Hs: Daha yeni başlıyoruz
Dedi ve odadan çıktı.
Mh: Haerin sen iyi misin?! Lanet olsun bu kim böyle? Senden ne istiyor?!
Bilmiyorum..
Mh: Kolun iyi mi? Acıyor mu? Merak etme bizim evdeki korumalar birazdan burada olur. Biraz dayan...
Sen iyi misin peki?
Mh: Önemli olan sensin! Bırak beni
Beni bağlarlarken elimi bol tutmaya çalışmıştım. Ama çok ta yeterli olmamış.
İplerden kurtulmaya çalışırken bileklerimi kesiyordu ama yine de devam ettim. Ve bir elimi çıkarabildim. Sonra diğerini de çıkardım ve ayağımı çözdüm. Kolum yüzünden çok hareket ettiremiyordum ama biraz zorladım.
Mh: Hızlı ol beni de çöz hadi.
Minhonun yanına gittim arkasındayım çözmeye çalışırken içeri heesung girdi. Yanıma gelip yakamdan beni tuttu ve duvara dayadı. Boğazımı sıkmaya başladı.
Hs: Sana zarar vermek istemiyorum. Lanet olsun! Ama rahat durmuyorsun!
B-bırak...beni...
Bıraktı ve yere çöküp nefes alamadığım için öksürmeye başladım.
Minho bu sırada kendini çözmüştü ve heesung u yakasından tutup yere fırlatmıştı. Onun üstüne çıkıp yüzüne yumruk atmaya başladı. Ve kavga etmeye devam ettiler.
Dışarıda kavga seslerini duydum ve sanırım korumalar gelmişti.
İkisi ayakta kavga ederken bende yerden kalktım ve heesung minho yu duvara itmisti.
Ama bıçak çıkarmıştı ve minho onu görmemişti. Tehlikedeydi.
Minho!
Hemen heesung un yanına gittim ve minhonun önüne geçtim. Minho ya saplayacağı bıçak bana saplanmıştı. Karnıma. Saplarken elimle tutmaya çalışmıştım ama hem elim zarar görmüştü hemde karnıma hızlı bir şekilde saplanmıştı bıçak.
O sırada içeri korumalarimiz girdi ve direk heesung u önünüzden çektiler ve yanımıza geldiler. Feci bir şekilde kanıyordu.
Mh: Hae- haerin? İyi misin sen?! Neden önüme geldin! Benim yüzümden!!
Minho nun kollarına düştüm ve hemen ardından korumalar la birlikte oradan çıktık ve hastaneye yola çıktık. Arka koltukta minho nun kucağında yatarken
Mh: Lütfen birsey olmasın... biraz daha hızlı sür!! $iktir!
Mh: Haerin benimle kal! Güçlü kızım benim kapatma gözünü tamam mı?!
O halimde bile minho ha gülümsediğimi hatırlıyorum.
_
Hızlıca araba ile yola çıktılar ve kısa bir süre içinde hasteneye vardılar. Hemen sedyeyle haerin i aldılar ve ameliyata alacaklarını söyleyip götürdüler. Minho gerçekten kendini suçlu hissetmişti haerin yerine bu onun başına gelmeliydi böyle düşünüyordu.
Doktorlar gelip iyi olacağını ve normal odaya alacaklarını söylediğinde minho'nun içi rahatlamıştı.
_
Gözümü yavasca açtığımda nerde olduğumu anlamak için hızlıca kalkmaya çalıştığımda acıyla geri tekrar yattım.
Mh: Haerin!? Yavas ol dikişlerin daha yeni. Sorun yok ben buradayım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABIM | MINHO & (?)
Roman pour AdolescentsSadece oku. Pişman olmayacağını garanti ederim. "Sometimes, I like to go play dirty Just like all of the f0ck boys do"