Dedemlerde int çekiyoken yazam dedim xd kuzenlerim başımın etini yiyiler salak saçma hareketle durup dururken vuruyır bacağıma furki. Pöf çekilemez bunlar nese xd başlıyak xd bu arada yüzümü göstersem mi die düşünüodum xd Bide ben Chicee yazıyodum Chickee olcakmış hata için sorry :D
***
1 hafta sonra...
Her zaman ki gibi hafta sonu bitmiş yine pazartesi gelmişti off. Kamkiler ile güzel bir hafta sonu geçirmiştik. Evet bir de okula baş belası bir kız geldi. Bonnie'ye yavşıyordu sürekli. Tepemi tasımı arttırıyo bu kız. Bide açık saçık giyiniyor ilgi çeksin diye. Kusura bakma baş belası Bonnie benden başkasını görmez. Anlatamadım bir türlü ona! Salak! Adıda Roxy bokum gibi böğ! Şu aralar davranışım değiştiyse hep onun yüzünden kodumun Roxy 'i!
Okula geldik. Heh! Birde bizim kat en üst kat ya. Kurtulduk o merdiven faciasından! Asansör yaptırttılar oh bea! Hep onu kullanıyoz zaten .
***
Chickee ile okula vardı Bonnie beni bekliyordu galiba ki kapıdan girdiğim gibi sarıldı bana.
Bonnie: Özledim seni Chica! Mmmm çikolata kokulum benimm!
Chica: Ben mi? Ben tavuk kokuyom.
Bonnie: Tavuk çikolata kokulumğ!
Chica: Canım ya ben seni neden bu kadar seviyorumğğ!
Bonnie: Bil-
Onun sözünü kesen benim dudaklarımdı. Uzun konuşacağını bildiğim için böyle susturdum başka türlü susmazdı çünkü. Oda karşılık vermeye başladı. Oww ben Chickee'nin yanımda olduğunu unuttum sıçtık. İstemeden ayrıldım onda ve Chickee 'ye döndüm. Şaşırmış ve gülümser bir şekilde bize bakıyordu.
Chica: Kanka sana ayıp olduk şimdi yaa.
Chickee: Pöf önemiyo siz çok tatlısınız yağğğ.
O sırada Mangle geldi ve omzuma çarparak gitti. Bu kız beni o Roxy'e satmıştı. Onca olaydan sonra! Onlan artık konuşmuyordum. Mangle'a iyi davranan Golden yok olmuştu neden mi ?!?! Mangle'nin bu salak davranışları yüzünden! Mangle takmıyordu. Foxy'i seviyordu. Foxy'de onu. Ama eski Foxy yok olmuş yerine yepyeni bir Foxy gelmişti. Eskiden eser yoktu! Artık kaba davranmıyordu. Mangle'de ona biz ile konuşmaması için sürekli kavga ediyorlardı. Bu ilişki böyle sürmez di zaten ölene kadar gidecek güzel ilişkileri Roxy yüzünden bok olmuştu.
Chickee: Aha bela geliyo kankiiğ!
Al işte! Nere gitsem karşıma çıkıyo bide havalı havalı geziyo mal. Güya çok güzel.
Roxy: Hah benim kantindeki masamda nede oturuyorsu?
Chica: Tapunun malımı lan?!?
Roxy: Mal mısın benim yerim kalk!
Chica: Sana sormicam nerde oturup oturmadığımı!
Roxy: Kalk lan şurdan!
Diyip beni yere itti. BENİ YERE İTTİ Daha sonra yerle ilişkiye girdim ama Bonnie beni bu vaziyette görmüş olcak ki hemen kaldırdı.
Bonnie: Birşeyin var mı aşkım!
Chica: Hayır.
Bonnie: Bi hastaneye gidelim yara olmuş. Hay tam zeminin sivri yerine gelmiş. AĞAĞĞA KANIYI AĞAĞAĞ ÇABUK KALK GİDİYORUZ!
İşte Bonnie küçük bişe -küçük değil kocaman ama neyse .s.s.- için telaşlanır bende onu sinir etmeden kabul ederim.
***
Bonnie bugün hastanede bana rapor alıp okula bıraktı. Sonra gelincede yanımda kalmak için izin aldım , arkadaşların geçmiş olsun dedi falan filan işte...
Devam edicek...
Merhaba sjsjs multiemedya'da foxy x mangle güzel bi foto amağ xd Sınır koycam demiştim -yazar deyip demediğini hatırlamıyo ve bakmaya üşeniyo- ve yb sınırı
10 vote
+
5 yorumHade bay kamkimler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF Aşk Dediğin
RomanceChica Bu Kitapta okula gidiyor. Bir sürü Arkadaşı Oluyor. Foxy mi? Bonnie mi? Kimi Seçicek? Roxy, Chica 'nın Elinden Bonnie'yı Nasıl Alıcak? Onlar Bu Kitapta Yarışıyor Ve Sende Kitabı Merak Ediyorsan Okumaya Başla. - c-h-i-c-a TÜM HAKLARI SAKLIDIR