▪︎16▪︎

115 8 0
                                    

POV Mára

Aby jsem vás trochu dostal do děje, je 2:30 a my sedíme na letišti a čekáme na letadlo. Mělo by být za chvíli zde. Vůbec jsem nespal, takže budu rád, když se vyspím, alespoň v letadle. Kluci taky vypadají unaveně a někteří vážně ten spánek potřebují. Když konečně oznámili naše letadlo vzali jsme si kufry a šli k letadlu. Ukázali jsme letenky a šli dovnitř. Každý si hodil kufry nahoru nad hlavu a každý si sedl i na svoje místo. Já sedím vedle Cukyho. Ten jakmile jsme vzlétli usl. Já si pustil písničky a taky se mi povedlo usnout.

Probudil jsem se, když jsme byly nad Floridou a chtěli přistát. Takže jsem vzbudil Cukyho a zbytek byl už tak nějak vzhůru. Jakmile jsme přistáli tak jsme si vzali kufry a šli jsme. Nějak jsem se přes ten dav dostali ven před letiště a už na nás čekalo auto. Nějak jsme tam naskládali kufry a mohli jsme jet. Ani nevím jak dlouho pojedeme a je divný, že kluci jsou  potichu. I když jsem i trochu za to rád. 

Jeli jsme tak hodinu. Pak jsme se ocitli před hotelem. Tam už na nás čekal Bowtea vypadal uanveně ani se mu nedivím. U nich je asi tak jedna hodina ráno nebo kolik vlastně je. Vystoupili jsme. "Ahoj kluci." řekl a my jsme ho objali. "Ahoj Bowtea." řekl jsem a šli dovnitř on na recepci zařídil pokoje a dal nám klíče. "Pokoje jsou po 2. Tím, že jste přijeli jak tak koukám 6 tak jsou 3 pokoje." řekl Bowtea a teď jsme ho i s kufry vedli, aby nám ukázal pokoje. "Tady tyhle 3 pokoje jsou vaše a tady na proti jednomu pokoji mám pokoj já. Takže tyhle 4 pokoje jsou naše." řekl rozespale Bowtea. "Kde je moje sestra?" zeptal se Huňáč. "Od té doby co ji pronásleduje bulvár, bydli zase zpátky na firmě v jejím pokoji, kde byla. Vlastně ona tam bydlela celou dobu, ale pak když jsem se tu objevil já tak spala se mnou." řekl a my všichni kývli na souhlas. Asi ji i trochu chápu. Bowtea pak zalezl do svého pokoje a my taky jsme nějak zalezli. Schytal jsem pokoj s Morrym, takže mi to až tak nevadí. Jakmile jsme ulehli tak se mi nějak povedlo usnout. 

POV Sára

Bylo něco kolem 6 ráno a já vstávám zase do práce. Štve mě, že musím být zas na firmě a nemůžu vidět Bowteaho. Nebo asi jako můžu, ale on by musel přijít za mnou na firmu. A to nevím jestli by on chtěl, když je tu mnoho lidí. A on je takový introvert, že by se mu to nemuselo líbit. Přemýšlela jsem, jestli tu přeje jen neskončit. Vím pracuji zde měsíc, ale kvůli Bowteamu a klukám bych klidně mohla odejít zpět do Česka. Nebo jako já nevím. Na jednu stranu bych to udělat mohla na druhou stranu zas ne. Ale tak pokud bude bratr moct tak mu zavolám a zkusím se s ním nějak poradit. On by mi mohl určitě pomoct, když ne tak Mára možná ano. Zavolám mu hned jak bude možnost. Jelikož teď mám hodně práce a štve mě to. Jako jo baví mě, ale od doby co jsem nastoupila jsem jako by jsem se úplně celá změnila. Jen né povahově.

Dneska půjdu asi ke kadeřnici. A obarvím si vlasy. Už jakože mám vybraný jak to chci, takže si to nechám udělat a celkem si myslím, že to ma mě bude slušet. I si možná nechám udělat nechty. Jedna pracovnice umí ostříhat i obarvit vlasy takže práci vůbec neopustím. Jen kvůl itěm nehtům ano. Ale tam mě hodí auto. Což přemýšlím jestli si nechat udělat dlouhý či krátký. Nebo takový středně dlouhý.

Time skip

Konečně mám po práci. Tak jdu za jednou pracovnicí zde. Už jsem se s ní pár krát bavila takže to u ní mám zařízené a též mi koupila i vhodnou barvu na vlasy.

Zaklepala jsem na její dveře od jejího mini vytu. Co zde všichni máme. Nebo je to spíš takový pokoj. "Pojď dál." ozvalo se ve vnitř a já tedy vešla. "Ahoj." pozdravila jsem jí. Jelikož mi si tykáme tak ji tak zdravit můžu. "Ahoj Sáro. Posaď se." řekla mi a já tak učinila. "Takže to chceš z modré do fialové?" zeptala se. "Ano." řekla jsem. "Dobře tak se pustíme do toho." řekla a tak jsme začali. Šla mi umýt vlasy a pak začala nanášet blond barvu se kterou ty vlasy trochu zesvětlí. Pak to smyla a začala na mě dávat barvu. Prvně modrou a pomalu přecházela na fialovou. Nakonec tam chvíli barvu nechala. A po nějaké době ji zase smyla. A umyla mi vlasy i šampónem a tak. Pak mi je začala česat a fénovat. Jakmile byly suchý ještě mě ostříhala konečky bylo hotovo.

"Sluší ti to." řekla mi a já se jen usmála. "Díky." řekla jsem jí. "Vůbec nemáš špatný vkus." řekla mi. "Díky ty taky ne." pochálila jsem jí její vlasy. Jelikož když jsem ji minule viděla měla hnědý vlasy. Což byly její přírodní a teď má oranžovo-žlutý. Takže taky takový dvoj barevný jak jsem si to nechala udělat já.

Nakonec jsme se ještě chvíli bavili a pak jsem tedy odešla a šla jsem ven kde na mě čekalo auto a šla jsem si udělat nehty. Udělala jsem si tak středně dlouhý a ani né moc výrazný. Nejsem zas na moc zářivý barvy. Zajímá mě pak reakce kluků až tohle uvidí.

Máme zde další kapitolu. Musím se přiznat, že jsem tuhle kapitolu psala narychlo. A proto se mi moc nelíbí. Hlavně ten konec.

Jinak děkuji všem za 1,83 K přečtení. Díky tomuhle se tato kniha stala nejčtenější na mém profilu. Což nebýt vás tak by nebyla.❤️

Jinak děkuji za každou zpětnou vazbu co u téhle knihy poskytujete vážím si toho.

Miluju vás❤️❤️

-Borůvka💖💖

Láska a růže (Botman cz ff)✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat