Merhabalar :3 öncelikle diğer bölümün votesi dolduğundan bu bölümü yayınladım :3 Daha doğrusu yayımlamaya çalışıyorum. Köy burası -şuan durduğum yer köydeyim ._. - İnternet çekmiyo ya yayınladıysam oda zorla değerinizi bilin :d Bir kaç tane ithaf daha vardı. Özür dilerim ama ithaf o bu bölüm yapamıycam sırası olan kişiye özür :') Neden çünkü internetsiz yazıyorum. Yayınlamaya götüm çıkıyo valla. Ve neden ithaf yapamadım int yok yorum gözükmüyo kime ithaf edeceğimi hatırlamıyorum .s Etkinliği hatırlarsınız :d bir kişi ile telefon görüşmesi yaptım biliyo o kendini :d yoruma yazar zaten. Umarım mutlu olmuşsundur :) .Neyse çok yazdım iyi okumalar :)
***
---3 gün sonra---
Okuldaydım. 2 gün dinlenmiştim çünkü. Elimden geldiğince Bonnie'ye bakmıyordum. Ama elimde değildi
Salak çünkü eski sevgilin!
Ahada the iç ses. Hoş geldin sefa getirdin. Onca zaman nerderdin yavrum?
Hoş bulduk. Sefa bulduk. Canişkom öncelikle sizin Bonnie ile kafanız güzel yani boziyim demedim öle yane.
Tamam tamam sus sus.
Yanlız Bonnie geliyo puhauhaua kaç .
Oha harbi geliyor. Ben görmedim sen nasıl gördün iç ses?
Senin kafan güzel demiştim .
Kes tamam iki dakka rahat bırak.
Lan neredeyse 5 ay sustum yeter ya konuşcam .
Tamam konuşmana evde devam et oke.
Tamam oke sustum.
Aferim akıllı ol.
Öyle deme lan susmam yoksa.
Tamam lan tamam .
İç ses sevdasından sonra Bonnie baya yaklaşmıştı bende hızlandım. Ama kolumda bir el hissettim. Neden böle olmak zorunda kii?
Bonnie: Konuşmamız gerek!
Chica: Sana sormuycam git.
Bonnie: Ben niye sana soruyorum ki.
Dediğinde kolumdan çekiştirmeye başladı. Müzik odasının önüne geldik. Doğru ya müzik odası kilidi onundu. Anahtarla kapıyı açıp içeri girdik.
Devam Edicek...
Bütün anlatcaklarımı anlattım zaten. Ama küçük bişe. Kaç okurum olduğunu görmek istiyorum. Bu yüzden tüm okurlarım vote atsın. Cidden çok meraklıyım kaç okurum var acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF Aşk Dediğin
RomanceChica Bu Kitapta okula gidiyor. Bir sürü Arkadaşı Oluyor. Foxy mi? Bonnie mi? Kimi Seçicek? Roxy, Chica 'nın Elinden Bonnie'yı Nasıl Alıcak? Onlar Bu Kitapta Yarışıyor Ve Sende Kitabı Merak Ediyorsan Okumaya Başla. - c-h-i-c-a TÜM HAKLARI SAKLIDIR