Lise 4 sonu
(1,5 yıl sonra)Minho'nun aramasıyla apar topar aşağı indim.
Takım elbise giymişti. Ben de takım elbise giydiğim için kıyafetlerimiz uyumluydu. Dudağına bir buse kondurup arabaya geçtim.
Minho da şoför koltuğuna bindi ve sürmeye başladı.
Yol boyu onu izledim, o her haliyle çok yakışıklıydı.
***
Mezuniyete gelmiştik. İçeri adım atarken arkadan gelip bana sarılan Seungmin ile dengemi kaybedip yere yapışıyordum ama son anda kurtuldum.
"Yavaş, öküz! Senin kurt bakışlı nerede?" dedim.
"Geliyor, arabadan indi az önce." dedi.
***
Yaklaşık yarım saat sonra hepimiz bir masada toplanmıştık. İlerideki evliliklerimiz hakkında konuşuyorduk. Seungmin biraz üzgündü çünkü ailesi homofobikti. Ama zar zor da olsa 1 buçuk sene içinde onları ikna etmeyi başarmıştı.
Hepimiz üniversiteyi bitirir bitirmez evlenecektik. Minho biraz aceleciydi ama onu bekletmem gerekiyordu. 4'lü Ortak düğün yapacağımız için hepimizin hazır olması gerekiyordu.
Müdürün masamıza oturmasıyla boğazımızı temizleyip sustuk. Minho konuştu.
"Merhaba müdür bey, hayırdır? Bana tripliydiniz geçen yıldan beri?" dedi.
"Senin için değil öğrencilerim için geldim." dedi müdür. Minho gülünce müdür onun sırtını sıvazlayıp konuştu.
"Hepinizi çok özleyeceğim çocuklar, benim için çok değerlisiniz. Geçen yıl birkaç aksilik yaşamış bile olsak sizi çok seviyorum bunu unutmayın. Minho ve Jisung'tan da özür dilerim, sizi ayırmak istemezdim ama sadece dayanıksız bir insanım. Dedikoduları duymak istemedim. Yaşlıyım ve artık bunun gibi şeylere tahammülüm kalmadı." dedi.
Ne diyeceğimi bilemez şekilde ona baktığımda hepimize teker teker sarılmak için kalktı. Birkaç kişiye sarıldıktan sonra bana geldiğinde ona sarıldım. Sonra Minho'ya sarıldı ve sarılacak birisi kalmayınca masamızdan uzaklaştı.
Biz ne yaptık? Hemen dedikodu.
"Bu niye bu kadar iyi oldu bir anda?" dedi Minho.
"Sana da laf soktu, hehe!" dedi Hyunjin. Felix Hyunjin'i cimciklediğinde Hyunjin acıyla bağırdı. Ama müzik nedeniyle bizim masa dışındakiler duymadı.
Keplerimizi havaya atmak için sahne benzeri bir yere çıktık.
Geri sayımla kahkahaların arasında keplerimizi fırlattık.
Minho'nun yanına gittim koşarak. Boynuna atladım. Herkes birbirine sarılıyordu.
Birkaç çift çalan şarkıyla dans etmeye başlayınca bizimkiler de dansa başladı. Sadece Minho ve ben kaldık. Sonra biz de dans etmeye başladık.
O beni belimden(belin yok jisung kabullen artık) ben onu omzundan tutuyordum.
***
Mezuniyet bittiğinde ekiple bizim eve geçtik. Birkaç bira da almıştık.
Gece yarısına kadar sohbet edip oyun oynamayı planlıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam // Minsung
FanficJi: Kocam bu gün okul kursuna kaçta geleceğiz? Ji: Kocam* Ji: Hocam* Ji: Kocam klavye bozudlu Ji: Hhoxam* Ji: Hocam* Lk: Sakin ol Jisung anladım. Okul çıkışında bekleyin beni. 25.06.2023📍24.07.2023