Yuh be ben bakamıycam. En iyisi su içip bende yatıyım .
...
Sabah olmuştu Chica yine yoktu. Tekrar oldukları odaya gittim hala yatıyorlardı yuh. Dayanamadım gittim yanlarına . Bunlar çok iyi uyımuşlar yani kalkacağa benzemiyorlar. En iyisi ben bunlara güzel bir kahvaltı yapiyim. Mutfağa geldiğimde Chica 'nın sütlü gevreği sevdiğini bildiğim için buz dolabından süt ve çekmeceden gevrek aldım. Küçük bir kaba bal ve ekmek koydum. Birde tereyağı. Daha sonra Bonnie için de bir sütlü gevrek daha yaptım. Bu yaptıklarımın hepsini beyaz bir tepsiye koydum. Tepsiye iki tane kaşık ve iki tane çay kaşığı koydum. Evde Chica 'nın büyüttüğü güllerden birkaç yaprak aldım ve tepsiye koydum. Defterimden de bir sayfa koparıp Chica x Bonnie yazdım ve güllerin arasına koydum. Artık hazırdı. Odaya doğru yürüdüm. Kapıdan baktım hala yatıyorlardı.
Chicee : Günaydın bölmüyorumdur umarım.
İkiside yataktan fırlayarak kalktı. Şaşırmış bir şekilde bana bakıyorlardı.
Chicee : Amcacım acıkmışsınızdır diye düşündüm alın bakalım.
Bonnie : Zahmet etmeseydin.
Chicee : Yok siz yiyin ben rahatınızı bozmiyim.
Deyip odadan çıktım.
---Chica---
Uf Chicee uffffff. Ne güzel uyuyoduk burda. Bide utanmadan bize bakıyo. Neyse.
Chica : Ne koymuş tepsiye?
Bonnie : Onu bunu boşver de şu tepsi çok güzel gözüküyor.
Chica : Yani.
Chicee bi andan odaya dalıp.
Chicee : Eee yanee Chicee yapımı.
Üstelik bağırarak girdi içeri. Bonnie kahkahaya boğulmuştu. Chicee ' ye gözümle çık dışarı bakışı attıktan sonra odadan çıktı.
Bonnie : Gel bi sabah selfie si çekelim.
Deyince saçımı başımı düzelttim. Sonra çekti. Tepside çıktı. Fotoğraf çok hoştu. Daha sonra bunu telefonunun arka planı (Wallpaper deniliyodu ona galiba xD ) yaptı.
Bonnie : Hadi yiyelim.
Chica : Tamam.
O kendi sütlü gevreğini yedi. Ben balı hiç sevmezdim ama onun çok sevdiği belliydi. Hepsini silip süpürdüğümüzde Bonnie beni öptü karşılık verdim. O sırada.
Chicee : Hadi okula git- Bölüyo muydum .s
Bonnie : Hyr sen onun kankası değil misin?
Chicee : En iyi kankası.
Bonnie beni Chicee ' ye aldırış etmeden yine öptü. Bana doyamıyordu. Ama bu sefer istemedim ve kalktım.
Chica : Geç kalcazzzz hadee.
Bonnie : Tamam hadi çıkalım evden.
Chica : Olmaz üstümü giycem.
Bonnie : Tamam sen geç kalırsan bende geç kalırım seni bekliycem canısı.
Utandım ama odama gittim. Bu sefer Pembe mini etek aldım ve üstüme beyaz ile pembe bir tişört seçtim. Spor ayakkabılarını sevdiğim için siyah bir spor ayakkabı seçtim. Saçımı bu sefer de topladım. Çorap falan giymedim sarı bacağım görünür bir şekildeydi. Dışarıya çıktım Bonnie bana hayran gibi bakıyordu. Bonnie bizi arabaya bindirdi. Okula geldiğimizde arabadan indik ve okula doğru yürüdük . Okul Dolabımdan müzik dersi malzemelerimi alıp müzik odasına koydum . İlk ders müzikti ve biz bu sefer müzik odasına gitcektik. Biz okula erken gelmeye alışmış galiba. Dışarıya çıktım Bonnie yanıma geldi.
Bonnie : Akşam bara gelicen dimi?
Chica : Aaaaaaaaa ben onu tamamen unuttum!
Chicee ' ye söyliycektim belki gelir .Yo gelemez sevgilisi yok doğruya. Olsun yinede gidip söyliycem.
Chica : Chiceeeeeeeeeeeeeeeee !
Chicee : Noldu yaw.
Chica : Bu akşam Foxy ' in düzenlediği bara gideceğiz. Gelebilir misin diycektim ama sadece sevgilisi olanlar gelebilir.
Chicee : Gelebilirim.
Chica : Nasıl sevgilin mi var?
Chicee : Dün Bonnie gelmişti siz eğlenirken söylemeye zaman bulamadım.
Chica : Tamam PEKİ KİMLE SEVGİLİ OLDUN?
Chicee : Bağırma be Purple Mario ile.
Chica : Ha tamam.
*ZİL ÇALAR *
Yine Chicee ile koştuk Chicee sınıfa gidiyordu onu uyarıp müzik odasına gitceğimizi söyledim o da dolabından eşyalarını alıp geldi beraber müzik odasına gittik ve yerlerimize oturduk
Devam Edicek...
Dediğim gibi 10 gün köydeydim. Köyde ne mi yaptım 7 tane bölüm yazdım .s sanırım yazımı kitap yazarak geçircem :D 10 gün boyunca 7 bölüm yazdım bazıları uzun canım çıktı valla bu yüzden kitap yaza yaza kafam allak bullak oldu . Kitap yazmaya bir süre ara vericem ;) Biraz kafa dinlemem gerek. Başka birşey daha söyliyim yazın kuzenimle birlikte kitap yazıcaz ama kendi hesabından. Kitap Romantik ve Aksiyon bir arada olcak :D Birtek onu düşündük. Daha isimleri fln bulcaz .d baya iş var diyelim .s Normalde kitap okumayı hiç sevmem ama bu wattap hikayeleri kafamı alıyo ve ben çoğu hikaye karakterine aşık oluyom nedense artık :D Kitap önerin derseniz bol bol var söylerim isterseniz :D Nese görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF Aşk Dediğin
RomanceChica Bu Kitapta okula gidiyor. Bir sürü Arkadaşı Oluyor. Foxy mi? Bonnie mi? Kimi Seçicek? Roxy, Chica 'nın Elinden Bonnie'yı Nasıl Alıcak? Onlar Bu Kitapta Yarışıyor Ve Sende Kitabı Merak Ediyorsan Okumaya Başla. - c-h-i-c-a TÜM HAKLARI SAKLIDIR