PİZZAĞĞ!

1.2K 29 38
                                    

Sabah kalktığımda Bonnie yanımda yoktu. Bende içeriye Chicee'nin yanına gittim.

Chicee: Günaydın kanka.

Chica: Sanada günaydın. Bonnie nerde?

Chicee: Iıı...şey...mutfakta.

Dedi sondaki a'yı uzatarak.

Chica: Tamam bekle beni.

Dedikten sonra mutfağa gittim. Bonnie çok sevdiğim şeylerden yemek daha doğrusu kahvaltı hazırlamış. Bayılacaktım lan. Pizza var lan. Bu benim pizza sevdiğimi unutmamış lan oha tm sustum.

Chica: PİZZAAĞĞ!

Bonnie: Günaydın aşkımm.

Chica: Sanada.

Bonnie: Eee kahvaltı yapmıycak mısın?

Chica: Tamam Chicee'yi çağırıp geliyorum.

Sonra Chicee 'nin yanına gittim. Telefonunda biriyle mesajlaşıyordu. Kim olduğunu tahmin ettiğim için sormadım ve onu kahvaltıya çağırdım. Chicee üzerindekini değiştirdi daha sonra beraber kahvaltı masasına oturduk.

Chica: Bonnie son bo kodor gozol yomok yopmoyo nordon oğrondon?(tercüme: Bonnie sen bu kadar güzel yemek yapmayı nerden öğrendin?)

Chicee: Oynon yo çohsol (tercüme: Aynen ya çoksel -çok güzel-)

Bonnie: Pizza yapmada üstüme yoktur ayrıca beğendiyseniz her gün yaparım size.

Chicee: Kanka senin evde yaşadığım için çok şanslıyım.

Chicee 'nin dediği ile hepimiz kahkaha atmaya başladık. Benim ağzımda yemek olduğundan öksürmeye başladım. Onlar gülmeyi kesip arkama vurmaya başladılar. Sonra öksürmem geçti.

Devam edicek...

Herkes yb istiyordu karnımın ağrısı geçmedi ben yazmadım zaten arkadaşım yazdı . Bu bölümü geçiştirmek için kısa yazdım hâlâ karnımın ağrısı geçmedi .s.s yazmama yardım eden arkime teşkür yanımda oturuyo şuan xd neyse bay :)

FNAF Aşk DediğinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin