2

999 49 0
                                    


Pov Dominic

La primul pas pe care îl fac pe treapta avionului sunt întâmpinat de vremea urâtă a Angliei.... cobor treptele și mă îndrept spre mașina care mă aștepta,Scar vine rapid cu umbrela dar îl indepartez de mine și mă așez pe bancheta din spate.

- Spune-mi noutățile ii cer când se urcă în mașină

- Se pare că ambii copii sunt la facultate acum ,sora acestuia ia făcut o vizită de câteva zile în campus. Îl aud și îmi ridic privirea in oglinda retrovizoare ca să îl văd.

- Acolo mergem,ii spun sec și mă așez mai confortabil în scaun. Trebuia să termin odată cu asta pentru că eram așteptat în Roma si deja toată treaba asta mă frustra și mai tare decât eram ....

Privesc campusul și deja îmi regret decizia de a veni aici. Uram acei studenți care păreau enervant de veseli. Scar îmi deschide portiera și la primul pas făcut afara zecile de priviri deja mă irita și încep să merg spre intrarea in facultate

- Unde este biroul directorului? Îl întreb și îl văd cum o ia rapid în fața mea îl urmez fara sa privesc în jurul meu era o vizita scurta intrăm ,luam și plecăm...

Scar intra pe ușă unde era scris destul de mare Decan și întru și eu lejer după el. Femeia care era după birou ce părea că mai are câteva săptămâni și moare ne privește șocată și doar îmi ridic un deget la buze facand-ui semn să tacă și întru un biroul acelui Decan care mi se părea că este mai bătrân decât însuși clădirea...

Mă așez pe scaun in fața lui și îl văd cum mă privește pe deasupra ochelarilor încruntat.

- Ai doi elevi ,Daniel și Fabiola Davila....te rog sa ii chemi aici....și reține. Am spus ", te rog" ii spun și îmi scot arma asezand-o pe birou.

Ochii îi se măresc și îl văd cum înghite in sec,își ridică privirea spre Scar care stătea în picioare lângă mine și pune mâna rapid pe telefon și face anunțul care îi cheamă pe cei doi

- Perfect,acum ieși afară .. aaa ..și fii băiat cuminte daca nu vrei să îți ia foc clădirea. Ii spun și da rapid din cap. Mă ridic din scaunul acela incomod și mă așez în cel în care el stătuse mai devreme dar era și mai incomod...

Ușa se deschide și văd o claie de par creț intrând cu mâinile pline de dosare îmbrăcat într-un halat alb..

- Buna...zi...spune și îsi manjeste privirea spre Scar și apoi o coboară spre mine ..cred că am greșit rostește vrând să plece dar Scar îl apucă rapid de guler și îl așeză pe scaunul din fața mea.... frate ce naibi?....îl aud și își ridică privirea spre uriașul meu. Ar trebui sa faci ceva cu aia...ii spune arătând spre cicatricea lui și Scar își manjeste privirea spre el...

- Domnule Davila.. .îl fac eu atent și își întoarse rapid capul spre mine...unde.....

-Tu cine ești? Și apoi domnul Davila este tatăl meu eu sunt doar Daniel.... Spune rapid nelasandu-ma sa vorbesc și mă ridic rapid din scaun și îi apuc părul de la ceafa și îl trântesc cu fața pe suprafața biroului, luandu-l prin surprindere..

Ii aud sunetul de panica cum ii iese printre buze și își ridică iriși negri spre mine...

- Este prima data când mă întrerupi data viitoare îți fac o gaura in gura alta pe lângă ceea pe care o ai ...unde este tatăl tău? Îl întreb și îl împing brutal și cade pe jos..

Dominic the Devil Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum