(Minji: Mj Wony: Wy Minho: Mh)Kızlara olanları anlatmıştım.
Mj: Ya haerin bence liz böyle birseyi Bilerek yapmaz.
Wy: Ya biri onu tehdit ettiyse? Ne yapsak?
Zaten liz i iyi tanıyorum kiminle konuştuysa o kişi onu etkilemiş. Ya bu işin içinde Minho lar var yada soojinler.
Mj: Veya ikisi?
Wy: Ne yani birlik mi olmuşlar diyorsun?
Sanırım?
Mj: Peki bunu nasıl öğreneceğiz?
Biliyor musunuz umrumda değil. O kadar yorgunum ki bunu şuan düşünemem. Eğer liz umursarsa gelip bana bir açıklama yapar.
Wy: Sanırım bu sefer bizim haerin imiz kızmış
Dedi bana sarıldı. Wony i seviyorum o iyi biri.
Mj: Ahh bu arada bu akşam boşum zaten 2 gün okul da yok. Birseyler yapalım ister misiniz?
Biliyor musun oookadar iyi olur ki. Babam bu akşam yok...
Wy: oh neden?
Mj: birsey mi olduki?
Hayır önemli değil sonra anlatırım şimdi ders başlıyor.
Dedim ve güldüm.
...
4. Dersteyiz ve dört derstir yatıyorum sıramda. Bugün okula gelmek iyi bir fikir değildi.
Öğretmenimm lavaboya çıkabilir miyim?
Ö:Tabiki çık.
Okulun en son katındaki tuvaletine çıkmıştım. Çünkü burayı kimse kullanmiyordu. Nadir görebilirsiniz.
Bir tane $igara yaktım. Ve tuvalette oturuyordum. Burası ayrıca kimse kullanmadığı için temizdi de.
Birkaç dakika sonra bir sesle telefonumdan başımı kaldırmıştım.
Vay vay kimleri görüyorum burada.
Alaycı bir yüz ifadesi takılıp
Ya Lee Minho kızlar tuvaletinde ne işin var? Seni sapık.
Ah shiball, aynı şeyi zıkkımlanmaya geldim.
$igarami göstererek.
Başka yer mi kalmadı da beni birde burada rahatsız ediyorsun?
Ayağa kalkmıştım. Yaklaşıp ağzımdan $igarami aldı ve kendi içmeye başladı.
Şuan baya yakindik.Ya canına mı susadın? Tekrar dudağını patlatmamı istemiyorsan bana bulaşma.
Kolunu duvara dayadı ve biraz daha yakinlasti.
Yaa öyle mi dersin? Senin yerinde olsam bana iyi davranırım. Daha çok görüşeceğiz çünkü.
Bu da ne demek şimdi?
Kafamı karıştırmıştı ve ona odaklanmistim.
Dudaklarıma daha çok yaklaşınca ne yapacağını anladığım için karnına tekmeyi geçirip onun yeri boylamasini sağladım.
Yanına eğilip $igaramı geri almıştım ve o küfürler savuruyordu. Bir tane çekip,
"Forman kirlenmesin hadi kalk" diyip alayla elimi formasında gezdirdim.
"Lee Minho."
Agzimdakini söndürdükten sonra çöpe attım. Ve koridorda yürümeye başladım.
Bir de ne göreyim bir adet Hwang Hyunjin.
Birini mi arıyorsun?
Sen??
Aradigin kişi tuvalette olabilir belki :)
Tenefüs zili çalmıştı ve direk sınıfa gittim. Çantamdan çok ağır kokmayan bir parfüm alıp birkaç fıs üstüme sıkarken
Mj: Ya Min Haerin! Yine mi zıkkımı içtin?
Bağırmasana kızım. İspiyoncu kişiler duymasın.
Wy: Ne o? Anlamadım ben?
Bosver wony hadi öğle yemeğine çıkalım. Diyip sınıftan çıktık.
...
Yemekhanede olaysız bir şekilde yemeğimizi yiyiyorduk. Taki soojin in arkadaşı arkamdan üstüme yemek dokene kadar. Bilerek yapmıştı sanki normalce geçiyormuş gibi.
Aniden ayağa kalktım ve Bağırmaya başladım. Tüm ortam susmustu.
YAA ÖLMEK Mİ İSTİYORSUN NE HALT YAPTIĞINI SANIYORSUN!?
x:Hayır , sadece biraz döküldü
Diyip kıkırdadı.Hey. Sen kimsin ki?! Ha?!
Her cümlemde kızın omzundan geriye ittiriyordum.
Wy: Haerin-
Mj: Wony sen karışma. Yoksa sana patlayabilir.
Wy: Ama-
Minji wony i arkasına almıştı.
x: Ehh sen fazla oldun ha!
Diyip bana tokat çakacak ken bir elimle elini tuttum ve diğer elimle de ona atamadığı tokatla karşılık verdim.
Kime bulaşacağına dikkat etmelisin!!
Diyip kızı yere ittim.
Minji bana karışmamıştı bile. Çünkü sadece söz yapabilen o kızla başa çıkabileceğimi biliyordu.
Kızlara tam gidelim derken iki tane tanımadığım erkek geldi. Tam yolumda durdu ve birden bağırmaya başladı.
x: NE YAPTIGINI SANIYORSUN?!
Dedi ve yerdeki kizi kaldırdı.
Ahh birde başıma sevgilisi mi çıktı? Sevgili misiniz? Ne dokunaklı falan filan ama neyse umrumda değil çekil şimdi önümden.
x: böyle kolay kurtulabileceğini falan mı saniyorsun?
Odaklandım.
x: kız arkadaşıma zorbalık yaptın ve-
Ne? Cidden saçmalık!? SADECE BEN MI YAPMISIM DEMEK SENARYO DA UYDURUYORSUNUZ HA?!
x: KES SESINI!
Asıl sen kes sen kimsin ki ha?!?!
Çocuk birden masadan tuz aldı ve tuzu diğer açık olan elimdeki yaraya döktü.
Güldü.
Elimdeki yaraya bakıyordum.
Mj: YAA SEN NE YAPTIGINI SANIYORSUN?! DEFOL BURADAN!
Diyerek çocuğu itti. Elim mi? Elim yanıyordu sanırım bu iyi değildi ha?
Minji yi çocuğun önünden arkama alarak
Çocuğa en sertinden yumruğumu geçirdim. Sadece benim bir tane yumruğum ona etki etmemişti yerinde sedelemişti.Ani bir şekilde arkasından minho gelerek çocuğu omzundan kendine çekti ve bir tane de o yumruk geçirdi.
...
Devam ediyor.
676 kelime!!! Okuyorsan yorumunu bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABIM | MINHO & (?)
Teen FictionSadece oku. Pişman olmayacağını garanti ederim. "Sometimes, I like to go play dirty Just like all of the f0ck boys do"