12- YETER

265 18 10
                                    


Gözümü açtığımda yerde yatıyordum ve karşımda birkaç kişi vardı. Fakat tam olarak göremiyordum aslında tek kişiyi çifter olarak görüyordum. Sanırım beni bayılttıkları şey yüzündendi.

X: Birileri uyanıyor sanırım

X: Uyansın bakalım.

Ağzım bantliydi ve ellerim de bantlıydı aynı şekilde. Kalkmaya çalıştığımda başım dönüyordu.

Bir tane erkek gelip beni yerimde dogrulttu ve duvara yaslanmami sağladı. Hala Gözlerimi tam olarak açamıyordum. Ve sarhoş gibi hissediyordum neredeyse.
X: Bu da ne böyle hala ayılamadı.

Bir kız yanıma eğilip ağzımdaki banti hızlıca çekmişti. Ufak bir inleme çıkmıştı ağzımdan.

Siz... siz kimsiniz?

Sj: Hey görmüyor musun ben soojin!

Kendime gelmiştim. Salak kız yine ne çeviriyordu??

Soojin neredeyse dibimde olduğu için ona biraz yaklaşıp kafa atıp gülümsemiştim. Ne cüretle beni böyle bir hale sokabilirdi?

Sj: Hey sen delirdin mi?!?!

EVET DELIRDIM COZ BENI SENI SALAK!

Sj: Çok beklersin! Buradaki arkadaşlar senin icabına bir güzel bakacak.

Ne yaptın?

Ne?

Diyorum ki bu kişileri ikna etmek için ne yaptın! Para mı ödedin yoksa-

Bana tokat atmıştı. Delirmiş olmalıydı.

SENİ SALAK! Burda arkandakiler olmasa sen bir HİÇSİN!

Gülmüştüm.

X: Neyse sen şimdi çekil şuradan da biz halledelim
Erkek olanı konuşmuştu.

Sj: Biraz haddini bildirin yeter.

Uyandığım andan beri mantıklıca olarak elimdeki banti yırtmaya çalışmıştım. Ve başarılı olmuştum da.

Biri üstüme direk koşarken Ani bir hareketle kendimi başka tarafa yuvarlayıp yerden kalkmistim. 4ü birden üstüme gelmeye başlamıştı.

Bu da ne böyle CETE FALAN MISINIZ?!

Kız bana yumruk atacakken eğildim ve Arkamdaki kıza gelmişti. Bu sefer erkekler üstüme geliyordu.

Biri beni yakamdan tutup yere fırlattığında canımın yandığını hissetmiştim.

Ahh $ikt1r

Bana doğru tekme atmaya başladıklarında elimle yüzümü korumaya çalıştım.

Ve hızlıca acıyla kalkmıştım yerden bir şekilde.

X: Buda ne böyle, ne yani ikimizle dovusebilecegini mi sanıyorsun!?

X: Kafayı yemiş olmalısın.

NE YANI BASKA SECENEGIM MI VAR SIZI SALAKLAR!

(Bu arada küçük bir depo gibi bir yerdesiniz)
Birine yumruk geçirmiştim ama diğeri arkamdan sopayla vurmuştu. Biraz dengemi kaybetsem de tekrardan kendime gelmiştim.

Daha sonrasında kız gelip beni yere itmisti. Yerde kaymistim resmen ,dizimi ve kollarimi sürtmüştüm.

Bana tekrar yerdeyken vurmaya başladıklarında bir nevi artık pes etmiştim.

Kollarimi ve bacaklarımı kalkan olarak kendime çekmiştim.

Onlarda yeterli olduğunu anlamış olacaklar ki durmuşlardı.

Soojin oturduğu yerden keyifle beni izliyordu.

Yavasca ayağa kalkıp yanına gittim. 2 erkek de onun önüne korumak amacıyla geçmişlerdi.

Sen iste busun kendin tek olsaydın burada sen bitmistin! Sen ancak kendi işlerini başkalarına yaptirirsin! SEN BUSUN!

Sj: Yeter be amma gevezelik ettin. Şu haline bak.

4 KISIYLE BIRDEN SEN DOVUSMEYE KALKSAYDIN BURADA PARCAN BULUNMAZDI!

Çünkü sen dövüşmesini bile bilmezsin ki

Diyip gülmüştüm. Haklıydım çünkü. Gerçekten buydu.

Kudurmuş olacak ki ayağa kalkıp bağırıp çağırmıştı. Umursamadım çünkü yapabildiği tek şey zaten buydu.

Kapıya doğru ilerledim ama kilitliydi.

Kapıya yumruk atıp

ACIN SU LANET KAPIYI!!

Ne bakıyorsun?!?!?

Kapının yanına yorgunlukla çökmüştüm. Açtıklarında birkaç dakika sonra kalkıp çıkarken

Hepinizi bunun bedelini ödeyeceksiniz.

Yavasca eve doğru yürümeye başladım...


Bu bölüm sizce nasıldı? Bir sonraki bölümü çok seveceğinize eminim... lütfen oy verin ve yorum yapın...




(Bu soojin)

ÜVEY ABIM | MINHO & (?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin