Bunu söyleyince Tekrar yanaştı ve beni duvara itti. Hemen kalkamadım çünkü daha neredeyse yeniydi yaram.
Neden hep b0ktan şeyler benim başıma geliyor?
1: bak kızım seni birdaha görmeyeyim anladın mı?
Çenemi tutarken söylediği şeye güldüm.
1: Neye gülüyorsun?!
Hızlı bir hamle ile koluna vurdum ve yüzüne yumruk attım yere düştü ve o sırada kalktım.
Zaten beni sen görmek istedin aptal.
Oradan çıktım ve revire gittim.
Ablaya kolumu gösterdim ve oturmamı söyleyip birkaç şey çıkardı.Zaten çok derin birsey değildi ama yine de bu şekilde duramazdı.
İlk önce temizledi ve sonrada yara bandı yapıştırdı.
Teşekkür edip çıktım. Okulda başka birsey olmamıştı.
Çıkış /
Minho yu göremedim ve yürüyerek giderim diye düşündüm. Sokakta yürürken ara sokağa birisi beni çekti ve duvara itti.
Yere düşmüştüm. Kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdım ve şapka ile maskesi vardı ama söylediği şeylerden kim olduğu belliydi.
Hs: Haerin nasıl aramalarimi , mesajlarımı görmezden gelebilirsin?!
Saçımı çekerken söylediği şeyle yüzüne baka kalmıştım neden bu kadar ileri gidiyordu?
Neyden bahsediyorsun sen!
Hs: Anlaman için dayak yemen mi lazım? Sana zarar vermek istemiyorum ama! Ama elimde değil.
Ben yerde yatarken karnıma birkaç kere tekme atmıştı. Yaram iyileşmediği için yeterince acı vericiydi.
Hs: Seni seviyorum ama hislerim senin için neden önemli değil?!
Çü..çünkü psikopatın tekisin...Elimi karnıma götürdüm ve hafif kan gelmişti elime.
Tekrardan bana vuracakken arkasından biri geldi ve onu duvara itti. Heesung u iyi benzetmisti son kez vurdu ve Heesung o sırada kalktı ve koşarak gitti.
Yanıma yaklaştı ve o kişinin niki olduğunu gördüm.
Nk: İyi misin
Kolumdan tutarak beni kaldırdı ve üstümü inceledi
Nk: Biryerine birsey oldu mu? O kim? Ne istiyor?
Elimi karnıma götürdüm ve biraz kanamıştı. Niki de gördü ve
Nk: Kanaman var. Hadi hastaneye gidiyoruz.
Kolumdan beni götürmek için çekti ve
Ben...
Nk: Sen yok hadi gidiyoruz.
Hızlıca hastaneye getirmişti beni. Hemşire pansuman yapıp tekrardan sardı ve isimiz bittiği için çıktık.
Niki yaramı gördüğünde şaşa kalmıştı.
Nk: Karnındaki o yara nasıl oldu ve o kimdi bilmiyorum ama dikkat etmelisin senin için endişeleniyorum...
Ben teşekkür ederim bana yardım ettiğin için.
Nk: Önemli değil kim olsa yardım ederdi.
Teşekkürler ben eve kendim giderim.
O sırada telefonum çaldı minho arıyordu merak etmiş olmalıydı.
Niki nin birsey demesini beklemeden tekrar teşekkür edip taxi ye bindim ve telefonumu açtım.
Efendim minho
Nerdesin sen evde degilsin?
Evde konuşuruz olur mu geliyorum.Kapattım ve telefonumu cebime koydum.
****** ****** gidelim lütfen.
Evde /
Eve girdim ve minho salonda oturuyordu. Geldiğimi görünce yanıma geldi ve sarıldı
Mh: Nerdeydin?
Odana çıkalım mı?
Mh: Gel.
Minho elimden tuttu ve beraber odasına çıktık.
Heesung.
Mh: Ne olmuş ona seni mi buldu?
Evet... sokak arasına çekti beni
Mh: Birsey yaptı mı?!
Birkaç kere tekme attı ama minji nin kuzeni niki beni görünce müdahale etti. Hastaneye götürdü.
Mh: Sen şimdi iyi misin?
Sorun yok...
Biz yatakta otururken elini kıyafetime uzattı ve açarak yarama baktı.
Mh: Bir daha saçının teline zarar verilmesine izin vermeyeceğim. Tamam mı.
Dudağına öpücük biraktim ve o da boynuma yaklaşıp öptü ve gülümsedim.
Ben üstümü değiştireceğim. Odamdayim
Mh: Tamam
Odama geçtim ve rahat şeyler giyerek yatağıma yattım.
Kisa ama yarin da atacagim bolum. Malum okullar aciliyor 2 gune...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABIM | MINHO & (?)
Novela JuvenilSadece oku. Pişman olmayacağını garanti ederim. "Sometimes, I like to go play dirty Just like all of the f0ck boys do"