]
Fanfiction"Zehra." dedim dolu gözlerimle. "Lütfen bana bunu yapmadığını söyle." Yeşilleri üzgünmüş gibi bakıyordu bana. Gerçekten üzgün olduğuna inanmak istedim. "Özür dilerim Hande. Ama ben duygularıma engel olamam. Sen Eren'den nefret ediyorsun diye bende o...