Gözlerimi yavaşca açtığımda minho yanimda değildi ve babam hızla yanıma gelmişti.
Haerin?! İyi misin?
Geldin mi baba? Ben iyiyim
Yanıma çömelip
Ağrın var mı? Doktor çağırayım mi hmm?
Ben şuan iyiyim
Minho nun annesi de odaya girdi ve yanıma geldi.
Sj: Tatlım iyi misin? Çok endişelendik...
Sorun yok...
İçeri minho da girdi ve kapıdan bakan sehun u da gördüm.
Baba ben yanliz kalabilir miyim?
Tabiki birsey olursa hemen beni çağır.
Hepsi çıktı ve en son minho çıkarken
Mh: Ben akşam yemeği için yanına geleceğim sen biraz daha dinlen.
Dedi ve gülümseyerek odadan çıktı bende Gülümsedim ve telefonuma gelen mesaj bildirimi ile telefonumu elime aldım.
-Bilnmeyen numara-
Haerin sen iyi misin?!
Aman tanrım hersey benim yüzümden.
Seni seviyorum ve önemsiyorum.
Böyle birsey olsun istemezdim.
Ama oldu ve yapacak birsey yok.
Birdahakine tek buluşalım.
Ya da istemezsen Ben zaten seni bulurum
Herzamanki gibi...Sapık ne istiyorsun benden?! Rahat bırak beni tamam mı eğer birdaha yazarsan seni engelleyeceğim.
Başka numaradan yazamam mi sanıyorsun?!
Sen benimsin.-Bu kişi engellendi-
Psikopat herif. Hayatımda bir bok da düzgün gitmez zaten.
Telefonu bırakacakken bir tane daha bildirim geldi
Beni yok sayamazsın!!
Direk telefonumu sessize aldım ve bıraktım.
Minho odaya girdi ve yanıma yaklaştı.
Mh: Hadi gel aşağıya inelim.
Yavaşca yataktan kalktım ve minhoya tutundum.
Mh: Böyle olmayacak
Dedi ve beni kucağına aldı ve öyle götürdü. Dudağına bir tane öpücük kondurdum ve gülümsedi. Aşağıya indik ve beni bıraktı.
Yemekte /
Ne olursa olsun o kişiyi bulacağız.
Mh: Bencede iyi olur.
Psikopat resmen beni rahatsız etmeye devam edecek.
Bu arada okula 2 gün sonra gidersin kızım. Biraz iyileş tamam mı eğer kendini iyi hissedersen gidersin.
Sj: İstersen de dinlen tatlım.
Peki...
2 gün ben evdeyken hızlıca geçmişti. Heesung u bulamamışlardi bana mesaj atmaya aramaya devam etmişti. Bugün okula gidecektim. Sabah kalktım ve formamı giydim. Artık iyiydim. Kahvaltı yaptık ve sehun minhoyla beni okula bırakmıştı.
Mh: Birsey olursa hemen bana haber ver tamam mı?
Of sanki çocuğum bir babam iki sen.
Sınıfa gittim ve kızları gördüğüm gibi yanlarına gittim.
Mj: Haerin neredeydin sen?
Wy: Haber bile vermedin! Merak ettik...
Ben... ee uzun hikaye sonra anlatırım. Ee nabersiniz?
Mj: Sen yokken kötü şeyler oldu... okulun 3 lü zorba kız grubu var ha hani
Evet nolmus?
Wy: Sınıfa geldiler seni sordular.
Beni mi? Beni niye sorsunlarki?Mj: Bilmiyorum soobin dedi sevgili dedi birseyler geveleyip gittiler.
Ne alaka ya?
Wy: Bizde anlamadık ki?
Mj: Haerin
Hm?
Mj: O gün aranızda birsey mi oldu?
Hayır tabiki. Aramızda ne olabilir minji?
Mj: Ne biliyim sanki kız gözüyle görmüş gibi birseyler söyledi gitti o yüzden...
İsterse çağırsın konuşuruz olur biter.
Wy: Haerin onlar biraz tehlikeli tipler yanlarında maket b1çağı falan taşıyorlar okulda.Of neyse şuan kafa yoramam hadi ders başlıyor.
Kızların dedikleri kafama takilmisti. Hayır yani soobin ve ben ne alakaydı?
Başıma kesin yine birsey gelecekti. Ne zaman normal geçtiki günüm?
Öğlen olmuştu yemeklerimizi aldık ve oturup yedik. Ben boş olan kızlar tuvaletine gittim ve oraya oturdum. Bir tane $igara yaktım ve yarısına kadar içtim.
Kapı aniden açıldı ve içeri 3 kız girdi. Bunlar onlar mı? $igaramı atıp söndürdüm.
Siz misiniz "3lü zorba kız grubu" ?
1: Evet biziz sıkıntı mı var?
Sıkıntı yok bana göre size birseyler batmış belli ki.
Kız bana tokat atmak için elini kaldırdı ama atamadı çünkü elini tutmuştum.
1: Bu ne cüret?
Bak sadece insan gibi konuşmak istiyorum. Tamam mı? Ne istiyorsunuz?
1: sen soobin'e mi yaklaştın? Yoksa sevgili falan misiniz?!
Öncelikle hayır ve hayır. Sadece arkadaş.
Sen nesi oluyorsun tam olarak?
1: Ne?
Duymadın mı tekrar mı etmem gerekiyor? Dedim ki sen nesi oluyorsun sevgili falan degilseniz eğer karışma hakkini nerde buluyorsun tam olarak?!
2: Bu çok fazla oldu
Fazla mı oldum? Doğruları söyleyince mi?
1: Şimdi göreceksin gününü.
Öndeki kız cebinden maket bıçağını çıkarttı ve bana doğru geldi.
Biliyor musun daha yeni bıçak yaram var o yüzden bir süre bıçak görmek istemiyorum. Siz sadece yumruklarınızla dövüşemez misiniz?
Birbirlerine baktılar ve öndeki kız yüzüme savurdu ama kolumla korudugum için kolumu kesti.
Aishh cidden..
Bir tanesi üstüme geldi ve ona tekme atarak duvara çarpıp yere düşmesini sağladım. Gelen Diğerini de tuvalet kapısına ittim ve içeri soktum kapıyı da üstüne çarparak düşmesini sağladım.
Lider olduğunu düşündüğüm kız elindeki bıçağını tekrar savurdu ve ben geri adım atarak kurtuldum.
Bu elindeki oyuncak değil sadece bunu korkutmak için kullanıyorsunuz. Savurmaktan birsey yapamazsın onunla.Gözümle elini işaret ettim.
°°°°°
Beklettiysem kusura bakmayin uzun bir bolum getirdim. Lutfen vote atmayi unutmayin. Bekliyorum yorumlarinizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABIM | MINHO & (?)
Teen FictionSadece oku. Pişman olmayacağını garanti ederim. "Sometimes, I like to go play dirty Just like all of the f0ck boys do"