Karanlık Düşünceler Treni

381 51 59
                                    

Harry Hogwarts armalı küçük cinin getirdiği tepsideki böreği ısırırken bir yandan da Gringotts'un verdiği kitabı okuyordu. Kaçırdığı bu kadar çok şey olmasına şaşırıyordu. En azından artık Büyüceşura'nın ne olduğunu biliyordu. Bir hanenin lordu olmanın ne demek olduğunu biliyordu. Lordluklarıyla yapabileceklerini biliyordu.

Şimdi yapması gereken şeyin ne olduğunu da biliyordu.

Herhangi birisiyle karşılaşıp vücudundaki değişiklikleri göstermeden önce Gringotts'a gidip diğer Hortkulukların ne olduklarını öğrenecekti. Ardından teker teker her birini yok edecekti.

Harry hızlıca yemeğini bitirdi. Cüppesinin kapüşonunu örttü ve yüzünün gözükmeyeceğinden emin oldu. Gözükse de ilk bakışta tanınacağını sanmıyordu, ancak yine de örtmekten zarar gelmezdi.

Hızlıca cisimlendi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~•••••••••••••••••••••••~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Slytherin Lordu olarak, büyüyle ve ruhla varisim Tom Marvolo Riddle-Gaunt'un kendisine yaptığı Hortkuluk ritüellerinin listesini istiyorum.

Zihninden seslendirsiği cümleyi duyan goblin onu inceledi bir an için.

Keskin bakışlara sahip Goblin bir çekmeceyi açtı ve uzun uzun kurcaladıktan sonra süslü bir kutuda mürekkep ve soluk renkli bir parşömen çıkardı.

"Slytherin Lord yüzüğünüzü bu rünik mürekkebe batırın ve bir damga gibi buraya bastırın."

Harry Slytherin yüzüğünü mürekkebe yavaşça batırdı ve güzelce boyandığından emin olduktan sonra, goblinin dediği gibi, bir damga misali parşömende işaretli yere bastırdı.

Parşömende önce hafif parıltılar belirdi, ardından yukarıdan aşağı bir liste halinde Hortkuluklar yapım sırasına göre listelendi.

Günlük
Rawenclav Diademi
Gaunt Yüzüğü
Slytherin Madalyonu
Hufflepuff Kupası
Harry James Potter
Maledictus Yılan (Nagini)

Maledictus ne demektir?

"Bu bir kan lanetidir. Anneden kıza geçer. Kız küçük yaşlardan itibaren tıpkı bir kurt adam gibi istemeyerek yılana dönüşür ve tekrar insana döner, çiğ ete bağımlı olur ve bazen derisi pullanır. Olgun yetişkinliğe eriştiğinde ise lanet serbest kalır ve hayatının kalanını yılan olarak geçirir."

Harry'nin Mezarlığı ve Arthur Weasley'i yaralayan yılanı unutması mümkün değildi. Demek o yılan da hortkuluktu.

Hortkuluk nasıl yok edilir?

"Basilisk zehri veya Zebani Ateşiyle."

Harry bir an duraksadı, sonra karışan kafasıyla düşündü.

Ben hortkuluğum ama on iki yaşındayken Basilisk zehriyle zehirlendim. Bu durumda içimdeki hortkuluğun ölmesi gerekmez miydi?

"Ölüyordu, o yüzden yara izin yanıyordu ancak anka kuşu gözyaşı sadece seni değil, hortkuluğu da iyileştirdi."

Harry goblinin bu bilgiye nasıl sahip olduğunu sorgulamadı. Yorulmuştu. Listeyi asasız ufak bir büyüyle kopyaladı.

Gringotts'ta ulaşabileceğim hortkuluklar neler? Var mı?

"Hufflepuff Kupası, Bellatrix Lestrange'ın Black ailesine ait kasasında gizli. Slytherin Madalyonu Regulus Black'in kasasında gizli. İkisini de Gringotts postasıyla göndereceğiz. Rawenclav Diademine ise Hogwarts'ın İhtiyaç Odasında ulaşabilirsin."

Dili Lâl Olanın Zihni GürültülüdürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin