Eve geldiklerine onlara ne yaptığını sordum. Hiçkimse cevaplamadı. Seungmin bira almaya gideceğini söyledi, Chan da onunla beraber gitti. Seungmin telefonumu vermemişti, ben de Hyunjin'in telefonundan Seungmin'i aradım.
"Seungmin?"
"Jisung?"
"Neler oluyor biriniz açıklasın artık!"
"Bir şey olduğu yok. Adam gibi konuştuk"
"Ne konuştunuz?"
"Seni üzmesi hakkında konuştuk. Özür dileyip pişman olduğunu söyledi. Yakın zamanda telafi edecekmiş"
"Özür ile konunun kapanacağını zannediyor. Çok yazık."
"Geliyoruz Jisung. Gelince konuşalım."
Telefonu kapattığımda diğerlerine dönüp bir açıklama bekledim.
"Şey.. Seungmin ona geçiriyordu Chan tutmasaydı."
Hyunjin bir anda söylediğinde diğerleri onun ağzını kapatıp öyle bir şey olmadığını savundu. Chanmin ikilisi de sonunda geldiğinde biralardan bir tane alıp açtım ve içerken Seungmin'e sordum.
"Düzgünce her şeyi anlat."
***
Seungmin'in her şeyi anlatmasıyla gerçekten sarsılmıştım. Ona saldırmak üzere olması, onun beni gerçekten sağlıklı bir ilişkiye sürüklemek istemesi.. Anlamıyordum, madem sağlıklı bir ilişkimiz olmasını istiyordu, neden beni dağıtmıştı?
Seungmin ve Felix dışında herkes evlerine dağılınca Felix ve Seungmin fısıldaşıp bana döndü.
"Birkaç gün seninle kalsak sorun olur mu? Hem eğleniriz"
Seungmin eğlenmeyi sevmezdi, hep evde yapardı planlarını. Film izlemek, pijama partisi yapmak.. Bunları da fazla yapmazdı. Onu kıramadım ve ikisinin teklifini kabul ettim. Gülümseyip kıyafet almak için eve gidip geleceklerini söylediler ve evden çıkıp beni yalnız bıraktılar. Düşünmek için yalnız kalmaya, kafamı dağıtmak için eğlenmeye ihtiyacım vardı. Ve şimdi düşünme zamanımdı.
Seungmin'in bıraktığı telefonumu görünce elime alıp mesajları kontrol etmiştim. Minho'dan mesaj gelmişti.. Ama mesajına bakmayıp düşünmeye koyuldum.
***
Yarım saat sonra kapı çaldığında kapıyı açtım ve birkaç dakikalığına odama gireceğimi söyleyip onları salonda yalnız bıraktım. Ben de Minho'nun mesajına yanıt verecektim.
Minho
Jisung?Minho
Lütfen bakSiz
ne olduMinho
ben gerçekten çok özür dilerim
lütfen beni affet bir şans daha
ver gerçekten pişmanım amacım
bu değildi sadece ilişkimizi düzene
sokup sağlıklı yapmaktı ama
böyle olacağını tahmin edemedim
Allah belamı versin çok pişmanım
lütfen affetSiz
dusunecegim.Biraz naz yapıp deli gibi pişman etmek istiyordum. Gerçekten benim ne hissettiğim onun umrunda değilse onun ne hissettiği benim de umrumda olmayacaktı.
(arkdslr naz yapma fikrini melek verdi bana degil ona sovun ltfn🥺)
Minho
Bebeğim yapma böyle lütfen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam // Minsung
FanfictionJi: Kocam bu gün okul kursuna kaçta geleceğiz? Ji: Kocam* Ji: Hocam* Ji: Kocam klavye bozudlu Ji: Hhoxam* Ji: Hocam* Lk: Sakin ol Jisung anladım. Okul çıkışında bekleyin beni. 25.06.2023📍24.07.2023