Cisimlenmek ve Kırık Bilek

408 59 85
                                    

Kitap diğer tüm kitaplarım gibi olay ağırlıklıdır. Herhangi bir ship yoktur. Ship arayışında olmadan okuyun lütfen. Teşekkür ederim💖

Harry kitabı okumayı bitirdiğinde ayaklandı. Hepsini tekrar gözden geçirdi.

Cisimlenirken hatırlanması gereken şeyler üç tanedir; durak, dirayet, düşünce. Birinci adım: Zihninizi istenen yer üzerinde sabitleştirmektir. İkinci adım, hayalinizde canlandırdığınız yerde bulunmak için dirayet etmek, yani kararlı olmaktır. Oraya girmek için arzularınıza izin vermelisiniz. Vücudunuzun her hücresini aklınızdan çıkarmalısınız. Üçüncü adım etrafınızda dönmektir. Boşlukta gidiyormuş gibi hissetmek için odaklanın ve düşünerek hareket edin.

Septirme, ya da vücudun bazı parçalarının bölünmesi zihnin yeterince iyi odaklanamamasıyla oluşur. Hedefine sürekli bir şekilde konsantre olmak ve tereddüt etmeden hareket etmek gerekir. Bu sebeplerden ötürü zihninizi kontrol etmek çok önemlidir. Cisimlenirken gitmek istediğiniz yer hariç bir şey düşünmek, septirmenize neden olacaktır.

Harry anlamıştı. Zihnini boşalt, gitmek istediğin yeri net şekilde hayal et, oraya odaklanıp sihrini yönlendir ve etrafında dön. Çok zor olmasa gerekti.

İhtiyaç Odası'ndaydı. Kendine bir nokta belirledi. Sonra oraya biraz uzaklıkta başka bir nokta daha seçti. İkisini de ihtiyaç odasının sağladığı boya sayesinde işaretledikten sonra ilk seçtiği noktaya geçti.

Gözlerini kapattı ve zihnini boşalttı. Büyülü çekirdeğine ulaştı. Ardından gözlerini tamamen sıkarak yumdu ve diğer işaretli noktayı hayal etti. Zihninde o konumun tam olarak canlandığından emin olduktan sonra kendi etrafında hızla döndü.

Ardından dengesini kaybedip yere düştü.

Tepki vermeden yerden destek alarak ayaklandı ve üstündeki tozu silkeledi. Bugün cisimlenecekti. Başka yolu yoktu. Ya olacak, ya olacaktı.

İkinci, üçüncü, dördüncü... Harry kaç kez denediğini bilmiyordu. Kendi erafında dönmekten başı dönmüştü.

Neden cisimlenemiyordu?! Sinirlenmeye ve hırslanmaya başlamıştı.

Kalktı ve bölümü baştan okudu. Sonra tekrar eski yerine geçti. Sihrini yönlendirmek yerine, çekirdeğine hükmetmeyi denedi bu kez. Asasız büyü yaparken olduğu gibi sihrini çekirdeğinden çağırdı ancak asa koluna değil, tüm bedenine yönlendirmek istedi. Hızlı bir çabayla sihrini tüm bedeninde hissetmeye, bütün kemiklerinin ürperdiğini fark etmeye başladı.

Gözlerini kapatıp odaklandı. Gitmek istediği noktayı tamamen düşündü. Duvarın önündeydi, sağ yanında sehpa vardı, sol yanı ise boştu. Kırmızı boyayla büyük bir çarpı işaretiyle belirlenmişti.

Gözlerini yavaşça açtı ve kafasındaki görüntünün ya da dikkatinin dağılmasına izin vermeden hızla kendi etrafında döndü.

Bağırsaklarının ve midesinin ciddi anlamda sıkıştığını hissetti. Çat sesini duyarken uzuvlarının yumuşadığını hisseder gibi oldu. Sanki bedeni sıvılaşmış ya da buharlaşmıştı.

Aniden tekrar vücudunu bütün halde hissetmeye başladı ve küt diye yere yapıştı.

Yandaki sehpaya vurmasıyla yetinmeyip, üstüne düştüğü sağ bileğine yoğun bir acı sardığında eli oraya gitti ve hafifçe kızarmış bileğini ovaladı. Dokunduğu anda acı dalgası patlamıştı ve yüzünü buruşturdu.

Sonra düştüğü yere baktı.

İşaretin üstündeydi. Algısını kazanmasıyla gözleri kocaman oldu ve bir kulaktan diğerine sırıtmaya başladı.

Dili Lâl Olanın Zihni GürültülüdürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin