11- ŞANSSIZ

267 17 6
                                    

Sıkıcı bir okul sonrası sonunda eve gelebilmiştim. Üstüme hızlıca birseyler giyip yatağıma uzanmıştım. Aklıma bir anda okul sonrası garip olan birsey geldi.

Hayır ama, cidden takip ediliyor gibi hissettim. Ve en son bunu hissettiğimde ne olduğunu biliyoruz değil mi? Şu soojin.

Neyse sonuc olarak bugün eve sağlim bir şekilde geldim değil mi?

Hayır yani hersey de bir insanı bulmaz ki bu kadar şanssız olmamalıyım.

Kendi kendime konuşurken duraksadim ve telefonumu elime aldım. İnstagram dm imde birsuru istek vardı. Kim olduklarını bile bilmiyordum. Soojin yazana tıkladım.

Yaptıkların yanına kar kalmayacak.

Ne diyorsun? Ne yapmışım ben, senin yaptıklarının yanında?

Birkaç dakika sonra cevap yazmıştı.

Dalga mı geçiyorsun!? Herkesin önünde beni rezil ettin, fotoğrafımı yaydın sen!

Peki durduk yere mi yaptım gerçekten?! Kendini kandırma istersen suçunu hafifletmeye çalışıyorsun!

Ne?

Ne anladıysan o ayrıca yüzüme karşı söyleyemeyeceğin şeyleri burada bana söyleme pişman olabilirsin sonra.


2sn önce aktif*

Neyi vardı bunun? Kendi kendine Ne saçmalıyor?

Neyse Ne kafamı ona yoramam.

Diyip biraz yatmak istedim ama gözümü açtığımda saatin 11 olduğunu görmemle beraber şaşkınlıkla yatağımdan kalktım.

Aşağı indim ve koltukta beraber oturan minho ve babamı gördüm. Bugün geleceklerdi değil mi? Tamamen unutmuşum...

Bana baktıklarında göz devirip mutfağa geçtim ve bir bardak su alıp odama çıktım.

Hala inanamıyordum...

~~~~

Nasıl uyuduğumu hatırlamadan yataktan hızla alarm sesiyle kalmıştım.

Normal formamı giyip saçımı da dağınık bir at kuyruğu yapıp aşağıya kahvaltıya indim.

B: Günaydın kızım bende tam seni çağıracaktım. Hadi oturalım.

Ben babamla ikimiz yemekle gayet mutluydum ve şimdi her sabah 4 kişi kahvaltı yapicaz. Bu da nedir böyle?

B: Kızım minho da seninle aynı arabaya binse sorun olur mu?

Minho ve annesi bana baktığında kendimi baskı altında hissetmiştim.

Hayır yani başka araba mı yok?

B: Bence sorun olmaz değil mi haerin?

Peki.


Arabada minhoyla bakisiyordum. Ben rahat bir şekilde otururken o bana tip tip bakıyordu. Sanırım etekle bu kadar rahat oturduguma şaşırmıştı.

Hey neye bakıyorsun?

M: Kime bakıyor gibi gözüküyorum. Herzaman böyle tersler misin herkesi?

Evet. Senin sanki yapmadığın şey.

Sehun: İstersen ön tarafa gelebilirsin haerin

M: Seni ilgilendirmiyor.

Bak gördün mü sende tersledin.

M: Aaishh ağzın susmak bilmiyor.

Sıkıcı.

..

Okula varmistik sonunda ikimizin aynı arabadan inmemizi görmelerini istemediğim için ben ilerde inmiştim.

Gel şimdi bir de bununla uğraş.

Direk sınıfa çıkıp kızların yanına gittim.

Naber?

Wy: İyi sen nasılsın askim?

Mj: İyice dinlendin mi bugün?

Evet evet iyiyim.

Mj: Güzel.

Aslında kızlara çoğu şeyimi anlatırdım ama şu minho konusunu anlatmaya hazır değilim. Herneyse...

Hızlıca öğlen olmuştu bizde oturup yemek yemeğe başlamıştık.

Minji-ahh~ çıkışta beraber yürüyelim mi?

Mj: Tabi olurr

Wy: Keşke bende gelebilsem! Çıkışta işim var...

Başka zaman sende gelirsin wony

Wy: Başka zaman artık

..

Okulda bugün bir sorun yaşamamıştım hayret nasıl olduysa artık???

Minjiyle beraber okuldan çıkıp yürümüştük biraz. Sonra minji kendi evine gitmişti bende benim evime yürüyordum.

Taa ki biri beni sokak arasına çekiştirip beni bezle bayıltana kadar.

Neler oluyordu böyle!!




Arkadaşlar bu bölüm böyle oldu ve sizce neler olcak yorumlarınızı bekliyorum oy vermeyi unutmayın birsonraki bölüm biraz heyecanlı siz ne düşünüyorsunuz??💌

ÜVEY ABIM | MINHO & (?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin