21

314 29 0
                                    

Pov Dominic

Priveam spre hârtiile întinse de Cezar pe suprafața mesei dar nu mă puteam concentra pe nimic,mintea mea părea să fie blocată,de câteva seri aveam mereu același vis ..un coșmar....și mereu mă trezeam urlând in brațele lui Daniel....de cate ori mă întreba despre ceea ce visez mă blocam și îi spuneam că nu îmi amintesc dar acea imagine era atât de vie în mintea mea că abia mă lăsa să respir cum trebuie...el era întins pe asfalt plin de sânge....și eu aveam arma în mână.. arma care îi lua viața....

Ii simt mâna pe spate și îmi musc interiorul obrazului când se apropie și mai mult de mine, lasă cana de cafea lângă mine și își lipește obrazul de umărul meu.

- Ia-ți găsit locația? Întreabă și Cezar își ridică privirea spre el

- Credem că îi ține în casa lui Isabele....dar este plina de pază...diseară ajung oamenii noi și vom vedea cum vom face...ii explica...

- Vreau sa vin cu voi îl aud și îmi strâng ochii....

- Nici sa nu te gândești ii mârâi furios....vrei să mă concentrez pe ce am de făcut sau vrei sa stau doar cu gândul la tine cu teama că vei pății ceva? Nu te înțeleg....de ce vrei sa intri in iadul ala iar? Ii spun rece și el mă privește încruntat...

- Nu îmi este frica ..este vorba de tatăl meu...și știu să mă lupt și Cezar ma învățat să trag cu arma spune privindu-ma superior și eu îmi întorc brusc privirea spre Cezar...și îi mârâi nervos,dar el doar își dă ochii peste cap.

Câțiva bărbați intra in încăpere și Daniel se îndreptă spre ei și aceștia îi dă o scrisoare și îl văd cum urca rapid scările și îl privesc confuz

- Este de la sora lui....au hotărât să nu se sume ca sa nu ii fie depistată locația și își trimit scrisori săptămânale...ea a fost cea care la obligat să ii scrie săptămânal de frica ca el să nu pățească ceva langa tine...se pare că viitoarea ta cumnata nu te place...îl aud și îl privesc încruntat

Viitoare cumnata? ...când realizez că era posibil să nu ajung sa am acel viitor cu el o stare de greata pune stăpânire de mine și mă grăbesc spre baie și îmi golesc tot stomacul,mă așez lângă wc, rezemat cu spatele de perete.

- Ce naibi se întâmplă cu tine Dom? Ii aud întrebarea lui Cezar și se așeză pe partea opusa închizând ușa....

- Am un coșmar care nu îmi dă pace....in acest coșmar eu îl omor pe el....rostesc și îmi simt mâinile tremurând....simt cum dispar încetul cu încetul...acel bărbat care eram înainte de el care nu simțea nimic....mă părăsit de mult...mă simt slab...spun încet și îl aud cum pufnește iritat.


- Eu cred că el te-a schimbat..dar în bine...ai acum un motiv să lupți..da ești un criminal...și iubești lumea asta...dar în același timp el îți dă puterea....nu ești slab că iubești....el va fii puterea ta. Ști cât de norocos poți fii? Unul că el să te iubească pe tine....altul ar fugi...dar el a rămas.... Revino-ți..

Îmi spune rece și se ridica și îmi întinde mâna și mă ridica în picioare

- Tot spui că l-ai adus în întunericul tău....atunci lăsa-l pe el sa te scoată în lumină...deja ești acolo... lupta mai mult și mai înflăcărat pentru el ,pentru voi....

Dominic the Devil Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum