Chicee: Bak Chica , Foxy 'in kaç kızla çıktığını tahmin edemezsin . Ama ben okulda ki nerdeyse tüm kızlarla çıktı ...
Chica : ooo
Chicee: Yaaa.
Chica: Aslına gel sen.
Chicee: Bak Chica bu Foxy malı istese herkesle çıkar ki çıkıyo da. Herkez onun karizmasindan büyüleniyor. Örnek veriyom biri yine büyülendi Foxy'le çıktı. Onlan öpüştü bilmem şunu bunu yaptı her b*ku yaptı sonra hevesini attı ayrıldı başkasıyla çıktı aynısını yaptı ve yine ayrıldı...
Chica: Ama ama...
Chicee: Sen benim anlattıklarımı bi aklından geçir eğer hala seversen çıkarsın.
Chica: Peki.
*ERTESİ GÜN*
Sabah olmuştu. Ben hala tembel gibi uyuyordum. Biraz sonra biri beni dürtmeye başladı.
Chicee: Chica Chica hadi kalk geç kalcazzzz.
Chica: 5 dk daha.
Chicee: Dersin başlamasına 15 dk var!
Chicee 'nin demesine benim yataktan inek gibi fırlayarak onun kafasına çarpmam bir oldu.
Chicee: Ahh bu ne bea!?!?!?
Chica: Çok Sorry.
Chicee: Ben seni Türk sanıyordum.
Chica: Uf bi sus geç kalacaz hadi.
Chicee: Demin mışıl mışıl uyuyana bak senn.
Chica: O demindi bu şimdi kalk.
Chicee: Kahvaltıyı ben, sen uyurken yaptım.
Chica: Aferin Bücürük.
Chicee: Tam bi mal yhaa.
***
YEMEKTEN SONRA
Chica: Walla diyecğ bişi bulimedumğ.
Chicee: Mal mısın ne diyon bi ağzındakini yutta öle de.
Chica: Walla diyecek bişi bulamadım halkulade .
Chicee: Chicee yapımı yaneeee.
Chica: Aaa sus bea geç kalcazzzz çantanı al ve koşmaya başla. Marş marş.
Chicee: Peki.
2 dk da evden çıktık 3 dk da ışık hızında koştuh.
Chica: *Nefes nefese* ay walla ttnet fiber internet hızında koştuh.
Chicee: Aynn ama hiç kimse yok ortalıkta.
Kafasına minik şaplak koydum
Chica: Ulan mal ders başladı o zaman.
Chicee: Goşhh.
Peşimizden büyük öküz kovalıyomuş gibi fırladık en üst katın altında olduğunuzdan merdiven çık çık bi hal oldum.
Kapıyı tıklayarak içeri girdik. Öğretmen yoklama alıyordu tam zamanında gelmiştik.
Öğretmen Silver: Girin tam zamanında geldiniz geçin yerinize.( Elifnaf söylediğin adı unutmadım merak etme 8. sınıf olduğu için öğretmenler hep farklı ama yazdığın 2 ismide kullancam :) )
Yerimize geçtik ben ortadaydım solumda Foxy, sağımda Bonnie , önümde Mangle ve arkamda kankem Chicee vardı.
Bonnie Bana cin gibi bakıyordu tövbe tövbe . Yok bana değil Foxy' ye bakıyomuş . Acaba neden hmm düşündürücü.---Bonnie---
Chica çok iyi biri onu Foxy'e böyle asla vermem hem o beni seviyor. Dur ya daha okul yeni açıldı iyice güvenini almam gerekiyor. Foxy'in tüm kızlara yaptığı gibi ona da yapmasını istemem sonuçta narin bir kıza benziyor. Bak bak doyamıyorum yaw.
---Foxy---
Ya bu Chica çok tatlı, havalı teneffüs te ona kesinlikle çıkma teklifi etmeliyim. Böylece Bonnie'yi kolay kıskandırırım. Aa bu Bonnie 'de cin gibivbakıyo bana aman çokta fifi. Bu Bonnie malı şunu bilsin ki Chica benim olcak.
TENEFÜSTE
Nereye gitti bu Chica 5 dakkada.
Oh buldum bea.Foxy: Chica konuşabilir miyiz?
Chica: Olur.
Chicee: Chica dediklerimi unutma *Fısıldar*
Chica: Peki.
Foxy : Hadi gel
Devam Edicek...
Dediğim gibi bu bölüm uzun oldu. Şunu söyliyim benim ilham kaynağım sizlersiniz güzel yorumlarınız beni mutlu ediyor ☺ Bu kitaba başladığım 3-2 hafta fln oldu. Siz bana güzel yorumlar yazarsanız ben daha çok kitabı yazarım ^^ ve Her 200 300 400 görüntülemelere özel yazabildiğim kadar uzun bölüm yazacağım ve Arkadaş olmak isteyen varsa ki bence herkes olmak ister :D işte Facebook ta sayfa açcam ordan konuşma imkanı olur. Açıcam daha açmadım :) Açınca sizlere duyururum. Görüşürüz öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF Aşk Dediğin
RomanceChica Bu Kitapta okula gidiyor. Bir sürü Arkadaşı Oluyor. Foxy mi? Bonnie mi? Kimi Seçicek? Roxy, Chica 'nın Elinden Bonnie'yı Nasıl Alıcak? Onlar Bu Kitapta Yarışıyor Ve Sende Kitabı Merak Ediyorsan Okumaya Başla. - c-h-i-c-a TÜM HAKLARI SAKLIDIR