Hyunjin'i yakalayıp yere yatırarak dövdüm.
"Lan tamam! Söylemem kimseye söz! Oğlum acıyor yapmağğağağa!"
Minho hoca gözünün önünde olmamıza rağmen sadece izliyor, hiçbir şey yapmıyordu. Bu çok iyi bir fırsattı.
"HOCAAAM ADAM DÖVÜYORLARRR İMDAAT AĞĞAĞAĞAĞĞAĞĞĞ"
"Bağırmasana eşşek!"
"Eşşek mi?"
"Eşşek!"
"Çok tatlısın ama bırak beni! Lütfeennn"
"Söylemeyeceğine yemin et!"
"Yömnödröm"
"Ne?"
"Yemin etmmmıh"
"Doğru düzgün konuş"
"Ya tamam be! Yemin ederim kimseye söylemeyeceğim!"
"Adam ol!"
Hyunjin'in üstünden kalkıp onu da kaldırdım. Minho hoca izlerken gülüyordu. Çok güzel gülüyordu ama şerefsizdi!
"Mimho hocaağağağağm"
Hyunjin bağırdığında ağzını kapatıp yön değiştirdim. Eliyle elimi ittirip konuşmaya devam etti.
"Hocaağağm gelinn!"
Minho hoca bize doğru gelmeye başladığında Hyunjin'i önüme atıp tekmeleyerek spor salonuna götürdüm.
"Sakın!"
"Lan ders hakkında bir şey soracağım sakin ol"
Hoca gelmişti.
"Hocam şey ya"
"Hyunjin?"
"HOCAM BİRİNE SÖYLEYEBİLİR MİYİM BU DÖVDÜ BENİ SİZDEN İZİN ALIRSAM BİR ŞEY YAPAMAZ"
"Jisung ne derse o"
"OOOOOO AAMAAAĞĞĞ OLMAZ Kİ BÖYLE ZORT OLDUM BEN ŞİMDİ"
"Tamam tamam, söyleyebilirsin" söylerken güldü, çıldırmak ve utançtan gebermek üzereyim.
"Ama hocam!"
"Hocam değil sevgiliiimm" dedi ve koşarak gitti Hyunjin. Utançtan kendimi ısıracaktım. Minho hoca salonun boş olmasını fırsat bilerek bana doğru gelmeye başladı. Geri geri giderken sırtım duvara çarpınca Minho hoca daha da çok yaklaşıp ellerini duvara yasladı. Beni yavaşça öpüyordu.
Daha 10 saniye olmadan hocayı ittim.
"Hocam amcam doğum yaptı gitmem lazım!"
"Amcan?"
"Hehe, evet!" Elleri hâlâ duvara yaslı olduğu için eğilip alttan kaçtım ve spor salonundan çıktım. Çıkar çıkmaz okul binasının duvarına yaslanıp nefes alışverişimi düzene sokmaya çalıştım. Hocanın spor salonundan çıktığını görmemiştim, yanıma geldi.
"Amcan nerede doğurmuş? Bir ziyaret edelim istersen"
"Ha! Hocam şey.."
Elini uzatıp kalkmama yardım etti.
"Rahatsız oldun galiba, özür dilerim"
"Ben.. Sorun değil.. Yani, hoşuma gitti!"
Ağzımdan kaçırdım, gerçekten aptalım!
"Hoşuna mı gitti?"
"Hmhm"
Gülümsedi ve yanımdan ayrılarak okula girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam // Minsung
FanfictionJi: Kocam bu gün okul kursuna kaçta geleceğiz? Ji: Kocam* Ji: Hocam* Ji: Kocam klavye bozudlu Ji: Hhoxam* Ji: Hocam* Lk: Sakin ol Jisung anladım. Okul çıkışında bekleyin beni. 25.06.2023📍24.07.2023