Pov Dominic
Mă plimbam cu paharul de șampanie intre degete,pahar pe care îl aveam încă de când a început acesta petrecere absurdă. Starea mea era la pământ abia puteam sa țin o conversație cu cei de aici și îmi forțam zâmbetul de fiecare data când eram salutat și felicitat. Ea îmi stătea atârnată la braț și mă irita la maxim prezenta ei și zâmbetul ironic....atât de mult încât luam in considerare să renunț la tot dar o parte din mine, partea încăpățânată nu vroia să le de-a satisfacție că ar putea câștiga ei vreodată în fața mea..
- Ar trebui sa fii fericit dragul meu ..este o seara minunata și tu ai pus mâna pe afacerea vieții tale...ii aud șoapta și îmi cobor privirea spre ea...
- Te sfătuiesc să îți porți zâmbetul ăla fals fara să îmi mai vorbești ii scuip și zâmbetul ei se lărgește spre iritarea mea.
- Dragi mei...aud și îmi întorc privirea să îl văd pe Capo care venea cu brațele deschise spre noi...sunt atât de fericit să vă văd așa....ne spune și eu îmi abțin senzația de greata ce dorește să îmi părăsească gâtul...
Mana ei se strânge și mai tare in jurul brațului meu și mă trage spre ea lipindu-si buzele cu ale mele.
- Sunt fericita Papa ii spune dar mă privea pe mine in ochii...
Juca un rol și nu îmi dădeam seama dacă îl joacă în fața tatălui ei sau in fața mea sau poate era pentru amândoi..cert era că îmi doream sa scap de ea, de ei de toți .
- Putina atenție va rog îl aud pe Capo și toți se opriră inclusiv muzica...in seara asta îmi ofer lumina ochilor și vreau să te rog Dominic sa ai grija de ea. Ea este cea mai importantă pentru mine,vreau sa ai grija de ea. Sa o iubești sa o respecți sa o tratezi cum trebuie. Îl aud rostind și îi zâmbesc forțat.... felicitări spune și ridică paharul în aer fiind copiat de restul din acel restaurant.
Ridic și eu ușor paharul și îl duc la gura dar nu beau și îl las înapoi jos și le răspund forțat celor ce ne felicitau.
Ii priveam cu superioritate ceea ce le aducea iritare pe chip dar nu îmi pasă tot ce vroiam era să plec odată de aici.
- Dom? Aud și mă întorc să îl văd pe Cezar cum mă privea ușor panicat și îmi ridic o sprânceană spre el...putem vorbi puțin? Spune și după glasul său îmi dau seama că ceva sa întâmplat..
Îmi eliberez brațul și îi fac semn sa ieșim afară dar ea mă prinde de braț înapoi și îmi întorc privirea iritata spre ea
- Ți-am pregătit o surpriză îmi spune rânjind și o privesc impasibil
- Am de discutat ceva și mă întorc ii spun nervos și îmi trag brațul din mana ei plecând de langa ea. Când ies afara îl văd pe Cezar și mai agitat...și mă incrunt spre el. El nu era niciodată agitat.
-Ce dracu ai? Îl întreb și el își ridică brusc privirea spre mine...
- Băiatul a dispărut...îl aud și îmi trebuie câteva secunde să realizez ceea ce spune și îmi întorc privirea spre restaurant privind prin geamurile mari și o vad pe ea...îmi zâmbea satisfăcută și își ridică paharul spre mine...
Înghit in sec când realizez că el nu dispăruse îl luase ea și mă întorc spre Cezar.
- Este în mâinile lui Capo ii spun și îmi simt sângele cum clocotește în mine de furie.... vreau sa știu exact cine ia permis sa intre in casa sa îl ia și îi vreau pe toți morți ii spun încet și mult prea calm contrar furiei imense care îmi fierbea in trup...daca la atins chiar și cu un deget....ii omor pe toți....
CITEȘTI
Dominic the Devil
ActionEste o carte cu de toate...citești pe propia răspundere.... Violența Abuz sexual Scene sexuale explicite Scene crimă explicite