Pov Dominic
Îmi tamponează rana și îl văd cum da ușor din cap și oftează adânc dar îmi pun degetele pe bărbia lui și îi ridic chipul spre mine ,îl sărut rapid și îi văd privirea incruntata
- Când aveai de gând să te oprești? Ii aud întrebarea și înghit in sec...sau aveai de gând să o faci vreodată ?
- Aveam...dar....aveam să închiei totul cu moartea mea spun încet și îl văd cum îngheață cu aceea bucata de vata in mana și privirea lui se întunecă și lacrimi ii apar iar în ochii și oftez cu greutate... Iarta-ma....
- Nu poți face asta....nu poți spune asta cu atâta lejeritate.... Dominic....anul acesta...tatăl meu sora mea mi-au spus și mi-au prezentat atâtea motive pentru care sa stau departe de tine și ehh bine au dreptate....întâlnirea cu tine..a fost....explozivă...dar nu m-am simțit niciodată mai viu ...tu spui că m-ai adus în iadul tău.. atunci de ce simt că pot trăi doar lângă tine? De ce? ....
- Daniel...
- Nu...ai făcut și ai spus destule....ajunge...nu te mai las sa pleci niciodată ai înțeles? Uite-te bine la mine.. bărbatul ăsta din fața ta te iubește pe tine...te vede pe tine cu toate defectele tale..... înțelegi....înțelegi că mi-ai intrat în sânge în minte în inima și nu mai pot sa te scot de acolo...poți fi Diavol poti fi și Înger.....te iubesc in toate felurile tale....și îți iubesc toate defectele...
Îl priveam plin de emoții și mi-aș fii dorit să îi spun că tot ce am făcut tot ce sunt acum este datorita felului în care ma privit el mereu...el ma făcut să îmi doresc să fiu demn de el dar nu am reușit. Și cu toate astea el îmi spunea aceste cuvinte care intrau adânc în sufletul meu.
- Mi-a fost teamă...teama de privirea ta.. când vei vedea setea mea de sânge de răzbunare și apoi am realizat că eu eram cel pe care trebuia să îl pedepsesc și am plecat de langa tine..asta a fost pedeapsa mea...oferindu-ti un viitor fără mine.... sperând ca tu sa găsești ceva mai bun ca mine...
- Nu vreau mai bun ca tine...îmi place așa stricat cum ești spune ironic și mă sărută rapid..acum stai potolit să îți curat rana... spune și îl văd cum pune soluție într-un pansament și îl pune peste rană ,trece cu fâșia elastica medicinala și prinde totul. Gata...acum hai sa mâncăm...îmi este foame și în Franța au cele mai gustoase cornuri cu ciocolata...spune și asta mă face să zâmbesc....
- Înainte uram ciocolata...ii spun încet
- Și acum? Întreabă zâmbind
- Acum o ador,sunt dependent de ea spun rapid și îl sărut...hmmm... delicios...hai să mănânci spun și îmi trag tricoul pe mine și îl apuc de mana...
CITEȘTI
Dominic the Devil
ActionEste o carte cu de toate...citești pe propia răspundere.... Violența Abuz sexual Scene sexuale explicite Scene crimă explicite