𝘀𝗮𝗱𝗲𝗰𝗲 𝘀𝗲𝗻, 𝘀𝗲𝘃𝗴𝗶𝗹𝗶𝗺.¹⁹

1.9K 219 333
                                    

10K OLMAK UZEREYIZ ARKAXASLARR 9K NEEEEE ÖLÜÜRÜÜÜMMM ÇOOOOKKK TEŞEKKÜRLERRRR💗💗💗💗😭😭😭😭

***

Bu gün tüm 3. sınıflar olarak geziye gidecektik. Aynı zamanda piknik yapacaktık. Ama tüm sınıflar ayrı bir serviste. Hocalar da ayrı bir serviste(Minho 😭😭).

Sabah 6'da heyecanla kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve hızlıca çantamı hazırlayıp üstüme güzel şeyler giydim.

Felix ile Minho'nun yanına gidecektik, saat 6 buçukta. 7'de de okula beraber gidecektik. Felix'i hazırlanmış mı diye kontrol ettiğimde o da hazırlanmıştı. Minho'ya yazıp Felix ile evden çıktım.

Siz
evden cıktık. Xx parkinda bekliyoruz swni bebegim.

Minho
10 dakikaya oradayım.

Telefonu kapatıp cebime soktum ve yan tarafımızdaki parka doğru yürüdük. Banklara oturduk, havadan sudan konuşuyorduk.

Kalkıp salıncaklara doğru ilerlerken birinin bana arkadan sarılmasıyls sarsıldım.

"Öküz müsün Felix!"

Arkama baktığımda Felix değil Minho'yu görmüştüm. Bana göz devirmişti ama gülümsüyordu. Ona sarılıp dudağına ufak bir buse bıraktığımda gülümsemesi daha da genişlemişti. Onu bırakıp salıncağa bindim. Minho da yanımdakine bindi.

***

"Felix!!!!"

Hyunjin bağırarak gelmişti. Uzakta olmasına rağmen kulağım sağır olmuştu resmen.

"Aşkıımm!"

Minho ile karşımızdaki ikiliye gülüp sarılmalarını izledik. Hyunjin Minho'nun geleceğinden haberi yokmuş gibi;

"Minho hocam! Siz de mi buradaydınız?" dedi.

"Evet, ben de buradaydım. Ve hoca demene gerek yok. Malum, yakın arkadaşının sevgilisiyim. Okul dışında enişte diyebilirsin."

Minho ve Hyunjin gülerken Felix'e baktım; o da bana bakıyordu. Yanına gitmem için işaret verdiğinde kalkıp Hyunjin'i ağırlama bahanesiyle ilk önce ona sarıldım sonra Felix'in yanına geçtim.

"Ne oldu?"

"Hyunjin'e burada olacağımızı söylemedim, nereden buldu lan bu?"

"Kanka o yürüyen takip cihazı, bir zahmet bulsun."

"Çaktırmadım da bir yandan altıma sıçtım amk."

Hyunjin'e yeniden baktığımda Minho'ya gülümsüyordu.

"Ee şey o zaman enişte, benim sözlümü yüks-"

"Hyunjin! Sıçarım ağzına!" diye bağırdığımda Hyunjin arkasına geçecek bir yer aradı. Bulamayınca artistlik tasladı.

"Lan eniştemden not isteyemeyecek miyim!"

Felix göz devirip konuştu.

"Okul içi bir şey istiyorsun ve okul içinde o senin öğretmenin! Asker arkadaşıymış gibi davranma!"

"Sizin grubun sözlüsüne ek 20 puan gireceğim. Han, Felix, sen, Changbin, Chan, Seungmin ve Jeongin değil mi?" dedi Minho Hyunjin'e hitaben.

"Evet hocam! Yani enişte! Adamsınız!"

Minho'ya kaşımı çattım. O da dil çıkarıp gülümsedi.

Minho'nun telefonu çaldığında hepimiz sustuk.

Kocam // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin