Bu bölünü mia1234su 'ya ithaf ediyorum ;)
Chica : Yan dairede yaşıyoğğ.
Chicee: OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!
Chica: Bende şaşırdım öyle deyince.
---Chicee---
Bu kız beni dinlememiş gitmiş Foxy 'le sevgili olmuş üstü üstüne öpüşmüş. Belki onu çok sevmiştir. Yada belki büyülenmiş. Ama bence Foxy onu bu sefer bırakmıycak. Yani bana öyle geliyor.
Chica: Ee ne yapıcaz şimdi ?
Chicee: Konuşalım mı?
Chica: Olur.
Chicee: Otur hadi.
Chica: Eee sen birisinden hoşlandın mı?
Chicee: Şey aslında Purple Mario' dan hoşlandım.
Chica: Uuuuuu dün basket atmıştı o!
Chicee: Aynn öyle hadi geç oldu yatalım.
Chica: Tamam ben su içip geliyorum.
O mutfağa giderken yatağımı düzenledim ve telefonumu elime aldım. Purple Mario 'dan mesaj geldi mi diye baktım. Evet gelmiş. OMG OMG OMG!
Purple Mario benimle çıkmak istiyordu. Gözümü telefonuma yaklaştırdım ve öylece bakakaldım.Chica : Noldu öyle inek gibi niye bakıyon telefona?
Chicee : OMG DIYORUM OMG.
Chica : Nolduğğ?
Chicee : Pi Bak buraya.
Chica : Uf peki.
Chica : Oha kabul etmiycen dimi?!?!
Chicee : Ne bu benim hayalimdi tabi ki edeceğim.
Chica : Hop ben senin kardeşinden öteyim tamam mı seni sonuna kadar koriyacam. Biz şuan Purple Mario 'yu çok iyi tanımıyoruz ki sınıfta onla tanışmadım. Yok daha sınıftan tanışmadığım bir sürü kişi var Purple Mario 'da arasında. Önce bizim onla tanışmamız lazım sonra kabul edebilirsin .
Chicee : Sen Foxy'i kabul ederken oluyo.
Chica : Ama onu tanıyoruz az çok.
Chicee : Tamam ya tamam.
Chica : Şimdi sen ona "Fikrimi okulda söyliycem. Görüşürüz, iyi geceler. " yaz.
Chicee : Tamam yazdım hadi yatalım ben çok yoruldum.
Chica : Peki iyi geceler tatlış.
Chicee : Sana da tatlış .
...
--- Chica ---
Sabah olmuştu. Chicee 'yi kaldırcaktım ama o tatlı uyuyuşuna engel olamadım. Chicee ile birbirimize çok benziyorduk. O benden daha güzeldi ama yine de bir iki tane farkımız vardı. Onun yüzü sürekli makyajlı. Benim ki ise sade. İkimiz de sarı ciltliydik. İkimizin de turuncu saçı vardı ama onun ki daha açık renkliydi ve saçımız uzundu ama benim aşağıya doğru üçgen şeklindeydi. İkimizin gözüde mordu. İkimizin de önlüğü vardı ama bunun neden böyle olduğunu bilmiyordum sanırım önlükleri seviyordum ikimizin önlüğündede 'Let's Eat' yazıyordu ve dudaklarımız turuncu renkteydi. Bugün Foxy'e güzel görünmek istiyorum. Dolabımdan siyah bi mini etek aldım ,üstüme de kısakol beyaz bir gömlek aldım ve ayağımada uzun bir çorap aldım ,çorap dizimin biraz altına geliyordu. Ayakkabı olarak da siyah beyaz bir spor ayakkabı giycekyim. Saçımı da açık bıraktım saçım popoma kadar geliyordu. Tam dolabın çekmecesini açıp taç seçicektim ki BÖÖÖÖÖÖÖÖĞĞĞĞĞĞ diye ses geldi ve ben yere düştüm ödüm patladı.
Chicee : SAD:ASD: DSA. EQWWQEEWQW. DDSSDADASDSSDD AKİKAOKAOKİKAKİKOAKİAKOAK.
ZAĞĞĞĞĞ CHİCA ZAĞĞĞĞĞ NASIL DA KORKTU ZAĞĞĞĞĞ :DChica : Mall !!
Chicee gülmekten yerlere yattı çok komikmiş gibi sanki
Chicee : ASADSADSASSDADAADSSADDADSDADADSADADSASADQDDADQSAASASASSASSDDAAASSSADSSSADDAASASSDSASDAAADASAASA. ......
Chica: Çok komik haha !
Chicee : DDSSDADASDSSDD HEE EVET ÇOH KOPİH ASASSDSASDAAADASAASA...
Chica : Tamam yeter ya durr.
O hala devam edince ona hafiften vurdum ve artık gülmeyi kesti.
Chica : Uzatma olayı hadi tost yiyip gidicez .
Chicee : Tamam.
....
Tostumuzu da bitirdik artık gidicektik. Ben çantamı almadım çünkü tüm kitaplarım okul dolabında. Evden çıkmıştık Foxy kapıda bekliyordu ben şaşırdım ama birşey demedim.
Foxy : Chicee senle mi kalıyor?
Chica : Evet.
Foxy : Bunu bana dememiştin ama neyse. Hadi gelin sizi okula götürüm.
Chicee : Peki.
Arabaya binerken Foxy' in dudağına minik bir öpücük kondurdum. Kapıyı açtı bende içeriye girdim Chicee de arkaya girdi daha sonra okula doğru gittik.
Chica : Çok teşekkür ederim Foxy.
Foxy : Lafımı olur.
Chicee ile arabadan inip okula girdik.
Okul neredeyse bom boştu sınıfa girdik sınıfta Bonnie ile Purple Mario vardı ve dün benim bakmak istediğim kağıda birşey yazıyorlardı içeri girdiğimde Bonnie, Purple Mario ' ya birşey fısıldadı ve sırasına gitti. Chicee de onlan tanışmak için Purple Mario'nun yanına gitti.Chica : Noldu Bonnie yine o kağıda birşey yazıyorsun.
Bonnie : Boşver sen ama dün beni hayal kırıklığına uğrattın.
Chica : Ee dün...
Bonnie : Dün ne?!?
Yutkundum ama ona doğruyu söylemeliydim.
Chica : Eğer o kağıdı bana vericeksen geç kaldın.
Bonnie : Ne?!?
Bonnie çok üzülmüştü lavaboya doğru ağlayarak koştu bende ona kapıdan baktım.
Chica : Durr.. Gitme....
Kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım yere çöktüm ayaklarım beni tutmuyordu. Mini eteğim daha da minik oldu. Saçlarım yere değiyordu. Ben ise hüngür hüngür ağlıyordum. Göz yaşlarıma engel olamıyordum. Ben öylece ağlarken Chicee yanıma geldi.
Chicee : Neden ağlıyorsun?
Chica : B- Ben Foxy'le olarak büyük hata yaptım.
Ve yine ağlamaya devam ettim.
Chicee : Ahh Chica ahh ya tamam ağlama Foxy 'e anlatırsın sonra ayrılırsın.
Chica : Çok geç...
Chicee : Hayır geç değil Bonnie hala seni seviyor ve sevmeye devam edicek.
Chica : Gerçekten mi?
Chicee : Evet.
O sırada Bonnie geldi.
Bonnie : Noldu sana Chica 'm kim seni üzdü.
Chica : Kimsenin beni üzdüğü yok ben büyük bir hata yaptım.
Bonnie : Hatan varsa beraber düzeltiriz.
Chicee : Ben gidiyim.
Bonnie : Yo kalabilirsin .
Chica : Bonnie.
Bonnie : Efendim.
Chica : Ben Foxy'le olarak büyük hata yaptım.
Bonnie : Ben onunla konuşurum bekle.
Chica : Bonnie lütfen yapma!
Devam Edicek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF Aşk Dediğin
RomanceChica Bu Kitapta okula gidiyor. Bir sürü Arkadaşı Oluyor. Foxy mi? Bonnie mi? Kimi Seçicek? Roxy, Chica 'nın Elinden Bonnie'yı Nasıl Alıcak? Onlar Bu Kitapta Yarışıyor Ve Sende Kitabı Merak Ediyorsan Okumaya Başla. - c-h-i-c-a TÜM HAKLARI SAKLIDIR