▪︎14▪︎

181 7 0
                                    

POV Mára

Bowtea říkal, že se včera dal se Sárou dohromady. Nebo vlastně oni si to neřekli, ale asi jsou spolu i když si to mezi sebou neřekli. Jelikož v Americe je o 6 hodin méně tak u nás je 12:34 a v Americe teprve 6:34. Jakože máme v plánu se zbytkem letět do Ameriky za ní. Když už teda se vzchopil Bowtea tak proč né i my. A vlastně tam z toho můžou být dobré vlogy. Dlouho jsem vlog nenatočil a málo kdy se stane, že točím vlog. Tak fotky nějaké samozřejmě budou o tom není pochyb. Takže se ještě domluvit s klukama a někdy v blízké době tam zajet. Než jsem stačil cokoliv dalšího udělat někdo zazvonil. Šel jsem otevřít. "Ahoj kluci pojďte dál." řekl jsem jim a pustil je dovnitř. "Tak kdy do té Ameriky chcete zajet?" zeptal jsem se jich. "No nevím někdy teď. Než se vrátí Bowtea." řekl Dejvík.

"Ten se jen tak nevrátí." přerušil jsem ho. "Cože, proč?" zeptal se Cuky. "Včera se dali se Sárou dohromady." řekl jsem jim. "Tak to potom chápu. Konečně je s tím koho miluje a měli by jsme mu to přát." řekl Davel. "Co vlastně Kate?" zeptal se Cuky. "No jo tu jsem taky dlouho neviděl." řekl jsem. "Prý je někde pryč. Odstěhovala se a nevím kde vlastně teď je. Dlouho se neozvala." řekl Morry. Přemýšlel jsem na ní jak byla u Sáry a jak jsme se všichni bavili. Jde vidět, že holky si našli svoji vlastní cestu po, které se chtějí vydat. Ať už to sami nebo s někým. Jakože mě to těší. Jdou si za svými sny. "Máro posloucháš nás?" zeptal se Davel. "Říkali jste něco?" zeptal jsem se jich. "Ano říkali." řekl Cuky. "A co?" zeptal jsem se jich. "Že kdyby jsme do té Ameriky letěli za 2 dny?" řekl mi Dejvík. "Jo to by bylo super." řekl jsem a byl jsem i rád. Alespoň vím jak moc čssu mám na zabalení.

"Poletíme ráno. Takže ať jste vyspaní nebo, alespoň k životu." řekl Cuky. "Jakože záleží v kolik přesně?" zeptal jsem se jich. "No někdy kolem 2 až 3 ráno." řekl Morry. "A to jako chceš, aby jsme byly vyspaní, když poletíme nevím jak dlouho?" řekl Dejvík. A má pravdu. Sice nějaký ten spánek bude potřeba, ale jinak jakože moc ne. "No, jakože ať jste alespoň, trochu vyspaní. Ať se dokážete dopravit na letiště a do letadla." řekl Davel. "A co vlastně Huňáč?" zeptal jsem se jich. Jeho jsem taky dlouho neviděl a on se zas neviděl s jeho sestrou taky pěkně dlouho. "Ten poletí taky s námi, ale potkáme se až na letišti." řekl Cuky. Úplně mě fascinuje to, že to mají tak krásně promyšlený. "Fajn takže odlétáme za dva dny a k tomu poletíme ráno." řekl jsem pro rychlé shrnutí. "Ano, ano." řekl s kýváním hlavou Morry.

"Tak to je asi vše. Mezitím se můžeme bavit o jiném tématu." řekl z ničeho nic Davel. A já pouze kývl. Buď se budeme bavit o nějakých random věcech a nebo se budeme bavit o Bowteam a jeho novým vztahu se Sárou. "Co kdyby jsme si zahráli hru Co by kdyby?" zeptal se Dejvík. "Fajn." řekl Morry. Viděl jsem na něm, že se mu to moc hrát nechce, ale možná ho to bude i bavit. "Dobře já začnu první." obeznámil Cuky a přemýšlel. Nakonec po chvíli něco vymyslet. "Co by kdyby Sára otěhotnila s Bowteam?" zeptal se Cuky. "Jakože nezlobil bych se, ale oba na to jsou dost mladý." řekl jsem. "Hele mě by to bylo celkem i jedno. Oba by to dokázali uživit tak proč ne." řekl Dejvík. "Mě by to bylo též celkem jedno. Je to jejich věc. Sice Huňáč by mohl mít s tým problém, ale tak kdo ví." řekl Cuky. "Hele asi tak." řekl Morry.

"Dobře no další otázka. Co by jsme dělali kdyby jsme nebyly youtubeři?" zeptal se Morry. "Popeláře by jsem dělal." vykřikl Cuky. "Ty by jsi se na to hodil." dodal jsem. "Já bych chtěl dělat... co já vím asi nic." řekl Dejvík. "Hele mě by to bylo celkem i jedno co by jsem dělal." ozval se Davel. "Hele mě celkem taky jakože." řekl jsem a někdo chtěl něco dalšího říct, ale někdo zazvonil. Šel jsem otevřít a ve dveřích stál Kellwin s... s Kate. "Pojďte dál." řekl jsem a oba šli dovnitř. Vyzuli se a oba došli do obýváku. "Ahoj kluci." řekl Kellwin. "Nazdar Kellwine. Ahoj Kate." řekl Morry a všichni se nějak přivítali. "Takže za dny letíte do Ameriky, ale proč? A kde je vlastně Bowtea se Sárou?" zeptala se Kate. "Ta je na Floridě s Bowteam. Ona tam pracuje a on ji přijel navštívit dřív." řekl jsem jim.

"Vlastně jsem něco málo slyšela v televizi. Že pracuje v nějaké programátorské firmě či co." dodala Kate a já s klukama jen kýval hlavou na souhlas. "Jde si za svými sny. Vlastně bylo to její rozhodnutí." řekl Davel. "Chápu. Každý někdy musí opustit to nejcennější jen, aby pak byl na tom dvakrát lépe." řekl Kellwin. Asi má i pravdu. Bylo to její rozhodnutí. A musela opustit nás i Bowteaho. Teď pracuje v programátorské firmě a k tomu chodí s Bowteam. Takže vlastně něco na tom je. "Asi máš pravdu Kellwine." řekl Dejvík. "A vlastně absolutně nevím nic o Huňáčovi." řekl Kellwin. "Toho jsem nedávno viděla. Prý se chce v nejbližší době stavit za ségrou." řekla Kate. "Huňáč poletí s námi." řekl Morry. "Tak to potom jo." řekl Kellwin. "Berte to, že máme výhodu. Alespoň si můžeme natočit vlogy." řekl Cuky. Všichni souhlasily. "To máš asi pravdu. Ale hlavní je přeci to, že uvidíme Sáru." řekl květák jménem Davel.

"Správně květáčku." řekl Cuky. "Fuj neříkej mi květáčku Cukroušku." řekl znechuceně Davel. "Náhodou květáček je roztomilá přezdívka." řekla s trochou smíchu Kate. "Ještě ty se přidej na jeho stranu." řekl Davel. "Hele mě nevadí, když mi budeš říkat Cukroušku. Jelikož moje příjmení je Cukr." řekl Cuky. "Bože nechte se vy dva." řekl jsem a hádku jsme zde fakt poslouchat nemusel.

Eyoooo máme zde další kapitolu. Nakonec jsem se dokopala k tomu, aby jsem vám kapitolu nějakou napsala. Takže nevím kdy, můžete očekávat další kapitolu, ale asi jediný co můžu říct, že se blížíme pomalu do finishe.

Jinak děkuji za 1,56K přečtení. Tipuji, že pokud tahle kniha bude mít víc jak 20 kapitol bude tu přes 2K přečtení. Ale uvidíme. Děkuji vám za každou zpětnou vazbu.

Miluju vás.❤️❤️

-Borůvka💖💖

Láska a růže (Botman cz ff)✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat