1

2.1K 57 0
                                    







Sunetul acela al pașilor făceau ecou în aceea clădire părăsită,el nu se grăbea , pași ii erau lejeri unul după altul ,in jurul lui era un nor gros de fum scos de la trabucul ce îl ținea lejer între degetele lungi, postura corpului îi era perfect dreapta cu umeri lati, parul negru îi era perfect aranjat și chipul împietrit nu arata nici o emoție,singura emoție venea din acei iriși negri ..dar acolo se vedea doar iadul....pe acel chip de înger era privirea unui diavol....

Se oprește la un singur pas de cei care erau în genunchii in fața sa și își duce lejer degetele spre buzele pline și trabucul ii se lipește ușor de ele ...scoate acel fum cu încântare și îi privește pe cei din fața sa cu o sprânceană ridicată. Era ridicol să ii vadă acum implora după viața lor. Bărbatii din fața lui știau că el nu oferă a doua șansă. Pentru el trădarea era egală cu moartea și nu se sfia sa ia viața cuiva ,el ura trădători,își aruncă trabucul pe ciment și îl calcă ușor....

- Te rog... Te rog...te implor șefu se aude vocea unuia dintre ei ,in momentul când își îndreptă atenția spre el acea privire demonică ii îngheța cuvintele .. trupul acela deja lovit de oamenii săi incepuse să tremure...bărbatul care era în genunchi știa că va urma să moară și își închise ochii...

Își întoarse privirea spre bărbatul care îi era mâna dreaptă și îi privește chipul urât, avea un semn o tăietură care începea de la frunte și se termină la barbie,era terifiant dar lui îi se părea că acel semn ii se potrivește perfect exact așa cum îi se potrivea și numele" Scar" ...bărbatul își ridică privirea în ochii șefului său și îi întinde arma...el nu aveau nevoie de vorbe știa exact ce vrea șeful lui.....

Privește arma câteva secunde și o îndreaptă spre cel care ii plângea la picioare,face câțiva pași în spate,nu ii plăcea să se murdărească pe haine de sângele lor spurcat și apăsă pe trăgaci...o apăsare lejera fără să sa se gândească de două ori fără prea mult efort și fără să aibe vreo îndoială sau remușcare ...nu el, nu simțea niciodată asta....sângele acelui bărbat se împrăștia pe cimentul rece și el îl privea fascinat...

Își ridică privirea spre ceilalți doi care plângeau în surdină știind că ei sunt următori...ii privea cu o oarecare plictiseala....poate că i-ar fii plăcut să riposteze dar ei își acceptau soarta mult prea tăcuți...

- Sunteți plictisitorii rostește sec și se mai aud încă două focuri de armă...zgomotul acelor corpuri căzute pe ciment îl încântă și în aer se simțea mirosul de sânge .... inspira de câteva ori de parca se hrănea cu asta ...întinde arma spre bărbatul din dreapta sa și se întoarse pe călcâie....

Dominic the Devil...lasă în urma sa acea scena care ar face pe oricine altcineva sa se cutremure în schimb el era total nepăsător. Nu prețuia viața omenească pentru el singura viața care conta era viața lui. Familia lui era afacerea pe care o conducea și aceea era una îngrozitoare....tatăl său fostul cap al mafiei din Vegas murise în urma cu 5 ani lasandu-i tot ...și dacă atunci când era copil ii se părea înspăimântător acum adora viața asta. Droguri, trafic de arme, prostituție, jocuri ilegale...el era peste tot ca o caracatița...avea brațele întinse peste tot și toți îi știau de frica chiar daca se mai găsea câte unul curajos care credea că îl poate păcăli....

Nu puteai păcăli diavolul....

- Avionul este pregătit. Își aude mâna dreaptă și se urca in mașină.

Dominic the Devil Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum