24- YALAN

162 11 0
                                    

Sabah beraber kahvaltı yaptık. Ve okula gittik. Sınav haftasının başladığını tüm hocalar teker teker söylemişti. İyi çalışmamızı falan filan.

Derslerimde iyiydim sıkıntım yoktu.

Hc: Min Haerin?

Efendim hocam?

Hc: Müdürün odasına geç seni çağırdı.

Birsey diyecekken sustum ve sıramdan kalkıp sınıftan çıktım.

Koridorda yürüdüm ve müdürün odasının kapısını tıklayarak içeri girdim. Oturmak için yürürken dünkü kızın da burada olduğunu fark ettim. Hem kendi gelmişti hemde şikayet mi etmiş?

Md: Otur Haerin.

Oturdum ve müdüre odaklandım.

Md: Dün kızlar tuvaletinde kavga etmişsin.
Arkadaşın şikayetçi oldu. Daha doğrusu annesi

Öncelikle ben kavga etmek istemdim o kızlar bana bıçak çekti ve o benim arkadaşım falan değil. Napsaydim kendimi korumayip Hm?

Kz: Yalan söylüyor! Ne bıçağı?!

Bu tepkinden bile kendini ele verdin şuan.

Kz: Müdür bey yalan söylüyor!

Md: Kızım sakin olsana. Haerin dediklerin doğru mu?

Evet inanmıyorsanız çantasını falan arayın beni ilgilendirmiyor. Beni suclayamazsin.

Kıza döndüm ve

Sen benim babamın kim olduğunu bilmiyorsun galiba. Değil mi müdür bey?

Hc: Bu sorun çözülecek merak etmeyin.

Kalktım ve çıkarken kız söyleniyordu sınıfa geri girdim. Kızlar ne olduğunu sorarken önemli birsey olmadığını söyledim ve derse devam ettik.
Gün böyle bitmişti ve okuldan çıktım kapının önünde minho beni bekliyordu beraber arabaya bindik ve sehun eve doğru sürdü.
 

Minho ile beraber eve girdik ve merdivenden cikarken konustu.

Mh: Sınavına calisacaksin degil mi? Anlamadigin biryer olursa yanima gel.

Tamam gelirim.

Dedim ve ikimiz de odalarimiza gectik.

Ustumu degistirdim ve salona inip TV yi actim. Babam gelmisti ve biraz gergin gibi görünüyordu. Bana merhaba bile demeden odasina gitmisti. Arkasindan da minhonun annesi gelmisti o da gitmişti odasina.
Odalari ayriydi ve hala anlamis degilim.

Babam ciddi bir ifadeyle salona gecti ve oturdu. Aksam yemegi hazirlaniliyordu.

Bugun birsey mi oldu baba?

Hayir birsey olmadi.

Ustelemek istemedim ve sustum. Minho ve annesi de gelince yemege oturduk ve oldukca ciddi bir sekilde yedik. Kimseden cit cikmamisti.

Bitince minho ile beraber yukari ciktik. Ve ben odama gececekken minho beni kendi odasina cekti. Duvarla arasina aldı.

Sessizce konustuk

Ne yapıyorsun? Ne kadar gergin olduklarini görmedin mi?

Mh: Ne yani sevgilimi opemem mi?

Bu evde oldugumuz surede bunlara dikkat etmeliyiz

Mh: Ama umrumda degil.

Diyerek öpm3ye basladi ve bende karsilik verdim. Biraz sertti ve omzuna vurarak onu uyardim.

Durdu ve bana bakti

Mh: Bu gece burda kal.

Oyle mi? Ama..

Benle goz temasini kacirmadan kolunu kapiya uzatti ve kapiyi kitledi.

Mh: Oyle bence hm?

O zaman bana biraz ders calistir. Suphelenmezler...

Mh: Benden kactigin icin sana dersini vereyim mi yani?

Utanarak gülümsedim ve gozlerine baktim.

Normalde utangac biri degildim ama minho ile iliski icinde oldugumdan beri istemeden degistim sanirim...

Mh: Ne dusunuyorsun?

Hic birsey...

Mh: Hadi gel oturalim masama biraz sana ders gösteriyim

Arkasindan masasina oturdum ve birkac kitap acti.

O dikkatle anlatirken ben ona odaklanmistim.

Burayi anlamadim

Diye bir elimle gosterirken diger elimle de bacagina dokundum.

Minho elimi fark edince 2 saniyeligine elime bakti ve devam etti. Ben elimi cekmistim o sırada.

Minho da elini bacagima koydu ve okşadı.

Bence yeter bu kadar yoruldum ben uyusak?

Mh: Tamam öyle olsun bakalim. Sen yat ben lavaboya gidiyorum.

Tamam dedim ve yattim.





Olaylar karisacak arkadaslar ve size spoi veriyim yakinda final yapacagim. Vote atin lutfen...

ÜVEY ABIM | MINHO & (?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin