7

456 37 1
                                    

Pov Dominic

Priveam prin parbrizul mașini cum totul se duce de vale și cumva mă așteptam la asta știam că acest clan care face trafic ilegal de arme nu era de mare încredere.

Îmi arunc privirea asupra lui Cezar care privea arma întinsă spre el și îi văd zâmbetul ironic.

Deschid portiera și ies lejer din mașină,îmi închid nasturele sacoului și încep să fac pași lejeri spre ei.

Oamenii mei erau pregătiți cu armele în mâini și ceilalți care erau în tabăra adversă mă priveau ușor șocați de apariția mea

- Buna seara rostesc plictisit apropindu-ma de ei și îl văd pe John Deere cum mă privea iritat.

- Dominic? Întreabă vizibil surprins de apariția mea și eu îmi ridic o sprânceană spre el,făcând o plecăciune ironică în dreptul său.

- Deere.....o plăcere să te văd ii scuip eu, nu înțeleg totuși ce faci cu arma îndreptată spre omul meu?

- A încercat să mă păcălească...spune furios și eu doar îl privesc plictisit,in spatele lui erau două matahale care mă priveau superior și rânjetul meu se mărește.

- Deere....îl fac atent și îmi ridic arma spre el....te sfătuiesc să iei armele și să pleci liniștit. Ai o singura șansă ori pleci în viața ori......

- Nu îmi este frica de tine...îmi zbiară nervos dar glasul îi tremura ușor. Alți bărbați apar imediat în spatele lui și îmi întorc privirea spre Cezar și Scar care mă priveau fara nici o emoție pe chip decât ceea că adorau situația asta și îmi întorc privirea spre Deere.

Îmi ridic arma spre capul lui și îi văd pe acei bărbați cum își îndreaptă armele spre mine

- Deere...îl face atent Scar...nu vei scăpa viu de aici....te sfătuiesc să îți iei băieții și să pleci....

Îl aud cum pufnește iritat și își îndreaptă arma spre el și degetul ii joaca periculos pe trăgaci...

Dar apăs înaintea lui lovindu-l in parul armei și aceasta îi cade din mână, mă simt aruncat la pământ și privesc spre Scar care mă apăra cu propiul trup dar îmi ridic mâna și încep și eu sa trag spre cei care încercau să scape...

- Dom du-te în mașină îmi cere și mă incrunt spre el

- Când vreodată am întors eu spatele unei situații se genu,ii scuip și îl împing de lângă mine și mă ridic în picioare...adoram situațiile de genu...îl văd pe Deere cum încearcă să scape și încep să alerg după el , reușesc să îl prind înainte să urce în mașină și îl împușc in picior facand-ul să cadă pe jos țipând dar îmi simt umărul lovit și mă întorc rapid. Scar ii pune un glonț în cap celui ce mă împușcase și eu mă întorc spre Deere...mă apropii de el care era în genunchi urlând de durere și îmi așez țeava pe fruntea lui și apăs împrăștiind sângele lui peste tot,îl simțeam pe fata pe haine chiar și în gură...scuip scârbit și îmi întorc privirea spre ceilalți care erau acum capturați de oameni mei...mă apropii de ei și îmi golesc arma în trupurile lor...

Îmi închid ochii când simt acel miros de sânge și un zambet îmi apare pe buze...

- Dom..ești lovit...ii aud vocea panicata a lui Scar și îmi privesc umărul atins.

Dominic the Devil Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum