Pov Dominic
Când ajungem acasă îmi cere să urcam direct in dormitorul meu și îi fac pe plac,aveam de gând să rămân singur cu ea sa ii arat cine este șeful...vroia să se joace și eu doar vroiam sa îi dau sa se joace,vroiam sa îi arăt că o pot îngenunchea foarte ușor...
Când întru în dormitor îl văd pe el legat de gât și starea mea se schimbă,o aud cum pufăie surprinsă când îl vede și de data asta rânjetul meu este cat se poate de real.
El mă privea cu furie și asta cumva mă incita și mai tare. O trag pe blonda in brațele mele și îi prind gura , o sărut sălbatic și o eliberez la fel de sălbatic dar ochii mei nu părăseau acei iriși care mă priveau furioși înapoi.
- Am observat să îți place să te joci și îți voi da sa te joci ii spun blondei și o trag după mine..
Mă apropii de el care era legat de un picior al patului și îl văd cum se da doi pași în spate...dar încă ma privea cu acei iriși întunecați. Mă opresc in fața lui și îmi dau fermoarul pantalonilor in jos,îmi întorc privirea spre ea și îi fac semn,o apuc de umeri și o împing in genunchii în fața mea și îmi ridic privirea spre el... Își coboară privirea și se încruntă spre cea care stătea în genunchii în fața mea și apoi isi ridică privirea spre mine și îl văd cum își ridică o sprânceană când îmi vede rânjetul satisfăcut....
Ii simt mana ei pe membrul meu întărit deja dar eram sigur de un lucru, nu era din cauza ei ...privirea lui superioara făcea ceva in interiorul meu,ochii aceia iscoditorii dar furioși in același timp ,modul în care își ridică bărbia ușor în sfidare trezea ceva și se părea că era membrul meu întărit pe care blonda îl lingea acum și privirea lui și căldura guri ei mă excita și mai tare....
Îmi duc mainile in parul ei și începusem să mă mișc în gura ei
- Îți place Angelo? Întreb eu și îl văd cum se încruntă spre mine
- Da,o aud pe ea și îmi cobor privirea ea spre ea...
- Sunteți dezgustători...îl aud și zâmbetul meu se lărgește.
El știa că acel apelativ era pentru el și îi împing blondei capul și întru și mai adânc încat o aud cum rămâne fără aer și el face in pas sa se întoarcă
- Nu te mișca ii spun și îl văd cum tresare ușor...privește Angelo...daca nu vrei sa ii iei locul...ii spun și irisi lui se întunecă și mai mult... maxilarul ii juca în nervi și eu simt cum plăcerea venea peste mine și mă eliberez in gura blondei...
Mă îndepărtez brusc de ea și îmi trag fermoarul,mă las pe vine in fata ei și îi apuc părul de la spate între degete ridicandu-i capul spre mine
- Niciodată în viața ta sa nu mai faci presupuneri....ii spun rece...vrei sa fii cu mine? Vei fii când vreau eu cum vreau eu...ii spun și îi eliberez părul...acum te rog sa te întorci acasă la tine și să îi spui tatălui tău de timpul minunat pe care l-ai petrecut cu mine
-Imi place când ești brutal dar papa nu este atât de prost...o aud și se ridica in picioare,voi rămâne peste noapte...spune și își strege gura cu dosul palmei
- Nu in camera mea....ii spun scurt și își întoarse privirea spre el și eu îmi dreg glasul sa o fac atentă .
- De ce îl ti legat? Întreabă și mă apropii de ea apucandu-o de braț...
CITEȘTI
Dominic the Devil
ActionEste o carte cu de toate...citești pe propia răspundere.... Violența Abuz sexual Scene sexuale explicite Scene crimă explicite