-No witam ponownie !
-Cześć Hope !- zawołał Peter.
-Siemanko !- powiedziała Shuri.
-Hejka, jak pewnie wiecie ostatnio mówiłam, żebyście przygotowali się na coś mocnego, ale postanowiłam trochę z tym poczekać i na razie zostać przy starych dobrych shipach.
-Nie wiem czy się cieszyć czy wręcz przeciwnie- stwierdziła Natasha.
-No w twoim przypadku...
Na te słowa Czarna Wdowa zamknęła oczy i starała się absolutnie nie denerwować.
-Co masz na myśli Hope ? Czy ten ship jest tak zły ?- zapytał Steve.
-Nie jest zły. W sumie jest ok. Ale różnie można na niego reagować.
-Jak się nazywa ?- zapytała nieco uspokojona Romanoff.
-Ma w zasadzie dwie nazwy... ScarlettWidow lub Wandanat.
Wanda i Natasha spojrzały po sobie zaskoczone, a potem wybuchnęły śmiechem.
-Serio my ?!- zawołała Maximoff.
-To chyba jakiś żart !- dodała Wdowa.
-... No nie
-Ooo...- szepnęła Wanda.
Na sali zapadła cisza.
-No chyba takiej reakcji dawno nie było.
-Jestem zaskoczona. Nie sądziłam, że ktoś może nas shipować- stwierdziła Wanda.
-Ja tak samo- dodała wciąż zaskoczona Natasha.
-Moim zdaniem to nie jest wcale zły ship- powiedział Tony.-W pełni się zgadzam- stwierdził Steve.
-Jest ok- rzekł Thor.
-Prawda- dodał Stephen.
Większości podobał się ten ship. No z wyjątkiem Petera, Shuri, Pietro i Carol, którzy tempo patrzyli w ekran. Cała reszta zaczęła się o nich bać.-No dobra jedna rzecz mi się tu nie podoba... Co się dzieje z tą czwórką ?!
Światło padło na niemy kwartet. Avengersi już mieli pytać co się dzieje kiedy.
-To najsłodsza rzecz świata !!!- zawołała jednocześnie cała czwórka.
Natasha i Wanda zrobiły się czerwone na twarzy kiedy pozostali Avengers się śmiali.
-.... No to do następnego 😅
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reakcje Avengers wracają ! W zasadzie póki jeszcze starczy mi shipów 😅. Piszcie mi jaki ship chcecie (z wyjątkiem tych z opisu) a ja postaram się zrobić reakcje.
CZYTASZ
Reakcje Avengers !
FanfictionAvengers trafiają do tajemniczego pokoju, w którym autorka przedstawi im bardzo ciekawe rzeczy... Uwagi: Shipy, które się nie pojawią (bo za nimi nie przepadam 😅): -starker -frostiron -thorki Peter, Shuri, Wanda i Pietro mają po 17 lat Nie jestem w...