25- TOKAT

169 7 2
                                    

Minho kapinin tiklanma sesiyle kalkti ve kapiya dogru ilerledi. Iceride Haerin oldugu icin kapiyi azicik aralayarak acmisti. Karsisindaki kisi sehun du.

Sh: Babaniz uyanmaniz icin cagirmami istedi.

Mh: Tamam.

Sehun merak edip kapidan biraz iceri bakti ve haerin i gormustu.

Mh: Neye bakiyorsun gidebilirsin.

Dedi ve kapiyi kapattı.


Uyandigimda minho kapiyi kapatip yanima gelmisti

Ne oldu biri mi geldi?

Mh: Su sehun uyanmam icin gelmis

Tamam hadi kalkalim. Ben geciyorum odama.

Mh: Tamam

Kalkip odama gectim ve islerimi halledip formami giydim.

Asagidan babamin beni cagirdigini duydum ve odamdan cikip indim. Ben geldigim sirada sehun oradan ayrildi ve babam ayaktayken bana dogru yaklasti.
Ve yuzume tokat atti...
Hicbirsey anlamamistim ve sasirmistim ayni zamanda kizmistim.

Bu da neydi baba? Sen bana...

Sen minho ile sevgili falan misin ha?! Dun gece beraber mi yattiniz siz?!

Sen neyden bahsediyordun bunu sehun mu soyledi?

Suan bu mu onemli!

Cidden gittin ve ona inanarak bana tokat attin! Dun gece minho bana anlamadigim yerleri gosterdi! Sinav haftasi geldigi icin.

Bu sirada minho merdivenlerden inmisti.

Sana inanamiyorum baba...

Mh: Ne oluyor burada?

Babam dedigim kisi gitmis sadece bir şöföre inanmis ve gelmis burada bana tokat atiyor!!

Mh: Ne? Sen haerin e vurdun mu?

Minhonun sinirlendigi belli oluyordu babama omzunu carparak yanindan gecti ve evden cikti.

Arkasindan bende ciktim ve minho yerde sehun a yumruk atiyordu.

Benim geldigimi gorunce durdu ve yanima gelerek yanagima dokundu.

Mh: Iyi misin?

Sorun yok...




Okula gecmistik. Ve ben sinifta oturuyordum. Babama o kadar sinirlenmistim ki biri bana bulasirsa eger saatli bomba gibi patlayabilirdim.

Tenefus olmustu ama ben sorun cikartmamak icin sinifta oturuyordum. Sadece birkac kisi vardi.

Bir tane kiz yanimdan geçerken omzuma çarpıp esyalarimi dusurmustu.

Onune baksana.
Ne?

Onune bak diyorum anlamadin mi?!

Sen kimsinki bana bagiramazsin!

Ayaga kalktim

Az once bana carpip esyalarimi dusuren sendin! Ozur dile.

Ozur falan dilemiyorum.

Dile dedim!

Sen fazla oldun ha!

Bana tokat atmak için elini kaldirdiginda tuttum ve elini geri ittim. Kiz yerinde geriye dogru adim atti.

Bende bu sirada siniftan ciktim ve tuvalete gittim.

Aynada kendime bakarken kendimi kontrol edemedim ve yumrugumu aynaya gecirdim.

Ayna vurdugum yerden çatlayarak kirilmisti.

O sirada orada olan kisiler bana bakiyordu. Kapidan minji girdi ve yanima dogru kostu.

Mj: Haerin ne oldu?! Gel cikalim suradan.

Minji beni hava almam icin okulun catisina cikartmisti. Oraya oturduk ve minji elimdeki kanlari temizleyerek bandajla sardi. Ve bana bakti

Mj: Simdi ne oldugunu anlatmalisin haerin...

Ic cekip minji ye anlatmadigim herseyi anlatmistim minho dan tutun heesung a evdeki olanlari.

Minji bu kadar seyi ayni anda anlattigim icin sasirmisti. Ifadesinden belliydi.

Mj: Ne diyecegimi bilmiyorum ben ama sen iyi olacak misin?

Umarim.

Okuldaki gunum boyle bitmisti ama gunun geri kalaninda daha kotusunu yasayacagimi bilmiyordum...


Arkadaslar artik okul basladigi icin sadece hafta sonlari bolum atacagim. 1 ya da 2 bolum olabilir... beklettiysem kusura bakmayın...

ÜVEY ABIM | MINHO & (?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin