Pov Dominic
Ii privesc cum se îmbrățișau și fiecare incerca sa vorbească și să răspundă în același timp și mă apropii ușor de ei dar Scar se pune in fata mea și îmi ridic privirea spre el...
- Dom.... mi-ai salvat a doua ora viața spune și îl văd cum se așează în genunchi in fata mea și ochii mi se măresc,îl apuc de brațe și îl ridic în picioare...
- Scar....ii spun numele încet și îl oblig să stea drept în fata mea. Mulțumesc ii spun și el mă privește șocat. Nu îmi ești dator cu nimic ne-am salvat viața unul altuia timp de 9 ani...este suficient...
- Mulțumesc Dom...spune dar privirea lui se înăsprește și mă trage brutal dărâmăndu-ma la pământ și aud acele focuri de armă și mă uit panicat in jurul meu și le vad trupurile la pământ și mă zbat să ies de sub corpul lui Scar și când îl împing văd acel sânge cum îi ieșea din gât și îngheț...îmi îndrept atenția spre Daniel și Henry care erau la pământ și încep să urlu spre ei și mă ridic....
- Angelo? ...tip și îi iau trupul în brațe....părea că abia mai respira și îi văd rana de la picior și cea din umăr...la dracu...la dracu.... Cezar.... Cezar....incepusem sa urlu și îmi simțeam lacrimile pe obraz...
Cezar vine langa mine...și privește spre toate trupurile căzute la pământ și ma da la o parte,ii scoate vesta și privește ciudat...
-Cineva ia măsluit vesta...spune panicat....suna la salvare tipa spre unul din oamenii....și îl văd cum încearcă să îi caute pulsul și mima fetei sale era una destul de panicată.
Îmi întorc privirea spre Henry care era și el împușcat și mă ridic în picioare...in jurul meu erau doar trupurile lor...avea dreptate....era doar moarte în jurul meu....
Aud girofarele și vad mașinile și îi văd pe toți cum priveau panicați spre scena de acolo...sunt luați imediat și eu încă eram in același loc ,Cezar se ocupase de tot pentru că eu ....eu nu mai eram capabil de nimic...îl văd cum se pune in fata mea,gura lui se mișca rapid dar eu nu mai auzeam...totul era ca în coșmarul meu și poate nu apasasem eu pe trăgaci dar eu eram singurul vinovat.
-Dom....Dom..trebuie să îți revi ...hai sa mergem la spital. Mă apucă de braț și mă trage după el spre mașină ,mă așez în scaun și îmi închid ochii....abia puteam sa respir cum trebuie simțeam că ma înec in propria salivă...
Când ajungem acolo mă așează pe scaunul din sala de așteptare și el merge sa se intereseze de toți...in mintea mea nu mai era nimic acum,parca totul era înghețat. Tot ce vedeam erau ochii lui...eu nu meritam nimic, nu îl meritam pe el. I-am distrus viața și acum viața mea nu mai conta....
- Sunt in operație toți trei îl aud și îmi ridic privirea spre el și mă ridic în picioare...Dom..știu ce gândești acum dar vor fii bine...
- De unde ști tu? Îmi aud glasul dur și răgușit...de unde dracu ști tu că vor fii bine? Ți-am spus....am visat asta...este vina mea...
- Dom...
- Taci Cezar...ii urlu...nu mai vreau sa aud nici un cuvânt...tot ce vreau....tot ce vreau... spun și îmi simt iar lacrimile pe obraz și simt cum picioarele mă lasă și pic in genunchi in fata lui și mă apucă rapid de brațe...trupul mi se zguduia puternic și urletul de neputința se auzea în toată aceea sală....
CITEȘTI
Dominic the Devil
ActionEste o carte cu de toate...citești pe propia răspundere.... Violența Abuz sexual Scene sexuale explicite Scene crimă explicite