Bonnie: Şimdi beni dinliyeceksin!
Umarsamaz görünmek istediğim için sustum.
En iyisinini yaptın.
Tamam iç ses.
Şimdi şu Bonnie'nin yalanını dinleyelim.
Bonnie: O gün.
Nefes aldı ve devam etti.
Bonnie: Roxy acil birşey diyeceğim diyerek yanına çağırdı. Sonra tuvalete gideceğim bir sn diyip gitti. -Ki orada kesin seni aradı- bi 5-10 dk normal konuştu sonra bi anda beni öpmeye başladı ki sende o zaman kapıda duruyordun. Zaten karşılık ta vermedim o sırada hemen itikledim. Senin peşinden gittim ama dinlemedin. Sen yanımda olmadan uyuyamıyorum Chica. Hep kabus görüyorum. Seni kaybediceğim diye korkuyorum.
Neden bilemedim ama gözüm dolmaya başladı. Göz yaşlarımı silmeye başladı. Cebinden bir kağıt çıkarıp bana verdi. Açtım. Bu. Okulun. İlk. Günü. Uğraştığı. Kağıt. Hemen okumaya başladım.
Seni ilk gördüğüm an aşık oldum. Ama sana diyemedim. Seni 6 yaşından beri tanıyorum. Çocukluk arkadaşımdın . Beni hatırlamaman normal ama ben seni hiç unutmadım. Bu sene şu Foxy denen şahıs benim düşmanımdı. Senin ile ilgilenince sinirlendim. Onu senin yanında her gördüğüm an dövesim geliyordu. Her gün sana daha fazla aşık oldum. Bana beni sevdiğini söyleyince dünya benim oldu. Ama seni Foxy ile sevgili olduğunu görünce hayal kırıklığına uğradım. Foxy hep böyleydi işte... Sen benim oldun. Seni çok sevdim. Bu kağıdı olurda kavga edersek affetmen için yazdım. Seni çok seviyorum. Herşeyim.
-Seni çok seven Bonnie.
İçten bir şekilde gülemsedim. Bu Bonnie küçük Bonnie' miş. Benim ağzım bir karış açık hem şaşkın hem mutluydu. Oda bana gülümsedi ve dudaklarıma yapıştı. Karşılık verdim sonra dudaklarını ayırdı.
Bonnie: Affettin mi?
Kafamı evet anlamında salladım. Neden affetmiyim küçük Bonnie?
Chica: Hadi çıkalım, Küçük Bonnie.
Gülümsedikten sonra kalktı ve omuz silkti.
Bonnie: Tamam.
Kapı koluna elini götürdü. Açmaya çalıştı ama açamadı. Elini ceplerinde gezdirdi.
Bonnie: Sanırım anahtarı kapıdan almayı unuttum.
Chica: BONNİEEEE! NAPICAZ ŞİMDİ KISITLI KADIK BURDA!
Bonnie: Telaşlanma çıkarız.
Bonnie: Anasını sikim bu saatte kimse olmaz ki okulda sıçtık. *fısıldar*
Ooo Bonnie küfürde edermiş.
Valla bende ilk kez duydum iç ses.
Tamam. Şimdi napcanız.
Chica: Horon tepicez.
Bonnie: Ne?
Ahahhaha sesli söyledi :d
Chica: Yok ya ben iç ses ile konuşuyordum Bonnie.
Bonnie: Ha şu iç ses.
Bir süre oturduk. Hava kararmaya başlamıştı. Bonnie ışıkları yakmak için kalktı.
Bonnie: Hay ben böyle işin. Ceyran kesildi galiba.
Chica: Başımıza gelene bak ya. Balkondan atlayalım.
Beraber balkona çıktık.
Bonnie : Bi bu eksikti mk.
Aha şimdi şıçtınız.
Chica: Bonnie! Yangın! NAPICAZ ALLAHIM SEN KORU BENİ NAPICAZ BONNİE KORKUYORUM!
Bonnie: Korkma ben varım
~~~~Bonnie~~~~
Bebeğim tir tir titriyordu. Sıkıca sarıldım ona. Şimdi ne yapıcaktık?
Chica: KİMSE YOKMU?!?!
Kimse Yokmu Derneği Zuahauha.
İç ses sen espri yapma.
Tamam.Sustum.
Bonnie: Chica?
Chica: Efendim?
Bonnie: Biz neden telefon kullanmıyoz ha?
Aha Chica Göt oldu. Harbi siz salaksınız :d . Siz orda kurtulma çabalarına girin ben Chica'nın iç sesi ile sevişcem.
Tövbest. Yavaş lan.
Neyse.
Cebimden telefonu çıkardım ve itfaiyeyi aradım. Adres fln verdim. Telefonu kapattım.
Chica: Ne zaman gelir? Ateş yükseliyor.
O sırada Chica'nın Telefonu çalıyordu. Açtı.
Chica: Alo...Ne?...Okulda kısıtlı kaldık yangın çıktı nasıl geliyim!...Gerek yok itfaiye çağırdık... İyi tamam gel...Bay...
Bonnie: Ne dedi?
Chica: Bara çağırıyo.
Bonnie: Hmm.
Ateş iyice yükselmişti. Duman saçılmaya başladı. İkimiz de öksürüyorduk.
Chica: Bon-öhö nie-öhö boğazım acıyorr-öhöhöh napıcaz?-öhö.
Bonnie: Bilmiyorum-öhö Dayanmaya çalış-öhö.
Chica: Eğer bana bir-öhö şey olursa -öhö
Bonnie: Öyle birşey olmıy-öhöhö cak.
Chica: Öhö-öhö seni-öhö seviyorum.
Gözleri kapandı. Chica kucağımda kaldı. Hayır. Bana bunu yapamazdın diymi. Kucağımda ölemezdi.
O sırada siren sesi geldi. Yanlarında ambulans. İtfaiyede ki merdivenli şey yükseldi. Sonra okul müdürü fln gözüktü. Ben hala öksüyordum.
Okulun en üst katındaydık. Merdicen tam yetişemedi bizim bi alt kata kadar geldi.Görevli: Atlayın daha çıkmıyor. Bayılan var mı?
Bonnie: Chica-öhö bayıldı kucağımda-öhö.
Chica 'yı sıkı tuttum. Balkon korkuluklarına çıktım ayaklarımı sarkıttım ve o şeye atladım.
Görevli: Ne zaman bayıldı?
Bonnie: 5 dk falan-öhö.
Elime ıslak bir havlu verdi. Burnuma götürdüm. Merdiven aşağı inmişti Chica'yı alıp indik. Ambulasta ki hemşireler sedye getirdi ve Chica'yı yatırdı peşinden gittim. Ağzını ve burnunu örtecek şekilde aleti koydular. Nefes alması için. O bu şekildeyken ben ne yapcaktım. Gözlerim dolmaya başladı. Miniğim ölemezdi. Ölmeyecekti.
Devam Edicek...
***
Zuahah Chica ölcek :d Alın size aksiyonlu yb :3 Bakalım ne olcak :D Bu bölümü elimden geldiği kadar uzun yazmaya çalıştım :d Bir sonraki daha uzun olcak :d Uf Chica'ya acıdım da neyse.
Öpüldünüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF Aşk Dediğin
RomansaChica Bu Kitapta okula gidiyor. Bir sürü Arkadaşı Oluyor. Foxy mi? Bonnie mi? Kimi Seçicek? Roxy, Chica 'nın Elinden Bonnie'yı Nasıl Alıcak? Onlar Bu Kitapta Yarışıyor Ve Sende Kitabı Merak Ediyorsan Okumaya Başla. - c-h-i-c-a TÜM HAKLARI SAKLIDIR