13

362 30 0
                                    

Pov Dominic

Casa era plină de ei și eu mergeam mândru printre ei salutând și încercând să fac o conversație cat mai scurta și cât mai seacă,Daniel stătea doar lângă mine dar îl simțeam tensionat de fiecare data când îl prezentam ca un membru important al familiei. Ii simt mana pe brațul meu și îmi întorc privirea spre el..

- Pot sa plec? Întreabă ușor panicat privind într-un punct anume și îmi întorc privirea spre acel loc privind o pe ea cum intra zâmbind și realizez de ce era el așa.

- Nu se va atinge de tine...ii spun încet ..

Îl văd și pe Capo intrând alaturi de ea și câțiva din oamenii săi și îmi pun veșnica mască pe chip și îi întâmpin cu o scurta plecăciune.

-Capo, Isabele.....le spun și îi privesc ușor încruntat...bine ați venit

- Dominic....pentru ce aceasta petrecere bruscă? Mă întreabă el dar ea îl privește scurt pe Daniel și vine rapid și mă sărută apăsat pe buze și apoi îmi apucă brațul...

-Iubitule.... rostește dar îi simțeam iritarea in voce și îi vedeam privirea urâtă asupra lui Daniel...

Îmi eliberez brațul capturat de ea și o privesc încruntat și se pare că atunci când îmi vede privirea își abține orice comentariu.

- Capo...am vrut o seara cu voi... cu familia și prietenii mei...ii spun cu falsitate ..aa...și vroiam sa îl cunoști pe Daniel...un foarte bun prieten,unul foarte drag chiar...ii spun și îi văd privirea asupra lui,ochii îi se măresc puțin dar se întoarce înapoi la masca lui naturala, indiferența dar eu văzusem deja...vazusem acea privire și îmi ridic privirea spre Scar care nu ne scapă din privire și îi fac semn subtil spre birou... Sper sa va simțiți bine,trebuie sa salut pe cineva le spun și îl apuc pe Daniel de braț fortandu-l să meargă.

Ies rapid din acea sala și o iau pe hol și când ajung aici îmi cobor mâna și îl apuc ușor de mână,el nu se retrage,nu mă refuza și nu spune nimic doar mergea tăcut pe lângă mine...intru in birou unde Scar și Cezar erau deja și închid ușa în urma noastră.

- Henry este în mâinile lui Capo...le spun și abia atunci Daniel reacționează și palma lui se strânge mai tare pe palma mea....

- De unde ști asta? Întreabă rapid Cezar

- I-am văzut privirea când la văzut pe Daniel,la recunoscut

- Asta înseamnă că domnul profesor nu a fugit...a fost răpit....se aude și vocea lui Scar și îl privim cu toți....

Mana lui Daniel se slăbește și se eliberează făcând câțiva pași departe de mine și eu înghit in sec când realizez că asta va pune și mai mult întuneric între mine și el.

- Tata...a fost capturat....și tu...tu ai ucis-o.....se aude vocea lui slabă dar se oprește. Știam ce gândește acum. Ii omorâsem sora și iubita pentru nimic...crezând că tatăl său ma trădat.

- Dom...îl aud pe Cezar și îmi ridic mana să îl fac să tacă....ochii îmi erau doar asupra lui....

- Scar... Cezar...ieșiți afară...le cer și îi văd cum se apropie de ușa amândoi...când ușa se închide în urma loc fac un pas micuț spre Daniel dar mă opresc....ce puteam sa ii spun?

Dominic the Devil Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum