Možná než začne tenhle příběh měla by jsem vám něco málo o sobě říct. Takže jmenuji se Sára a je mi 19 let. Práci nemám a bydlím v malebném domečku u Humpolce. Mám ráda růže a jsem tam někam chodím po venku. To je zatím asi vše co by jsem vám řekla a pustíme se do příběhu.
Bylo nějak okolo sedmé ráno. Včera jsem šla spát pozdě a tak se divím, že vůbec jsem se takhle brzo vzbudila. To u mě nebývá zvykem. Takže jsem vstala a šla si udělat jídlo. Nic moc mě nenapadalo a tak jsem si vzala pouze jogurt. Vytáhla jsem lžičku a šla si sednout do pokoje k počítači. Otevřela jsem okno, aby jsem tu vyvětrala. Zima zatím tak moc velká není, ale tak kdo ví. Než jsem si zapla pc tak venku už někdo zase křičel. "Vy dementi chápete, že je venku zima?" zakřičel nějaký kluk. "Botmane venku zas taková zima není jo?" řekl zase někdo. "Hej vy tam venku. Můžete být ticho." zakřičela jsem na ně a šla jsem k oknu. "Ty píčo já jsem se jí lekl." řekl nějaký další kluk. "A ty jsi kdo?" zeptal se ten co si stěžoval, že venku je zima myslím, že je to Botman nebo jak. "Já jsem Sára. A vy?" zeptala jsem se jich. "Já jsem Davel tohle je Morry, Botman, Marwex a Cuky." řekl Davel. Stejně si je nezapamatuji. "Jak dlouho bydlíš v Humpolci? Protože jsem tě nikdy nepotkal." zeptal se Bóťa. "Nedávno jsem se sem přistěhovala tak 5 měsíců nazpátek." řekla jsem jim. "No nic mi půjdeme, že hoši." řekl Cuky a všichni kývli. "Ahoj." řekli všichni stejně a já pouze klukům zamávala z okna. A šla jsem si sednou k počítači a konečně se najíst.
Uběhli tak 3 hodiny a já stále seděla u počítače a nakonec jsem se rozhodla se převléknout a tak jsem šla. Vzala jsem si na sebe crop top s černou sukní. Ta sukně nebyla zase moc krátká a ani nebyla zase moc dlouhá. Byla tak akorát dlouhá. Jakože nevím co budu dělat.
POV Davel
Sára se mi začala líbit neříkám, že ne. Na to, že ji znám pouze tak pár hodin tak dokázala okouzlit, ale hádám, že by mě jako člověka co má na hlavě květák (musím uznat, že hezký květák ;) ) asi jako úplně nechtěla. Díky tomu, že bydli v Humpolci tak ji bude chtít Botman. Jakože i jemu to přeji konečně by nebyl sám co si budem. Ale i já bych někoho potřeboval. V mém okolí nejsou moc hezký holky a nebo když jo tak mají už kluka takže proto bych chtěl Sáru. "Davele poslouchal jsi nás?" zeptal se Cuky. "Ehm...ne." řekl jsem. "A co jste říkali?" dodal jsem. "Že se Botmanovi líbí Sára a komu by se tady z party nelíbila, když byla hezká." řekl Morry. "To nevím, ale přeji mu to. Konečně by si Botman našel holku a nehrál by pořád CS:GO." řekl jsem. "Hele nedivil bych se, že hmed potom co by jsme odjeli by šel Botman za ní." řekl Mára. No spíše já bych tam hned šel, ale zas nemůžu se jen tak vypařit klukům. Potom by to pro ně bylo divný kam jdu. "Jakože neříkám nic, ale Botman s Davelem jsou nějak pořád ticho a to u nich nebývá zvykem teda alespoň ne u Davela." řekl Cuky. "Však já, ale poslouchám nemusím nic říkat stačí když poslouchám." řekl jsem. "To ti tak věříme hele." řekl Morry. "A stejně vy 3 si tam povídáte o něčem co mě třeba absolutně nezajímá." řekl jsem. "A o čem by jsi se chtěl tak bavit?" zeptal se Mára. Ti 3 si nedají pokoj. "Nevím o něčem jiném, ale né o tom co jste si povídali teď." řekl jsem jim. "Stejně bude za chvíli oběd takže půjdeme zpět k autu." řekl Cuky a všichni jen přikývli. Šli jsme k autu a k tomu jsme řešily co by jsme mohli natočit a co ne. Cesta nám trvala tak 20 minut možná i déle. Pak jsme se všichni s Bóťou rozloučily a jeli jsme někam na jídlo.
POV Botman
Rád bych šel teď za ní, ale co když má oběd a nebo mě vykopne, že se jí nelíbím a nebude mě mít ráda. Jako nikdy jsem si nepředstavoval život s holkou a ani tak s krásnou jako je Sára. Ja si myslím, že se Davelovi líbí taky, ale já bydlím v Humpolci on někde daleko od ní. Takže mám větší šanci na to, že si mě oblíbí a bude mě mít víc ráda. Nebo jako ještě záleží na ní. Její rozhodnutí. Její volba.
POV Sára
Byl oběd a tak jsem si něco objednala. Obědnala jsem si sushi dlouho jsem ho neměla. A taky se mi líbí Bóťa a ten no ten..... Davel jo už jsem si vzpomněla. Trochu mi to trvalo, ale jo vzpomněla jsem si. Oba dva kluci jsou hezcí to nebudu popírat, ale kdo ví jak se to všechno vyvine a dopadne to tak jak to dopadne. Sushi mi do pár minut přijelo a tak jsem si vzala peníze a šla zaplatit. Sushi jsem si pak donesla do kuchyně a mohla jsem začít jíst. Dojedla jsem sushi tak po 15 minutách s tím, že jsem si byla pro pití během toho a taky jsem si byla pro mobil. Projížděla jsem reels na instagramu. Sem tam byly hezký videa a sem tam jsem to přeskakovala. Jakože byla nuda a tak jsem si šla lehnout a vzala si noťas. Pustila jsem si tam ytb a šla jsem koukat na nějaký videa. Doat často se dívám na videa od Huňáče. Třeba GTA V a na ty hry se od něj podívam, když mám náladu, ale jinak se dívám na videa typu, že řeší tam ytbery, atd. (nevím jak bych ten typ videí měla pojmenovat) Typy tady těch videí mě baví nejvíc. Sem tam se kouknu na Minecraft od někoho. Třeba Minecraft Manhunt mě baví dost. Sice vím, že jeden cz ytber to natáčel taky, ale asi radši mám od toho amerického ytbera. (Kdyby někdo nevěděl jak se jmenuje ten eng ytber tak je to Dream, ale nechtěla jsem ho tam zmiňovat bcs je to ff o Botmanovi né o Dreamovi a nebo rovnou na celý DSMP. Na to mám jiné knihy) Ty jeho Manhunty jsou napínavý a taky se tam i zasměju. Měla jsem v plánu se podívat i na ten českej. Který byl inspirovanej podle toho amerického.
Tady vám to pro dnešek ukončím. Protože jinak by jsem tu začala rozepisovat i Dreama a celý Dsmp a to nechci. Takže proto vám to ukončím. Možná jsem tam ta ff nebude dávat smysl a tak se omlouvám. Zatím se mějte.
-Borůvka💖💖
ČTEŠ
Láska a růže (Botman cz ff)✔︎
FanficPříběh o dvou lidech, kteří se neznali a potom když se poznali tak byly dobří kamarádi. On rád dělal videa a ona měla ráda růže. Když začal on něco k ní cítit tak jí dal růži a oba si vyznali lásku. Omlouvám se lepší popis příběhu mě nenapadl a taky...