▪︎20 + Poděkování❤️▪︎

121 7 10
                                    

O pár let později
POV Sára

Uběhlo pár let. Pár hezkých let. Tak moc rychle to uteklo. A jak vlastně teď žijeme? No je to jednoduché. Ono se vlastně od našich zásnub nic nezměnilo. Já, Kate a Mára s Bóťou bydlíme spolu. Sice Kate a Mára mají děti, ale já s Bowteam teprve čekáme dvojčata. Oni mají už 3 holky, ale to poslední jsem jim narodilo ani ne před měsíce. Pak mají jedno 3 ročný a jedno roční dítě. Jmenují se Kriystýnka, Adélka a Petra. Oběma se prý ty jména líní, takže to nemám za zlé. Já s Bowteam čekáme dva kluky. Takže to bude trochu zde vyvážený. A prostoru máme hodně.

A kolik vlastně let uteklo? Je to už 5 let od našich zásnub. A 4 roky od naší svatby. Uteklo to celkem rychle, ale těch vzpomínek je tolik. Že si občas přemítám náš život od začátku až do teď. Hodně vzestupů a pádů jsme měli, že jsme nakonec to spolu dokázali. Ale nejen my, ale i ostatní. Kellwin i brácha mají už holku. Dejvík s Cukym zatím ne, ale prý se nějaká už hledá. Ale kdo ví kde je pravda. Mára i Bowtea stále dělají videa nebo streamují. Já to Bowteamu neberu je to jeho práce, která jeho teď už nás živí a baví ho to. Já též ještě programuji, ale už to není jako dřív. 

Teď už se věnuji více rodině než práci. A Bowtea je rád. Kate to taky tak má. Její otec se musel smířit s tím, že si vezme youtubera. Sice není tak bohatý jak její otec chtěl, ale zas na druhou stranu ji miluje více než kdokoliv by dokázal. 

Je to, ale krásný konec viďte. Každý je šťastný a zdraví tak jako vždy končí příběhy s dobrým koncem no ne? Možná žijeme do dnes kdo ví..., ale jsme jen vymyšlený postavy, takže ty žijou furt, když na ně někdo vzpomíná....

Konec

_____

"Mami to jsi psala ty?" zeptal se mě Patrik mladší. Ano pojmenovali jsme jednoho kluka Patrik a druhý je Oliver.  "Ano dopsala jsem to asi před rokem. Psala jsem to pro vás, ať máte nějaké vzpomínky i pro své děti." odpověděla jsem mu. "Je to nádherný mami." řekl Oliver. "Děkuji děti moje." řekla jsem jim a dala jim pusu do vlasů. "Táta je doma." ozvalo se od dveří a děti se rozběhli za Bowteam. "Ahoj zlato." řekla jsem a my dva jsme si dali pusu. "Ano už nebydlíme s Márou a Kate. Jim se rodina trochu rozlostla a tak jsme si řekli, že si najdeme menší rodinný ům kousek od nich. "Ahoj Sáry." řekl mi Bowtea a spolu jsme si dali pusu. 

Tohle je teprve ten opravdový...

Konec.

Poděkování❤️

Největší poděkováni patří hlavně vám čtenářům a hlavně i ten co u mých kapitol hlasovali. Vážím si toho.❤️❤️

Ano vím, že posední dvě kapitoly jsou krrátké, ale to už byl takový ten konec kde už prostě není co toho říct. Ale doufám, že jste si knihu užili. A možná se někdy uvidíme kdo ví... 

Velké poděkování patří i postavám tohoto příběhu. 

A chtěla bych se s vámi rozloučit i já jako spisovatelka. Moc jsem si užila psaní této knihy. 

Miluju vás
❤️❤️

-Borůvka💖💖

Láska a růže (Botman cz ff)✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat